37936859
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK
31622666
EXIMA, spol. s r. o.
Lazovná 52, Banská Bystrica, 97401, SVK
Sklad emulzie
asfaltová emulzia, zásobník, skladovanie
Tovar, Služba
1. Sklad emulzie
|
|
---|---|
Funkcia |
Zásobník ktorý slúži na skladovanie asfaltovej emulzie (kationaktívna emulzia pre údržbu ciest), umiestneného na samonosnom ráme skladovacej nádrže, vrátane montáže. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Sklad emulzie komplet | ks | 2 | ||
Geometrický objem nádrže | l | 10000 | ||
Využiteľný objem nádrže | l | 8500 | ||
Objem záchytnej vane skladovanej látky | l | 1800 | 2000 | |
Hrúbka izolácie | mm | 80 | ||
Naftový elektricky ovládaný horák | kW | 170 | 200 | |
Pracovná teplota | °C | 80 | ||
Horné veko | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál nádrže | samonosný zvárok - nerezový materiál 1.4301 |
Krytovanie nádrže | nerezový plech |
Spôsob uloženia na prevádzkovej ploche | samonostný rám skladovacej nádrže s výškou uloženia nádrže nad úložnou plochou min. 300 mm |
Horná lávka so zábradlím | áno |
Ohrev | priamy - plameň v nádrží |
Výstupy | 2x - 2" rýchlo spojky VK 50 |
Vypúšťanie | odkaľovacia objímka s výpustným otvorom |
Ukazovateľ hladiny | mechanický, plavákový |
Čerpadlo na emulziu | odstredivé s elektromotorom |
Výkon čerpadla | 7 l/s |
Pohon čerpadla | elektromotor 400 V, 7 kW |
Možnosť zaliatia čerpadla | áno |
Čistenie rozvodov | stlačeným vzduchom |
Vzduchojem (min. 40 l) s hadicou pre plnenie z vozidla | áno |
Komponenty v technologickom priestore | rozvody, čerpadlo, filter na výstupe - zakrytý posuvnou roletou |
Umiestnenie technologického priestoru | vo výške vhodnej pre ovládanie obsluhou z úložnej plochy |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane montáže zariadenia a všetkých súvisiacich nákladov ako je zabezpečenie montáže a uvedenie do prevádzky predmetu zákazky a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje zariadení do 180 kalendárnych dní v zmysle článku Zmluvné podmienky, Čas/lehota plnenia zmluvy. |
3. Predávajúci sa zaväzuje dodať a namontovať nové, nepoškodené zariadenia v počte 2 ks v sídlach objednávateľa určených podľa bodu č. 15. |
4. Súčasťou odovzdania predmetu zákazy bude aj vyhotovenie revíznej správy elektrických zariadení po vykonaní ich montáže a vykonaní skúšky funkčnosti týchto zariadení a návod na obsluhu a údržbu. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručný a pozáručný servis za nasledujúcich podmienok: |
a) počas záručnej doby /24 mesiacov/ je dodávateľom garantovaný bezplatný servis a oprava porúch alebo výmena chybných komponentov zariadenia, ktoré sa vyskytnú na zariadení v záručnej lehote v dôsledku jeho chybnej konštrukcie, montáže, funkcie alebo chybného materiálu. Chybným komponentom či poruchou v rámci záruky sa chápe diel alebo porucha, ktorá nebola zapríčinená prevádzkovým opotrebením alebo mechanickým poškodením. |
b) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, predávajúci je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka, |
c) dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu v nasledujúci pracovný deň od jeho nahlásenia, |
d) zabezpečenie záručného a pozáručneho servisu požaduje objednávateľ vzhľadom na konštrukciu vykonávať v danom sídle objednávateľa. |
6. Dodávateľ zašle objednávateľovi do 24 hod., resp. nasledujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty: |
a) dokument s uvedením obchodnej značku a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru, zhodnej s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom. |
b) potvrdenie o obchodnom zastúpení na predaj zariadenia, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru. |
7. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 6 a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 6 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať, |
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 6 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov (3 pracovné dni), objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
8. Dodávateľ poskytne Objednávateľovi zaškolenie obsluhy zariadenia. Školenie v počte min. 2 osôb je zahrnuté v cene zákazky. |
9. Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi do 3 dní doručený presný ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť cenu celkom s DPH, jednotkové ceny s DPH všetkých položiek predmetu zákazky určené s presnosťou na 2 desatinné miesta zaslať spätne do 1 dňa od zaslania rozpisu. |
10. Dodávateľ vyhotoví a zašle 2 faktúry na adresy určené podľa ROZPISU TOVARU. Faktúry musia obsahovať jednotkovú cenu bez DPH za zariadenie a celkovú cenu za položku. |
11. Názov (označenie) predmetných faktúr na jednotlivé miesta plnenia bude uvedený v rozpise tovaru. |
11. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy resp. úpravu rozsahu plnenia zmluvy s dodávateľom vo väzbe na schválené finančné prostriedky zriaďovateľom objednávateľa. |
13. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
14. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní chybu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky. |
15. Miestom dodania a montáže predmetu zákazky sú sídla objednávateľa: Lipany, Poprad. |
16. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
Prešovský, Slovenská republika
02.01.2020 09:53 — 02.07.2020 09:57
2,00 ks
147 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2019 08:06
18.12.2019 09:48
18.12.2019 10:03
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.12.2019 07:57 - Vstupná ponuka | 143 760,00 | € | Cena s DPH |
16.12.2019 07:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 143 760,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: