30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Rozšírenie virtualizačnej platformy POWER serverov
server, virtualizácia, platforma, power server
Tovar, Služba
1. Rozšírenie virtualizačnej platformy POWER serverov
|
|
---|---|
Funkcia |
Rozšírenie virtualizačnej platformy POWER serverov dodaním ďalšieho rozširujúceho fyzického servera k súčasne prevádzkovaným 2 ks serverom POWER E850 vrátane zabezpečenia dopravy a vykládky na miesto plnenia, zabezpečenia inštalácie a poskytnutia záručného servisu v rozsahu stanovených podmienok. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1. server | ks | 1 | ||
1.2. inštalácia servera | JV | 1 | ||
1.3. záručný servis na min. 36 mesiacov s garantovanou opravou do 48 hodín, SW maintenance na 36 mesiacov | JV | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prevedenie: | Server s architektúrou SMP s procesormi typu RISC alebo ekvivalentnými, rackové prevedenie. |
Výkon: | Min. 74 000 SAPS pre test SAP enhancement package 5 for SAP ERP 6.0, výkon jedného jadra procesora minimálne 6200 SAPS pre test SAP enhancement package 5 for SAP ERP 6.0. |
Systémová pamäť: | Min. 512 GB DD4 aktivovanej pamäte, možnosť zvýšiť kapacitu pamäti pomocou HW komprimácie. |
Cache | Min.10 MB L3 cache na jedno jadro procesora. |
Subsystém interných pevných diskov: | Min. 4 x 600GB, 10.000 rpm SAS, SFF-3, RAID 0, 10, 5, 6. |
Sieťové pripojenie LAN: | Min. 16 x 10Gbps Ethernet port pre pripojenie k externému prostrediu. |
Virtualizácia: | Podpora pre definovanie min. 200 virtuálnych serverov. Možnosť definovať limit poskytnutého výkonu hardvérového servera pre skupiny virtuálnych serverov. |
- | Možnosť prideliť nevyužitý výkon procesorov v automatickom režime bez zásahu operátora, ostatným virtuálnym serverom. |
- | Každý z virtuálnych serverov môže v automatickom režime získať výkon celého servera. Požadujeme funkciu presunu virtuálneho servera medzi hardvérovými servermi bez prerušenia spracovania. |
Elektrické napájanie: | Elektrické napájanie je redundantné. |
Záručná doba | Min. 36 mesiacov, oprava do max. 48 hodín, SW maintenance 36 mesiacov. |
Správa a manažment servera | Formou vzdialenej pracovnej stanice. |
Operačný systém | typu UNIX – edícia s najvyššou možnou funkcionalitou a typu Linux. |
Inštalácia serverov | Po dodávke serverov bude zrealizovaná ich inštalácia (fyzická inštalácia, konfigurácia OS, otestovanie a uvedenie do prevádzky, presun LPAR_ov) |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre podpoložky 1.1. až 1.3. Funkčnej a technickej špecifikácie uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, ceny spolu bez DPH, ceny spolu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena za predmet zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy, tzn. cenu za dodanie servera vrátane príslušenstva, dodávku, dopravu, vykládku a inštaláciu servera v určených priestoroch v mieste dodania (Bratislava), dodanie užívateľskej dokumentácie poskytovanej výrobcom a vykonávanie záručného servisu a záručných opráv vrátane dodania náhradných dielov potrebných na odstránenie záručnej opravy do 48 hodín počas minimálne 36 mesačnej záručnej doby a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané |
v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady súvisiace s plnením predmetu zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena, ceny spolu a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu tovaru, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúcej znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa a e-mailovú adresu a telefónne číslo na hlásenie porúch objednávateľom. |
2. Miestom plnenia je Bratislava - sídlo objednávateľa; kontaktné osoby v mieste dodania objednávateľ poskytne dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
3. Dodávka tovaru do miesta plnenia sa uskutoční v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h /pružný pracovný čas 6:00 - 18:00). Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy |
a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá server vrátane dodania, dopravy a vykládky najneskôr do 31.12.2019 na dohodnuté miesto plnenia podľa bodu 2 tohto článku zmluvy. Dokladom o dodaní, doprave a vykládke bude odovzdávací/preberací protokol odsúhlasený a podpísaný poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje, že nainštaluje server vrátane fyzickej inštalácie, konfigurácie OS, otestovania a uvedenia do prevádzky, presun LPAR_ov najneskôr do 31.12.2019. Dokladom o inštalácii servera bude akceptačný protokol odsúhlasený a podpísaný poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
6. Dodávaný server musí byť nový a nepoužívaný. |
7. Dodávaný server musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
8. Dodávaný server nesmie mať na sebe výrobné vady, obmedzenú funkcionalitu, nesmie byť inak výrobne poškodený a musí spĺňať minimálne technické požiadavky. Zároveň musí spĺňať podmienku, že nesmie byť už použitý alebo obnovený do pôvodného výrobného stavu a nanovo pre-predaný ako nové zariadenie pod všeobecným označením výrobcov „re-market“ zariadenia. |
9. Záručná doba na predmet zmluvy je minimálne 36 mesiacov a začína plynúť dňom podpisu odovzdávacieho/preberacieho protokolu. Dodávateľ vykoná záručné opravy a poruchy do 48 hodín od nahlásenia vady/požiadavky na záručnú opravu. |
10. Požiadavky na záručnú opravu (resp. hlásenie vád počas záručnej doby) bude objednávateľ uplatňovať v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (uvedenom v bode 3 tohto článku). V prípade, že lehota na vykonanie záručnej opravy podľa predchádzajúceho bodu tohto článku pripadne na sobotu, nedeľu, sviatok alebo deň pracovného pokoja, dodávateľ vykoná záručnú opravu v najbližší pracovný deň. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
3. Fakturácia sa uskutoční po dodávke predmetu zákazky jednorazovo na základe odovzdávacieho/preberacieho a akceptačného protokolu potvrdeného poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací a akceptačný protokol bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry. |
4. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
6. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
7. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu 6 tohto článku. |
8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
V. OSOBITNÉ USTANOVENIA: |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018 Z. z. za predpokladu, že požadované údaje je |
možné overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok |
elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", Čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100 000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod dodávateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných Konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň |
zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/. |
4. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
5. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
6. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
7. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
12.12.2019 08:00 — 31.12.2019 14:00
1,00 cena celkom
264 840,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.12.2019 08:14
09.12.2019 09:00
09.12.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.12.2019 14:30 - Vstupná ponuka | 264 600,00 | € | Cena s DPH |
08.12.2019 19:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 264 480,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: