42263051
Kancelária Rady pre rozpočtovú zodpovednosť
Imricha Karvaša 1, Bratislava, 81325, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania elektronickou stravnou kartou
Stravovanie
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania elektronickou stravnou kartou
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných kariet alebo ekvivalentom vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a objednávateľom požadovaných stravovacích zariadeniach za predpokladu, že dané stravovacie zariadenia disponujú vhodným platobným terminálom. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota stravnej jednotky | EUR | 3,80 | 4,80 | |
počet stravných jednotiek | ks | 5500 | ||
počet stravných kariet | ks | 17 | 27 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná karta obsahuje | názov a logo dodávateľa, poučenie pre držiteľa karty |
Stravná karta obsahuje | meno držiteľa karty |
Stravná karta | umožňuje bezkontaktné použitie alebo použitie pinu |
Názov |
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa a to najmä ale nie výlučne týkajúce sa: - vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky stravných kariet do miesta plnenia, - priradenie objednaných stravných jednotiek k stravným kartám, - vedenie zamestnaneckých účtov k stravným kartám, - všetky súvisiace transakčné náklady, - komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a pod.). |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej jednotky sú započítané do provízie dodávateľa. |
Výška provízie (VP) sa vyjadruje percentom z objednanej hodnoty stravných jednotiek (nominálna hodnota stravnej jednotky x počet stravných jednotiek) a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. Výška provízie (VP) nemôže počas trvania zmluvného vzťahu presiahnuť 1,00%. |
Cena predmetu zákazky (CPZ) od 01.01.2020 do 31.12.2021 bude vypočítaná podľa vzorca: CPZ = (počet stravných lístkov x nominálna hodnota stravnej jednotky) + (VP% zo súčinu počtu stravných lístkov x nominálnej hodnoty stravnej jednotky navýšené o platnú DPH). Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta Ilustratívny príklad pri VP% = 0,5%. CPZ = 5 500 x 3,80 + 0,005 x 5 500 x 3,80 x 1,2; CPZ = 20 900 + 0,005 x 20 900 x 1,2; CPZ = 20 900 + 125,40 = 21 025,40 |
Výška provízie v % (VP%) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 4 desatinné miesta na základe nasledovného vzorca VP% = CVP / jedno percento z CVP navýšené o DPH, pričom CVP (ako celková hodnota provízie v eurách vrátane DPH) = CPZ - počet stravných lístkov x nominálna hodnota stravnej jednotky. Sadzba DPH je aktuálna hodnota sadzby DPH. Ilustratívny príklad pri CPZ = 21 025,40. CVP = 21 025,40 - 20 900 = 125,40; VP% = 125,40 / (20 900 / 100 x 1,2); VP% = 125,40 / 250,80;VP% = 0,5 |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 14 dní od jej doručenia objednávateľovi |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek (5 500) je maximálne a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží: a) zoznam minimálne troch potravinových obchodných reťazcov s obchodnou sieťou pokrývajúcou všetky slovenské mestá so zastúpením aspoň jedného obchodného reťazca v danom meste, kde sa môže uplatniť stravná karta, b) zoznam minimálne piatich stravovacích zariadení v okruhu 300 m od sídla objednávateľa, kde sa môže uplatniť stravná karta c) rozpis výpočtu provízie |
Dodávateľ zabezpečí akceptáciu stravných kariet vo všetkých vyžiadaných stravovacích zariadeniach v meste sídla objednávateľa disponujúcich vhodným platobným terminálom. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných kariet do 10 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Pri stravných poukážkach vo forme stravných kariet dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravným kartám do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
Pri stravných poukážkach vo forme stravných kariet dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky na základe, ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa. |
Zmluva sa uzatvára na obdobie od 01.01.2020 do 31.12.2021, resp. do vyčerpania stanoveného počtu stravných jednotiek (5 500) podľa toho, čo nastane skôr. |
Imricha Karvaša 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2020 00:00 — 31.12.2021 23:59
5 500,00 stravné jednotky v hodnote 4,80
26 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.12.2019 12:23
06.12.2019 09:00
06.12.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.12.2019 13:02 - Vstupná ponuka | 26 400,00 | € | Cena s DPH |
02.12.2019 16:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 399,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: