00351806
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK
34153004
RM Gastro - JAZ s. r. o.
Rybárska 1, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Nákup schladzovača potravín (šokéra)
Technológie, šokový schladzovač
Tovar, Služba
1. Šokový schladzovač 5GN1/1 SHF0511
|
|
---|---|
Funkcia |
Šokový schladzovač 5XGN1/1 SHF-0511 a rošty pre potreby stravovacieho zariadenia verejného obstarávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Šokový schladzovač 5XGN1/1 SHF-0511 , alebo ekvivalent | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Šírka mm | 760 |
Hĺbka mm | 700 |
Výška mm | 850 |
Kapacita 5x GN 1/1 - 40 mm alebo 5 x EN 600x400 mm (šxh) | vyžaduje sa |
Príkon | 0,45 kW |
Napätie | 230 V |
Schladzovač/cyklus | 15 kg |
Zmrazovač/cyklus | 10 kg |
Pokrmová sonda | jednobodová |
Elektronická riadiaca jednotka | áno |
Dotykový ovládací panel s LED displejom s piktogramami | áno |
Chladiaci agregát | áno |
Funkcia riadeného rozmrazovania | áno |
Možnosť voľby manuálnych / automatických programov | áno |
Nastaviteľná rýchlosť ventilátora | áno |
Zabudovaný USB port pre stiahnutie HACCP dát a nahrávanie receptov | áno |
Názov |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy a jednotkové ceny predmetu obstarávania. Požadovaný rozpočet obsahuje tiež rozpis sadzby DPH a ceny s DPH, bez DPH, plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
Cena je vrátane prepravy a vyloženia do určenej prevádzky, zaškolenia personálu na obsluhu zariadenia s písomným potvrdením o zaškolení v rozsahu min 1 hodina, najneskôr do 5 dní od dodania a inštalácie, montáže na pripravené siete požadované dodávateľom, uvedenie do prevádzky. |
Zariadenie musí byť nové, nepoužívané, nerepasované. |
Dodanie technickej dokumentácie – manuálu v slovenskom jazyku. |
Možnosť objednania a dodávky príslušenstva samostatne ako náhradný diel počas životnosti zariadenia minimálne 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. |
Nástup servisného technika najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa, inak odstránenie poruchy do 5 kalendárnych dní odo dňa nástupu servisného technika na servis. |
Požadujeme do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru a podrobný popis s vyobrazením ponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného zariadenia. |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Od dodávateľa sa požaduje likvidácia všetkého vzniknutého odpadu a obalového materiálu. |
Do 2 dní od uzatvorenia zmluvy je potrebné špecifikovať prípojky, ktoré je potrebné mať pripravené pred inštaláciou. |
Záručná lehota je min. 48 mesiacov. |
Požaduje sa vystavenie a odovzdanie montážnych a revíznych správ ku zariadeniu k termínu montáže. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného zariadenia. |
Termín dodania zašle dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zakázky s Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zakázky. |
Dodávateľ berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku |
Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/preberací protokol, protokol o zaškolení obsluhy., návod na použitie, certifikáty, správy. Kúpna cena je pevná a úplná. Zahŕňa všetky náklady na dodanie a sprevádzkovanie predmetu obstarania, t.j. kúpnu cenu tovaru, dodanie na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu zariadenia, zaškolenie personálu, prípradne iné. |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátanie hradí dodávateľ. |
Zodpovednosť za vady: - Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp inak dohodnuté vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú dobu v trvaní min. 2 roky - Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ. |
- Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 5 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo emailom.- Dodávateľ je povinný oznámené vady bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, prípadne dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od zmluvy. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami, požadovanými materiálmi a technickými prvkami súvisiacimi so zabezpečením ochrany zamestnancov pred škodlivými vplyvmi. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom. |
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy, faktúr a objednávok na webovom sídle objednávateľa. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľ. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
13.12.2019 07:00 — 18.12.2019 14:00
1,00 celok
2 151,46
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.12.2019 17:47
10.12.2019 10:00
10.12.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.12.2019 12:33 - Vstupná ponuka | 2 148,60 | € | Cena s DPH |
06.12.2019 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 148,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: