17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
36514501
GRAFOTLAČ PREŠOV, s.r.o.
Budovateľská 35, Prešov, 08001, SVK
Kancelárske potreby-folder s gumičkou s potlačou vrátane grafického návrhu
kancelárske potreby, folder s gumičkou, folder, potlač
Tovar, Služba
1. Folder s gumičkou-vrátane potlače a grafického návrhu
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tovar: | Formát - A4 (chrbát 15 mm), záložka s výsekom pre vizitku, Gramáž papiera - 300g natieraný lesklý, Farebnosť - 4+0, Povrchová úprava - lesklé lamino 1+0 |
Potlač: | farba tlače pozadia – fialová |
Potlač: | predná str hore v strede-logo s priemerom 7cm, počet pismen v logu 44, farba písmen-čierna, fialová v strede-obrázok farebný, tri postavy, spodná časť-text, počet písmen 92, farba písmen biela |
Potlač: | zadná strana foldra - logo hore v strede priemer loga 7cm, počet písmen 44, farba písmen - čierna, fialová, dolná čast – text , počet písmen 131, farba písmen - biela |
Grafický návrh: | v cene zákazky |
Návrh potlače: | loga, textu, obr dodá objednávateľ dodávateľovi mailom v pdf |
Názov |
Objednávateľ vyžaduje zaslať pred tlačou náhľad tlačeného tovaru na kontrolu a odsúhlasenie. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - v cene zákazky. |
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu. |
Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia zmluvy. |
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru. |
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku. |
Dodávateľ pri tovare: do 1 pracovného dňa odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou, preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov, rozmerov a obrázkov uvedenej kontaktnej osobe. |
Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Na tovar sa požaduje minimálne záruka 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom tejto zmluvy). |
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov. |
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
ul. Konštantínová 16 - Fakulta manažmentu PU v Prešove, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
17.12.2019 13:00
500,00 ks
555,26
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.12.2019 09:25
05.12.2019 09:30
05.12.2019 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.12.2019 09:12 - Vstupná ponuka | 555,24 | € | Cena s DPH |
04.12.2019 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 555,24 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: