31701914
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť
Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK
36579769
LUX FACILITY MANAGEMENT, s.r.o.
Prešovská 31, Košice, 04001, SVK
Upratovanie prevádzkových priestorov
upratovanie, čistenie, dezinfekcia, umývanie
Služba
1. Upratovanie prevádzkových priestorov - 1. KD-ŤÚ
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor - 1. KD - ŤÚ , pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v prevádzkových objektoch nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1. chodba dole + schodište | m2 | 35,68 | ||
1.1. chodba šatňa muži | m2 | 10,03 | ||
1.1. chodba | m2 | 76,49 | ||
1.2. stravovací kútik | m2 | 11,65 | ||
1.2. chodbička | m2 | 2,60 | ||
1.2. šatňa majstrov | m2 | 16,74 | ||
1.2. kancelária majstrov (hala) | m2 | 10,50 | ||
1.2. WC dole | m2 | 14,44 | ||
1.2. WC hore muži | m2 | 15,37 | ||
1.2. umyvárka muži | m2 | 40,12 | ||
1.2. šatňa muži | m2 | 106,64 | ||
1.2. šatňa, WC, umývarka, ženy | m2 | 85,29 | ||
Spolu | m2 | 425,55 |
2. Upratovanie prevádzkových priestorov - 2. KD-ĽÚ
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor -2. KD - ĽÚ , pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v prevádzkových objektoch nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2.1. chodba I.P | m2 | 67,01 | ||
2.2. kancelárie I.P | m2 | 22,88 | ||
2.2.šatňa vedúcich prac.čiat + chodba | m2 | 16,29 | ||
2.2.schody a medziposchodie | m2 | 14,17 | ||
2.2.kancelária v hale | m2 | 9,00 | ||
2.2.hala KP | m2 | 159,10 | ||
2.3. šatňa zmeny | m2 | 76,44 | ||
2.3. chodba + šatňa+sprcha muži | m2 | 100,49 | ||
2.3. umyváreň ženy- Sprcha, WC a chodbička | m2 | 14,64 | ||
2.3. 2 x WC v hale + stravovací kútik | m2 | 53,38 | ||
2.3. kancelária + stravovací kútik | m2 | 22,59 | ||
Spolu | m2 | 555,99 |
3. Upratovanie prevádzkových priestorov - 3. KD - GO a MO
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor -v3. KD - GO a MO, pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v prevádzkových objektoch nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3.1. kancelária | m2 | 12,25 | ||
3.1.chodba | m2 | 22,50 | ||
3.2.šatňa, WC, umyvárka ženy | m2 | 14,01 | ||
3.3. stravovací kútik | m2 | 26,75 | ||
3.4. šatňa, WC, umyvárka muži | m2 | 21,34 | ||
3.4. MO- umyváreň, šatňa, WC, stravovací kútik | m2 | 25,84 | ||
Spolu | m2 | 122,69 |
4. Upratovanie prevádzkových priestorov - 4. ÚA
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor - 4. ÚA , pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v prevádzkových objektoch nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
4.1. laboratórium - skúšobňa olejov | m2 | 15,00 | ||
4.2. kancelária | m2 | 23,00 | ||
4.3. kancelária ĽÚ | m2 | 12,10 | ||
4.3. kancelária ŤÚ | m2 | 7,00 | ||
4.3. kancelária zmena | m2 | 11,00 | ||
4.3. kancelária karosáreň | m2 | 8,00 | ||
4.3. gumáreň | m2 | 6,00 | ||
4.4. výpravovňa + naftáreň | m2 | 25,80 | ||
4.4. denná miestnosť + WC ĽÚ | m2 | 58,40 | ||
4.4. denná miestnosť + WC ŤÚ | m2 | 27,44 | ||
4.4. denná miestnosť + WC zmena | m2 | 51,90 | ||
Spolu | m2 | 245,64 |
5. Upratovanie prevádzkových priestorov - 5. ÚT
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor -5. ÚT , pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v prevádzkových objektoch nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
5.1. Schodište + chodba + kancelária | m2 | 257,00 | ||
5.2. kancelária + dielňa zmeny | m2 | 29,00 | ||
5.2. výpravovňa TD | m2 | 29,00 | ||
5.3. WC muži zmena | m2 | 18,00 | ||
5.3. šatňa muži + umyvárka + 2 x WC | m2 | 80,40 | ||
Spolu | m2 | 413,40 |
6. Upratovanie prevádzkových priestorov -6. SB
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor - 6. SB , pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v prevádzkových objektoch nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
6.1. Prízemie - vstup | m2 | 48,38 | ||
6.1. WC prízemie | m2 | 10,62 | ||
6.1 .I. Poschodie + schodisko+sprchy +WC | m2 | 283 | ||
6.1 .II. Poschodie + schodisko+sprchy +WC | m2 | 238 | ||
Spolu | m2 | 580 |
7. Upratovanie prevádzkových priestorov -7. HT
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor - 7. HT, pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v prevádzkových objektoch nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
7.1. Hala T | m2 | 2070,00 | ||
7.2 WC Hala T | m2 | 6,50 | ||
Spolu | m2 | 2076,50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vykonávané činnosti | Periodicita |
vyprázdniť odpadové koše - podľa potreby umyť a vymeniť plastové vrecká | denne |
vyniesť odpadky do kontajnera | denne |
Položka 1.1. | 2 x týždenne |
Položka 1.2. | 5 x týždenne |
Položka 2.1. | 2 x týždenne |
Položka 2.2. | 3 x týždenne |
Položka 2.3. | 5 x týždenne |
Položka 3.1. | 1 x ýždenne |
Položka 3.2. | 2 x týždenne |
Položka 3.3. | 4 x týždenne |
Položka 3.4. | 5 x týždenne |
Položka 4.1. | 1 x týždenne |
Položka 4.2. | 2 x týždenne |
Položka 4.3. | 3 x týždenne |
Položka 4.4. | 5 x týždenne |
Položka 5.1. | 1 x týždenne |
Položka 5.2. | 3 x týždenne |
Položka 5.3. | 5 x týždenne |
Položka 6.1. | 5 x týždenne |
Položka 7.1. | 1 x za 2 mesiace |
Položka 7.2 | 3 x týždenne |
Názov |
1.Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť plnenie dohodnutého rozsahu a harmonogramu upratovacích a čistiacich prác odborne a včas, podľa štandardných technologických postupov, starostlivo, hospodárne v súlade so zmluvou a príslušnými právnymi predpismi a kontrolovať kvalitu vykonávaných služieb |
2.Poskytovateľ je povinný zabezpečiť všetky potrebné stroje, prístroje, zariadenia, čistiace prostriedky a ostatný materiál pre svojich zamestnancov, ktorí budú vykonávať dohodnuté služby. Bude používať len bezchybné výrobky, stroje a zariadenia, spĺňajúce požiadavky STN, ktoré vylučujú poškodenie upratovaných priestorov a zdravia zamestnancov, neohrozujú životné prostredie, majetok, práva a oprávnené záujmy objednávateľa, vrátane dopravy na miesto plnenia. |
3.Poskytovateľ bude vykonávať predmet zmluvy len v pracovných dňoch v čase od 6,00 do 14,00 hod.. |
4.Poskytovateľ zabezpečí vykonávanie dohodnutých služieb pre objednávateľa prostredníctvom svojho personálu, ktorý bude odborne a zdravotne spôsobilý, spoľahlivý a jeho správanie bude na požadovanej úrovni. V prípade výpadku svojich zamestnancov z dôvodu PN, OČR, dovolenky a pod. zabezpečí do 12 (dvanástich) hodín náhradu.. |
5.Poskytovateľ je povinný viesť evidenciu svojich zamestnancov na pracovisku a knihu závad. Tieto dokumenty budú uložené na vrátnici. Objednávateľ má právo do knihy závad zapisovať závady, pripomienky a požiadavky k vykonávanej službe. Poskytovateľ sa zaväzuje odstrániť všetky nedostatky uvedené v bode 15 pri plnení predmetu tejto zmluvy, ktoré objednávateľ uvedie do knihy závad. |
6.Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci vykonávajúci práce pre objednávateľa sa nebudú oboznamovať s obsahom písomností nachádzajúcich sa v priestoroch objednávateľa, či akýmkoľvek spôsobom manipulovať s písomnosťami objednávateľa, nebudú otvárať skrine a nábytok, v ktorom sa môžu nachádzať písomnosti. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a oprávňuje obstarávateľa k okamžitému odstúpeniu od zmluvy. |
7.Poskytovateľ preberá na seba všetky povinnosti vyplývajúce zo všeobecne platných právnych predpisov o BOZP, ochrany a prevádzky budov, ochrany majetku, protipožiarnej ochrany a civilnej ochrany a povinnosti zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, o ktorých sa dozvedia pri výkone prác. |
8.Zamestnanci poskytovateľa vykonávajúci služby v objekte obstarávateľa sú povinní bezodkladne oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky chyby, nedostatky a škody na zariadeniach a vybavení objednávateľa a zapísať do knihy závad. |
9.Poskytovateľ predloží objednávateľovi pred začiatkom poskytovania služby zoznam stálych zamestnancov vykonávajúcich službu u objednávateľa vrátane telefonického kontaktu. Rovnako aj v prípade zastupovania, alebo iných zmien v zložení personálu, najneskôr v deň vykonania zmeny. |
10.V prípade, že zamestnanci poskytovateľa opakovane (aj menej závažne) porušia pracovnú disciplínu alebo dobré mravy v súvislosti s výkonom predmetu zmluvy, poskytovateľ sa zaväzuje týchto zamestnancov vymeniť do troch pracovných dní odo dňa, v ktorom sa dozvedel (prostredníctvom objednávateľa, alebo vlastným dohľadom) o skutočnostiach zakladajúcich túto povinnosť. |
11.Objednávateľ umožní zamestnancom poskytovateľa prezliekanie a uskladnenie technických a čistiacich prostriedkov v priestoroch na to určených bezplatne. |
12.Objednávateľ poskytne na účely výkonu prác bezplatne elektrickú energiu na osvetlenie a pre používané stroje a zariadenia, ako aj teplú a studenú vodu. |
13.Objednávateľ je oprávnený kontrolovať kvalitu poskytovaných služieb. Ak zistí nedostatky vykonanej služby, má právo na jej reklamáciu a bezplatné odstránenie. |
14.Poskytovateľ je povinný zabezpečiť odstránenie zistených nedostatkov ihneď, najneskôr do 24 hodín od prijatia reklamácie objednávateľa. Reklamácie budú doručované elektronicky zodpovednému zástupcovi poskytovateľa. Ak dôjde k doručeniu reklamácie po 16,00 hod., lehota na jej odstránenie začne plynúť od 8.00 hod. nasledujúceho dňa. |
15.O vybavení reklamácie vypracuje poskytovateľ správu, v ktorej sa vysporiada s námietkami objednávateľa čo do kvality, rozsahu a spôsobu plnenia predmetu zmluvy. Podpísanú správu zašle poverenej osobe objednávateľa. V prípade, že objednávateľ akceptuje poskytovateľom navrhovaný spôsob vybavenia reklamácie, poverená osoba objednávateľa správu podpíše a pošle poskytovateľovi. |
16.V prípade, že objednávateľ neakceptuje navrhovaný spôsob vybavenia reklamácie, zmluvné strany sa zaväzujú viesť rokovanie za účelom dosiahnutia dohody o spôsobe vybavenia reklamácie. Ak k dohode nedospejú do siedmich dní od zahájenia rokovania, môže ktorákoľvek zo strán ukončiť zmluvný vzťah výpoveďou. |
17.Poskytovateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré objednávateľ dá k dispozícii poskytovateľovi pre výkon služby. |
18.Zamestnanci poskytovateľa sú povinní odovzdať všetky veci nájdené na mieste výkonu služby poverenému zamestnancovi objednávateľa. |
19.Poskytovateľ v plnej výške zodpovedá za všetky škody, ktoré mu preukázateľne vzniknú v dôsledku neplnenia alebo porušenia povinností poskytovateľa, alebo v dôsledku konania alebo opomenutia zo strany zamestnancov poskytovateľa (poškodenie majetku objednávateľa). |
20.Objednávateľ zabezpečí poskytovateľovi potrebnú súčinnosť a všetky nutné informácie za účelom riadneho vykonávania služby. |
21.Objednávateľ požaduje aby poskytovateľ predložil do 5 dni od uzavretia zmluvy: zoznam strojového vybavenia a rozpis ceny za predmet zákazky v členení na jednotlivé mesiace, na základe ktorého bude poskytovateľ vystavovať mesačné faktúry za poskytované služby. |
22.Poskytovateľ vyhotoví a doručí objednávateľovi faktúru za každý mesiac plnenia predmetu zmluvy a to do 15. dňa nasledujúceho mesiaca. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Zároveň objednávateľ požaduje aby prílohou faktúry bol ním odsúhlasený Výkaz o vykonaní prác a služieb. Splatnosť faktúry je 30 dní. Objednávateľ požaduje vystavenie dvoch faktúr. Do prvej faktúry zahrnúť položky 1.1. až 3.4., do druhej faktúry položky 4.1. až 7.2.. |
23.Poskytovateľ predloží objednávateľovi do 5 dní od uzavretia zmluvy záväzný zoznam kontaktných osôb, ktorí budú konať v mene poskytovateľa pri plnení zmluvy. |
24.Chránené priestory elektrickou zabezpečovacou signalizáciou v jednotlivých objektoch sa budú upratovať a umývať len za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. |
25.Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností poskytovateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie |
26.K zmene ceny predmetu zákazky môže dôjsť v prípade: zmeny sadzby DPH a iných administratívnych opatrení štátu; zúženia alebo rozšírenia predmetu zmluvy; zvýšenia cien technologických a materiálových nákladov; zmeny mzdových a osobných nákladov(regulácia cien). |
27. Objednávateľ požaduje aby poskytovateľ predložil do 5 dni od uzavretia zmluvy rozpis ceny v EUR bez DPH v členení: 1.) Strojové čistenie a tepovanie kobercových plôch (mokrou metódou)- cena za m2 , 2.) Strojové čistenie a tepovanie čalúneného nábytku (mokrou metódou) - cena za 1 ks (stolička,kreslo), 3.) Strojové a chemické čistenie podláh (polymerizácia): PVC, dlažba- cena za m2, 4.) Mimoriadne upratovanie (upratovacie práce po maľovaní a rekonštrukcii, vytopení, požiari a pod.) - cena za 1 hod.. |
28. Jednotlivé upratovacie služby podľa bodu č.27 ( 1.,2.,3.,4.) bude objednávateľ uplatňovať nad rámec zmluvy samostatnou objednávkou. |
29.Vykonávanie mimoriadnych služieb (upratovanie po maľovaní, stavebných prácach, odstraňovanie následkov havárií, čistenie kobercov, prípadne iné súvisiace služby) bude od poskytovateľa požadované písomnou objednávkou. Cena bude dohodnutá v súlade so zákonom o cenách. |
30.Ak poskytovateľ nie je platca DPH, pri oceňovaní zákazky v kolónke DPH uvedie nulu. |
31. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
32.Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie kompletná dodávka zazmluvneného predmetu zákazky. |
33. Poskytnutie predmetu zákazky (PZ), ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu alebo osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska. Za podstatné porušenie sa považuje najmä: a) nesplnenie osobitných požiadaviek, b) dodanie PZ za iné ako jednotkové ceny uvedené v predloženom rozpise cien, c) poskytnutie PZ spôsobom v rozpore s podmienkami zmluvy (napr. opätovné dodanie nekvalitného PZ, omeškanie dodávateľa s poskytnutím PZ. |
34. Ak objednávateľ nedoručí podľa bodu 21. zoznam strojového vybavenia obsahujúci (vysávač,tepovač kobercov,tepovač čalúneného nábytku, stroj na polymerizáciu podláh), považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy s následkom jej zrušenia a vyhotovenia negatívnej referencie. Ostatné nestrojové vybavenie -metla, handra, mop, čistiace prostriedky,vozík rebrík a pod. sa považujú za štandardnú výbavu dodávateľa. |
Bardejovská 6, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
01.01.2020 06:00 — 31.12.2020 14:00
1,00 celok uvedený v špecifikácii
20 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.12.2019 13:07
06.12.2019 09:00
06.12.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.12.2019 15:10 - Vstupná ponuka | 20 000,00 | € | Cena bez DPH |
06.12.2019 08:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 998,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: