42137004
Centrum účelových zariadení
Rekreačná 13, Piešťany, 92101, SVK
34117598
UNIONTEX TRADE, spol. s r.o.
Kubranská 8, Trenčín, 91101, SVK
Hotelový textil v kvalite I. triedy, do hotelových, reštauračných a ubytovacích zariadení objednávateľa v celej SR
textil, posteľné prádlo
Tovar, Služba
1. Hotelový textil v kvalite I. triedy, do hotelových, reštauračných a ubytovacích zariadení objednávateľa v celej SR
|
|
---|---|
Funkcia |
Hotelový textil špičkovej kvality, nový, nepoužitý, v originálnom balení do hotelového zariadenia objednávateľa |
Hotelový textil je vzorovo a farebne prispôsobený zariadeniu hotelových izieb a reštaurácií |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stredisko Bratislava | 0 | 0 | ||
Položka č. 1 - Hotelová súprava MILANO, prúžok 1cm, z vysoko kvalitnej česanej bavlny v saténovej väzbe s dlhou životnosťou, obliečka na paplón 140x200 cm a obliečka na vankúš 70x90 cm, striedavý prúžok, z vysoko kvalitnej 100 % bavlny, 140 g/m2, ukončenie hotelový uzáver | ks | 100 | ||
Položka č. 2 - set pozostávajúci z: STAND BY stola a bieleho návleku | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
uvedené pri názvoch položiek | |
STAND BY stôl | Koktejlový stôl s možnosťou zloženia a stohovania. Konštrukcia je zo železných profilov a vrchná doska je v kvalitnom plastovom prevedení rozmeru 84 cm. Stôl je ľahký a dá sa s ním rýchlo manipulovať. |
Biely návlek | z hrubej elastickej látky v 350 gramáži s dlhou životnosť, bez nutnosti žehlenia, ukončený všitím ekokože proti pretrhnutiu. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia do skladu. |
Cena za predmet zákazky je konečná, v ktorej sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním a vykládkou tovaru do odberného miesta. Objednávateľ oznámi do 3 dní od uzatvorenia zmluvy adresy a kontaktné osoby jednotlivých odberných miest. |
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku s vyobrazením jednotlivých položiek do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH, sadzbu DPH v % a EUR a celkovú cenu bez DPH a s DPH. V prípade dodania ekvivalentov musia byť tieto presne vyobrazené a špecifikované v cenovej ponuke a musia byť schválené Objednávateľom. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne dodané množstvo tovaru. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. Neoddeliteľnú súčasť faktúry bude potvrdený dodací list prevádzkou objednávateľa. |
V prípade, že sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas 2 ročnej záručnej doby, dodávateľ ju bezodplatne odstráni bez zbytočného odkladu, najneskôr však v lehote do 3 dní od uplatnenia reklamácie. |
V zmysle platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska môže dodávateľ doručiť tovar aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením minimálne s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Drotárska cesta 46, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
09.12.2019 08:30 — 16.12.2019 14:00
1,00 ks
1 940,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.12.2019 10:31
05.12.2019 11:30
05.12.2019 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.12.2019 10:33 - Vstupná ponuka | 1 940,00 | € | Cena bez DPH |
03.12.2019 10:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 940,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: