Z201936967
OF-206813
zrušená
35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
Malý osobný automobil
Osobný automobil
Tovar, Služba
1. Osobný automobil v počte 13 kusov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zdvihový objem motora | cm3 | 999 | ||
Počet valcov | ks | 3 | ||
Výkon motora | kW | 85 | ||
Prevodovka mechanická | ° | 6 | ||
Rozchod vpredu | mm | 1530 | 1550 | |
Rozchod vzadu | mm | 1500 | 1520 | |
Dĺžka | mm | 4241 | ||
Šírka | mm | 1793 | ||
Výška | mm | 1531 | ||
Rázvor | mm | 2650 | ||
Počet miest na sedenie | osoba | 5 | ||
Objem batožinového priestoru | l | 400 | ||
Maximálna prípustná hmotnosť | kg | 1750 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Palivo – benzín | |
Pohon prednej nápravy | |
Farba biela | |
Povinná výbava | |
Gumené rohože | |
Alarm | |
Vyhrievaný kožený multifunkčný volant na ovládanie rádia a telefónu + malý kožený paket | |
Zadná parkovacia kamera | |
Rádio s farebným 8“ LCD dotykovým displejom | |
Štartovanie vozidla tlačidlom | |
Dojazdové rezervné koleso | |
Ozvučenie v zostave - 10 reproduktorov + subwoofer + zosilňovač) | |
Tmavý interiér so sedadlami s látkovým čalúnením | |
Komfortné telefonovanie s Bluetooth | |
JUMBO BOX – lakťová opierka | |
2x USB vpredu (typ C dátové) + 2x USB vzadu (typ C len na nabíjanie) | |
Dvojzónová automatická klimatizácia so senzorom vlhkosti a kombi filtrom | |
Parkovacie senzory vzadu | |
Tempomat | |
Vyhrievanie predných sedadiel | |
Vyhrievané dýzy ostrekovačov čelného skla | |
Prístrojová doska čierna | |
Disky z ľahkej zliatiny 6J x 16" – strieborné z oficiálneho katalógu importéra | |
Sada zimných kompletov kolies na plechových diskoch | |
Elektrické ovládanie okien vpredu a vzadu | |
Výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča a spolujazdca | |
Systém umožňujúci vodičovi bezpečne využívať telefón pri riadení s predinštalovanými bezpečnými aplikáciami | |
Sklá s vyšším stupňom tónovania od „B“ stĺpika | |
Dáždnik | |
Hlavové airbagy a bočné airbagy vpredu | |
Deaktivácia airbagu spolujazdca | |
ESC vrátane ABS, MSR, EBV, ASR, EDS, HBA, DSR, RBS, ESBS, TPM+, XDS+, multikolíznej brzdy MKB a funkcie Prefill | |
Predný asistent núdzového brzdenia s prediktívnou ochranou chodcov | |
Asistent jazdy v pruhoch | |
Automatické zapínanie svetlometov s funkciou coming / leaving home | |
Systém palubného tiesňového volania, Vzdialený prístup na 1 rok | |
Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním, 2 sklopné kľúče | |
Elektrické ovládanie a vyhrievanie vonkajších spätných zrkadiel | |
Vonkajšie spätné zrkadlá a kľučky dverí lakované vo farbe karosérie | |
Asistent rozjazdu do kopca | |
LED hlavné svetlomety | |
Obmedzovač rýchlosti | |
Strešný nosič – čierny | |
ISOFIX na sedadle spolujazdca | |
Predĺžená záruka na 5 rokov/100 000 km (platí tá z podmienok, ktorá nastane skôr, prvé 2 roky bez obmedzenia počtu kilometrov | |
Doživotná Garancia Mobility Premium Poskytuje pomoc servisným vozidlom na mieste poruchy (porucha na vozidle, chýbajúce PHM, defekt pneumatiky, zabuchnuté/stratené kľúče, vybitá batéria, zámena paliva), odtiahnutie vozidla, prípadne služby – náhradnú dopravu, požičanie náhradného vozidla, ubytovanie pre posádku a i. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nákup nového motorového vozidla v súlade s Predmetom zmluvy / opisným formulárom, spôsobilého na prevádzku v premávke na pozemných komunikáciách v SR v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR a EÚ. |
Záručná doba je 24 mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu Objednávateľom a protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, a to od dátumu neskoršieho uvedeného na protokole. |
Úhrada Ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesto určenia vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád a nedorobkov Objednávateľom / zaškolení zamestnancov Objednávateľa jednorázovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe poštou na adresu sídla Objednávateľa a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej príloh poslanou v elektronickej podobe. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia Slovenskej republiky a je platcom DPH, Objednávateľ má povinnosť v zmysle platných právnych predpisov odviesť daň za Dodávateľa. Keďže celková Cena, ktorú Objednávateľ zaplatí za Predmet zmluvy je jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk, je Dodávateľ (platca DPH) so sídlom mimo územia SR povinný uvádzať svoju cenu tak, že k nej pripočíta 20% DPH. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane dopravy, na miesto plnenia určené elektronicky Objednávateľom ak sa s Objednávateľom nedohodne inak. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za Objednávateľa minimálne 5 ( päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy elektronicky presný termín dodania Predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na mieste plnenia, elektronicky určené objednávateľom, oprávnený prevziať a podpísať preberací protokol vedúci príslušného strediska. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane zaškolenia minimálne 2 (dvoch) zamestnancov Objednávateľa na mieste a v čase elektronicky určenom Objednávateľom. |
Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy a to najmä preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, návod na obsluhu a údržbu Predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižka, platný technický preukaz, protokol COC, povinnú výbavu v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie. |
Dodávateľ do 5 ( piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi: |
i. podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu zmluvy; |
ii. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky Predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH; |
iii. potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení vydané výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku Predmetu zmluvy; |
iv. doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku Predmetu zmluvy, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú značku Predmetu zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na Predmet zmluvy; |
v. doklady potrebné pre uzatvorenie zákonného a havarijného poistenia na Predmet zmluvy; |
vi. doklady potrebné k prevádzke Predmetu zmluvy a prihláseniu Predmetu zmluvy do evidencie, ktoré vedú orgány verejnej správy, ak takejto povinnosti podliehajú. |
Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy, spĺňal ďalšie, aj v opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované. |
V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii / opisnom formulári / v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy / požiadavky Objednávateľa v súlade so Zmluvou / opisným formulárom, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ musí zabezpečiť servis vrátane dodania náhradných dielov. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky odporúčané výrobcom, opravy na požiadanie po dobu trvania záručnej doby ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby musí byť uvedené v preberacom protokole. V prípade ak táto povinnosť bude porušená, Objednávateľ to považuje za podstatné porušenie Zmluvy a má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska/Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa |
Zároveň má Objednávateľ popri vyššie uvedených nárokoch nárok aj na náhradu škody a to v plnej výške, ktorá mu v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľa vznikne. Pre odstránenie pochybností sa uvádza, že tento servis (sieť servisov) nemusí byť vo vlastníctve Dodávateľa, musí však byť autorizovaným servisom oprávneným prijať a vybaviť všetky reklamácie Objednávateľa, ako aj poskytovať autorizované servisné služby, zabezpečiť dodanie náhradných dielov pre Objednávateľa. |
V prípade, ak má plnenie Predmetu zmluvy / podmienok Zmluvy vady je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste, čase na náklady Dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, a to dokladmi podľa § 32 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) zákona o verejnom obstarávaní (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
09.12.2019 08:00 — 05.01.2020 12:00
13,00 ks
206 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.12.2019 10:30
06.12.2019 10:45
06.12.2019 11:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: