30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
46699911
DEMONE s.r.o.
Železničná 75, Zemianská Olča, 94614, SVK
Preprava mŕtvych tiel z miesta úmrtia na pitvu na príslušné pracovisko objednávateľa (ďalej len „pracovisko“) a späť z pracoviska na miesto úmrtia zomrelého, resp. jeho pohrebu – okres Komárno.
preprava, pracovisko, pohreb, mŕtve telo
Služba
1. Zabezpečenie prepravy mŕtveho tela z miesta úmrtia na pitvu na príslušné pracovisko a späť na miesto úmrtia zomrelého alebo do miesta jeho pohrebu, ak toto miesto nie je vzdialenejšie ako miesto úmrtia alebo do chladiaceho zariadenia pohrebnej služby, ak pohrebná služba bude zabezpečovať pohreb.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný počet prepráv za 48 mesiacov | ks | 440 |
Názov |
1. Ak celková cena bude o viac ako 20 % nižšia od uvedenej maximálnej výšky zdrojov na daný predmet zákazky, je poskytovateľ povinný predložiť objednávateľovi doklady, dokumenty a vyjadrenie, ktorými preukáže reálnosť poskytovania služieb za danú cenu; |
1.1 doklady, dokumenty a vyjadrenie, ktorými poskytovateľ preukáže reálnosť poskytovania služieb za danú cenu doručí objednávateľovi v listinnej podobe najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, pričom nedoručenie dokladov, dokumentov a vyjadrenia v stanovenej lehote, alebo nepreukázanie reálnosti dodržania ceny za dané poskytovania služieb sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a za dôvod na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. |
2. Predmetom zmluvy je vykonanie prepravy mŕtvych tiel poskytovateľom z miesta úmrtia na pracovisko, kde bude vykonaná pitva a späť z pracoviska - na miesto úmrtia, alebo - na miesto pohrebu do vzdialenosti rovnakej alebo kratšej ako bolo miesto úmrtia, alebo - do chladiaceho zariadenia poskytovateľa, ak poskytovateľ bude zabezpečovať pohreb (ďalej len „predmet zmluvy“). Presnú adresu pracoviska oznámi objednávateľ poskytovateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
3. Objednávateľ oznámi poskytovateľovi miesto, kam má byť prepravené mŕtve telo z miesta pitvy podľa bodu 1 týchto Osobitných požiadaviek na plnenie, pokiaľ touto informáciou disponuje. V prípade, že prepravu mŕtveho tela po pitve vykoná pohrebná služba, ktorá zabezpečuje pohreb, objednávateľ oznámi túto skutočnosť bez zbytočného odkladu poskytovateľovi, pokiaľ touto informáciou disponuje; v takom prípade poskytovateľ nevykoná prepravu mŕtveho tela z pracoviska. |
4. Touto zmluvou zmluvné strany upravujú základne podmienky prepravy mŕtvych tiel na území Slovenskej republiky v okrese Komárno v rozsahu potrieb objednávateľa v súlade so zákonom č. 131/2010 Z. z. o pohrebníctve v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o pohrebníctve“) pri zachovaní postupu a podmienok podľa Obchodných podmienok elektronického trhoviska a týchto osobitných požiadaviek na plnenie. |
5. Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy je poskytovateľ povinný predložiť objednávateľovi overenú fotokópiu osvedčenia o evidencii, technického osvedčenia vozidla alebo rozhodnutia príslušného regionálneho úradu verejného zdravotníctva o uvedení priestorov pohrebnej služby do prevádzky a prevádzkovanie pohrebnej služby. |
6. Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy je objednávateľ povinný zaslať poskytovateľovi: 1. mapu regiónu, v ktorom poskytovateľ vykonáva prepravy mŕtvych tiel, 2. zoznam miest a obcí spadajúcich do regiónu, v ktorom poskytovateľ vykonáva prepravu mŕtvych tiel a 3. rajonizáciu pre vykonávanie pitiev na pracoviskách objednávateľa. |
7. Zmluvné strany sa zaväzujú do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy (ďalej len „kontaktná osoba“) v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo. Poskytovateľ je povinný uviesť telefónne číslo kontaktnej osoby, ktoré bude dostupné 24 hodín denne. Zmluvné strany sú povinné bez zbytočného odkladu nahlásiť zmenu kontaktnej osoby. Zmena kontaktnej osoby nevyžaduje zmenu zmluvy. |
8. Poskytovateľ je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 2 hodín po telefonickej výzve prehliadajúceho lekára mŕtveho tela (ďalej len „prehliadajúci lekár“) alebo inej oprávnenej osoby určenej objednávateľom zabezpečiť plnenie predmetu tejto zmluvy. |
9. Prepravovať mŕtve telo je možné len v motorovom vozidle určenom na prepravu ľudských pozostatkov a ľudských ostatkov, ktoré je vybavené chladiacim zariadením schopným dlhodobo udržať ložný priestor pri teplote do 8°C. Táto skutočnosť sa preukazuje úradne overenou kópiou osvedčenia o evidencii, technického osvedčenia motorového vozidla, alebo rozhodnutia príslušného regionálneho úradu verejného zdravotníctva,. |
9.1 Ložný priestor motorového vozidla musí mať osvetlenie a musí byť vybavený úchytkami potrebnými na upevnenie rakvy alebo transportného vaku; priestor určený pre posádku musí byť oddelený od ložného priestoru utesnenou prepážkou. Motorové vozidlo musí byť vybavené hygienickými vakmi, štítkami na označenie mŕtveho tela, manipulačným vozíkom na prepravu mŕtveho tela, nosidlami na prenos mŕtveho tela, rukavicami na manipuláciu s mŕtvym telom, čistiacimi a dezinfekčnými prostriedkami na motorové vozidlo, dezinfekčnými prostriedkami na ruky, ochranným odevom. |
10. Poskytovateľ je povinný pri plnení predmetu tejto zmluvy postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o pohrebníctve. |
11. Mŕtve telo musí byť počas prepravy uložené do transportného vaku alebo transportnej rakvy, prípadne konečnej rakvy. Mŕtve telo musí byť prepravované dôstojne, v polohe na chrbte, pokiaľ tomu nebránia iné skutočnosti. Každé prepravované mŕtve telo musí byť uložené v osobitnom transportnom vaku, príp. v transportnej rakve; je neprípustné, aby v jednom transportnom vaku, príp. v transportnej rakve boli uložené viaceré mŕtve telá alebo časti viacerých mŕtvych tiel. |
11.1 Ak je motorové vozidlo určené na prepravu ľudských pozostatkov a ľudských ostatkov prispôsobené na prepravu viacerých mŕtvych tiel, v takomto motorovom vozidle môžu byť súčasne prepravované viaceré mŕtve telá, avšak len za dodržania podmienky uvedenej v predchádzajúcej vete. |
11.2 Zamestnanci poskytovateľa,ktorí vykonávajú prepravu a manipuláciu s mŕtvym telom, musia mať pri sebe pri preprave mŕtveho tela na pracovisko nasledovnú dokumentáciu: - List o prehliadke mŕtveho a štatistické hlásenie o úmrtí v štyroch vyhotoveniach, - Správu o prehliadke mŕtveho, ak bola vykonaná prehliadka mŕtveho na mieste úmrtia mimo zdravotníckeho zariadenia, - Potvrdenie o preprave mŕtveho,ak bola vykonaná prehliadka mŕtveho na mieste úmrtia (v zdravotníckom zariadení ústavnej zdravotnej starostlivosti alebo mimo zdravotníckeho zariadenia ústavnej zdravotnej starostlivosti). |
11.3 V prípade, že prehliadka mŕtveho tela je vykonaná na pracovisku, tlačivo Potvrdenie o preprave mŕtveho bude prevádzkovateľovi odovzdané na pracovisku po vykonaní prehliadky mŕtveho. Vzor tlačiva Potvrdenie o preprave mŕtveho je uvedený v metodickom usmernení k vykonávaniu prehliadky mŕtveho tela, ktoré je zverejnené na webovej stránke objednávateľa. |
12. Ak mŕtve telo nie je označené, zamestnanci poskytovateľa musia zabezpečiť nezameniteľné označenie mŕtveho tela ešte pred jeho prepravou z miesta úmrtia. |
13. Transport mŕtveho tela z motorového vozidla prevádzkovateľa na miesto odovzdania alebo preberania na pracovisku vykonáva poskytovateľ. |
14. Pri preberaní a odovzdávaní mŕtveho tela musí byť vždy prítomný zamestnanec príslušného pracoviska. Mŕtve telo preberá od zamestnancov poskytovateľa zamestnanec pracoviska v priestoroch pracoviska vyhradených k tomuto účelu. Zamestnanec poskytovateľa, ktorý odovzdáva mŕtve telo, odovzdá dokumentáciu a predloží svoj občiansky preukaz za účelom overenia totožnosti a evidencie zamestnanca poskytovateľa. |
15. Mŕtve telo musí byť riadne umyté a zašité. Po pitve mŕtve telo odovzdá zamestnanec pracoviska zamestnancom poskytovateľa alebo pohrebnej služby, ktorí predložili doklad o obstarávaní pohrebu (objednávka, zmluva), uložené v transportnom vaku s použitím nosidiel alebo v uzatvárateľnej transportnej rakve, ktoré dodá poskytovateľ alebo pohrebná služba. V prípade nebezpečnej choroby zamestnanec pracoviska uloží mŕtve telo do transportného vaku a následne do vzduchotesnej uzatváranej konečnej rakvy, ktoré dodá poskytovateľ alebo pohrebná služba. |
15.1 Transportný vak alebo rakva musia byť po vložení mŕtveho tela a počas prepravy uzatvorené. Ak ide o medzinárodnú prepravu mŕtveho tela, je súčasťou preberania mŕtveho tela aj prevzatie pasu pre mŕtve telo preložený v príslušnom jazyku. Proces preberania a odovzdania mŕtveho tela v priestoroch pracoviska prebieha vo vzájomnej súčinnosti zmluvných strán. |
16. Počas manipulácie s mŕtvym telom sú zamestnanci poskytovateľa povinní dodržiavať zásady hygieny a bezpečnosti pri práci, v priestoroch pracoviska nesmú jesť, piť, fajčiť, správať sa hlučne a nedôstojne. |
17. Poskytovateľ neodkladne a prednostne vykonáva prepravy mŕtvych tiel na pitvu v prípadoch, kedy k úmrtiu došlo v súvislosti so železničnou nehodou alebo v súvislosti s hromadnou nehodou, a to na objednávateľom určené pracovisko. |
18. Ak poskytovateľ nebude schopný plniť predmet zmluvy počas doby platnosti zmluvy z dôvodov okolností na jeho strane, je povinný túto skutočnosť preukázateľným spôsobom (písomne, faxom, e-mailom) oznámiť objednávateľovi bez zbytočného odkladu s uvedením dôvodov a predpokladanej dĺžky trvania tejto skutočnosti. V takom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo zabezpečiť prepravu mŕtveho tela od iného poskytovateľa služby prepravy mŕtvych v potrebnom rozsahu a za cenu najvýhodnejšej ponuky na trhu. |
18.1 Objednávateľ je oprávnený k postupu podľa predchádzajúcej vety aj vo výnimočných prípadoch z dôvodu časovej tiesne. Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u poskytovateľa náklady, ktoré objednávateľ vynaložil na zabezpečenie prepravy mŕtveho tela na pracovisko iným poskytovateľom služby prepravy mŕtvych. Tieto náklady je poskytovateľ povinný objednávateľovi zaplatiť na základe faktúry a v lehote splatnosti v nej uvedenej. Za nedodržanie tejto lehoty splatnosti môže objednávateľ požadovať od poskytovateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý, aj začatý deň omeškania. |
19. Odmietnutie zabezpečiť plnenie predmetu tejto zmluvy (napr. odmietnutie manipulovať a následne prevziať mŕtve telo alebo odmietnutie vykonať prepravu mŕtveho tela ) zo strany poskytovateľa sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a objednávateľ má v takom prípade právo od zmluvy odstúpiť. |
20. Poskytovateľ nezabezpečí prepravu mŕtveho tela z pracoviska len v prípade, ak prepravu mŕtveho tela z pracoviska vykoná iná pohrebná služba, ktorú zabezpečil obstarávateľ pohrebu alebo pozostalý. |
21. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť prevzatie mŕtveho tela z miesta úmrtia bez zbytočného odkladu, najneskôr do 2 hodín od telefonickej výzvy prehliadajúceho lekára alebo inej oprávnenej osoby určenej objednávateľom; v opačnom prípade je objednávateľ oprávnený postupovať podľa bodu 17 týchto Osobitných požiadaviek na plnenie. Poskytovateľ je tiež povinný zabezpečiť prepravu mŕtveho tela presne na miesto a za podmienok určených v bode 1 týchto Osobitných požiadaviek na plnenie. |
22. Poskytovateľ nie je oprávnený účtovať inému subjektu ako je objednávateľ (napr. pozostalým) náklady súvisiace s prepravou mŕtvych tiel vykonávanou podľa tejto zmluvy, t.j. prepravou mŕtvych tiel z miesta úmrtia na pracovisko a z pracoviska na miesto podľa bodu 1 týchto Osobitných požiadaviek na plnenie. |
23. Objednávateľ má právo kedykoľvek vykonať kontrolu plnenia povinností podľa tejto zmluvy, aj bez predchádzajúceho upozornenia poskytovateľa. Poskytovateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi potrebnú súčinnosť. |
24. Cena za prepravu jedného mŕtveho tela bude špecifikovaná v podrobnej cenovej kalkulácii, ktorú je poskytovateľ povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy (ďalej len „cena“). Podrobná cenová kalkulácia bude obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a jednotkovú cenu s DPH, ak poskytovateľ je platiteľom DPH. Cena je vypočítaná ako priemerná a zahŕňa prepravu zo všetkých miest v rámci daného okresu. |
24.1. Cena je konečná a sú v nej zahrnuté všetky náklady na prepravu mŕtveho tela podľa bodu 1 týchto Osobitných požiadaviek na plnenie, transportný vak a iné náklady poskytovateľa súvisiace s prepravou mŕtveho tela. Cena zahŕňa všetky jazdy poskytovateľa vykonané v súvislosti s prepravou mŕtveho tela, a to aj v prípade, ak pitva je vykonaná v iný deň než bolo privezené mŕtve telo na pracovisko. |
24.2 V prípade, ak sa poskytovateľ, ktorý nie je platcom DPH, počas platnosti a účinnosti zmluvy stane platcom DPH, cena nebude navýšená o platnú sadzbu DPH, ale ostane v rovnakej výške a bude upravená na základ dane a DPH bez potreby zmeny zmluvy. V prípade, ak sa poskytovateľ, ktorý je platcom DPH, počas platnosti a účinnosti zmluvy stane neplatcom DPH, cena bude v sume bez DPH bez potreby zmeny zmluvy. |
25. Ak sa prepravuje súčasne viac ako jedno mŕtve telo, za každého ďalšie prepravované mŕtve telo si prevádzkovateľ účtuje 75% ceny, ktorú zaokrúhli na celé euro nadol (do 0,49 euro) alebo nahor (nad 0,50 euro) |
26. Daňovým dokladom pre zmluvné strany je faktúra. K faktúre musí byť ako príloha pripojený originál tlačiva Potvrdenie o preprave mŕtveho. Potvrdenie o preprave mŕtveho musí byť vyplnené všetkými subjektmi v celom rozsahu. V prípade, že je v jednom vozidle prepravených súčasne viac mŕtvych tiel na pitvu, pre každé mŕtve telo sa vyplní samostatne tlačivo Potvrdenie o preprave mŕtveho. |
27. Faktúra bude zahŕňať len prepravy mŕtvych tiel na pracovisko, u ktorých bola nariadená pitva. |
28. Poskytovateľ vystaví faktúru mesačne a doručí ju objednávateľovi najneskôr do 14 kalendárnych dní od skončenia mesiaca, za ktorý úhrada poskytovateľovi prináleží.. |
29. V prípade, ak poskytovateľ poruší akúkoľvek svoju povinnosť z tejto zmluvy, s výnimkou povinností uvedených v nasledujúcej vete tohto bodu, má objednávateľ voči nemu právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 250 eur za každé jednotlivé porušenie povinnosti. V prípade, ak prevádzkovateľ nevykoná prepravu mŕtveho tela podľa tejto zmluvy z dôvodov uvedených v bodoch 17 a 18, 35 týchto Osobitných požiadaviek na plnenie, má objednávateľ voči nemu právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 500 eur za každé porušenie povinnosti. |
30. Zmluvné pokuty v zmysle tohto článku zmluvy je poskytovateľ povinný zaplatiť objednávateľovi na základe faktúry a v lehote splatnosti v nej uvedenej. Za nedodržanie tejto lehoty splatnosti môže objednávateľ požadovať od poskytovateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý, aj začatý deň omeškania. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa odstúpiť od tejto zmluvy. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody. |
31. V prípade, ak poskytovateľ poruší akúkoľvek povinnosť podľa tejto zmluvy, objednávateľ má právo na náhradu škody. |
32. Ustanovenia zmluvy týkajúce sa sankčných a zodpovednostných záväzkov zmluvných strán zostávajú v platnosti aj po ukončení zmluvy až do doby ich riadneho vysporiadania. |
33. Poskytovateľ a jeho zamestnanci sú povinní zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach,údajoch a informáciách, týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedeli v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, zaväzujú sa pri práci s osobnými údajmi dodržiavať ustanovenia zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o ochrane osobných údajov“) a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (GDPR – General Data Protection Regulation) |
33.1 a zaväzujú sa, že nepoužijú informácie získané pri plnení tejto zmluvy pre iný účel, než bol objednávateľom objednaný, a to aj po ukončení platnosti a účinnosti tejto zmluvy. Poskytovateľ na požiadanie objednávateľa preukáže, že zabezpečil zachovávanie mlčanlivosti, dodržiavanie zákona o ochrane osobných údajov a predmetného nariadenia a zákaz použitia informácií. V prípade porušenia povinností uvedených v tomto bode poskytovateľ zodpovedá za škodu, ktorá tým objednávateľovi vznikne. |
34. Zmluvný vzťah môže zaniknúť : a) písomnou dohodou zmluvných strán, b) zánikom ktorejkoľvek zmluvnej strany c) zo strany poskytovateľa písomnou odôvodnenou výpoveďou v prípade, ak objednávateľ ani v dodatočnej lehote v trvaní minimálne 15 pracovných dní na základe výzvy poskytovateľa neuhradí riadne vyplnenú a objednávateľovi doručenú faktúru, ktorá je po lehote splatnosti. Tým nie je dotknuté právo na úroky z omeškania podľa tejto zmluvy. d) zo strany objednávateľa písomnou výpoveďou aj bez udania dôvodu. |
34.1 Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty a právo na náhradu škody. |
35. Výpovedná lehota je dvojmesačná a začína plynúť prvý deň kalendárneho mesiaca nasledujúceho po kalendárnom mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
36. Poskytovateľ je povinný riadne plniť predmet zmluvy až do skončenia výpovednej lehoty. V prípade nedodržania tejto povinnosti má objednávateľ právo uplatňovať voči poskytovateľovi náhradu škody vzniknutej z nesplnenia povinnosti poskytovateľa plniť predmet zmluvy až do skončenia výpovednej lehoty. |
37. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 48 mesiacov od 15.12.2019 do 14.11.2023 alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. O vyčerpaní finančného limitu bude objednávateľ poskytovateľa bezodkladne informovať. |
38. Za uvedenú výšku finančných zdrojov je poskytovateľ povinný vykonať minimálne 440 prepráv počas trvania zmluvy. |
Špitálska 6, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
15.12.2019 00:00 — 14.12.2023 23:59
48,00 mesiac
13 248,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.12.2019 11:11
11.12.2019 10:52
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.12.2019 16:34 - Vstupná ponuka | 10,00 | € | Cena bez DPH |
11.12.2019 10:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 440,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: