35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Poukážky určené na zabezpečenie regenerácie pracovnej sily zamestnancov
poukážka, regenerácia pracovnej sily
Tovar, Služba
1. Poukážky určené na zabezpečenie regenerácie pracovnej sily zamestnancov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie aktívnej a pasívnej regenerácie pracovnej sily zamestnancov. |
Dodanie predmetu zákazky musí byť v súlade so zákonom č. 152/1994 Z. z. o sociálnom fonde v platnom znení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej poukážky | € | 2 | ||
Predpokladané množstvo poukážok | ks | 9325 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Poukážka musí obsahovať | názov a logo dodávateľa |
Poukážka musí obsahovať | ochranné prvky proti falšovaniu |
Poukážka musí obsahovať | rok platnosti |
Poukážka musí obsahovať | nominálnu hodnotu |
Názov |
1. Poukážky musia byť určené na regeneráciu pracovnej sily zamestnancov podľa zákona č. 152/1994 Z. z. o sociálnom fonde v platnom znení, t. j. na celoročné zabezpečenie aktívnej a pasívnej regenerácie v zmluvných zariadeniach akceptujúcich tieto poukážky, najmä na zabezpečenie aktívnej a pasívnej účasti na športových aktivitách, kultúrnych podujatiach, na zabezpečenie rekreácie a rehabilitačných služieb, ako i ďalších tovarov a služieb slúžiacich regenerácii (napr. predaj výživových doplnkov v lekárňach a iných zmluvných zariadeniach). |
2. Miesto dodania: Košice, Moldava nad Bodvou, Spišská Nová Ves, Rožňava, Michalovce, Trebišov. |
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia zmluvy ako aj počas celej doby jej platnosti. |
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
4a) požaduje sa predložiť rozpis celkovej ceny v rozsahu: jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH, ktorý musí byť potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene uchádzača), |
4b) zoznam prevádzok akceptujúcich poukážky v Košickom samosprávnom kraji, v členení podľa okresov (Košice-mesto, Košice-okolie a ostatné okresy). |
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
- s predmetom e-mailovej správy "DOKLADY - Poukážky na regeneráciu" |
- vo forme farebne naskenovaného originálu vo formáte .pdf, .jpg, |
- najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy prostredníctvom systému EKS. |
6. Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa riadne a včas dodať kupujúcemu predmet plnenia, ktorým je dodanie tovarov – poukážok na zabezpečenie regenerácie pracovnej sily (ďalej ako „tovar“ alebo „predmet plnenia“) vrátane ich dopravy na miesto dodania, previesť na kupujúceho vlastnícke právo k tomuto tovaru, a záväzok kupujúceho za riadne dodaný tovar zaplatiť dodávateľovi cenu podľa čl. IV tejto zmluvy. |
7.Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar v jednom balení po 25 ks poukážok t. j. v hodnote 50,00 € pre jedného zamestnanca. Predpokladaný počet zamestnancov 373 osôb. |
8. Kupujúci požaduje minimálnu platnosť poukážok do 31.12.2020. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje plniť predmet zmluvy vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť. |
10. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie je zaťažený právami tretích osôb. |
11. Kupujúci sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi rozpis množstva resp. počtu balení poukážok na jednotlivé miesta dodania vr. adresy miesta dodania a kontaktných údajov osôb zodpovedných za prevzatie tovaru do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy. |
12. Kupujúci si vyhradzuje právo spresniť počet poukážok (konkrétny počet závisí od splnenia podmienok uvedených v Kolektívnej zmluve k 31.12.2019) a právo prípadne zamestnancom nevydané poukážky vrátiť spätne dodávateľovi bez sankčných poplatkov, čo prebehne vrátením finančnej čiastky rovnajúcej sa hodnote vrátených poukážok. |
13. Cena predmetu plnenia podľa tejto zmluvy je dohodnutá v zmysle zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. V cene sú započítané aj všetky náklady spojené s dodaním tovaru, vrátane jeho naloženia a vyloženia v mieste dodania, poskytnutej zľavy ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom. |
14. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
15. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar riadne, včas, bez akýchkoľvek vád alebo tiarch v množstve a kvalite podľa podmienok dohodnutých v zmluve. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar jednorazovo v lehote uvedenej v článku III. Zmluvné podmienky tejto zmluvy. |
17. Dodávateľ pri doručení poukážok odovzdá kupujúcemu spolu s dodanými poukážkami potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný po predložení dokladu totožnosti osoby poverenej kupujúcim a podpise prevzatia tovaru touto osobou na dodacom liste. |
18. Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť kupujúcemu existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, a ktorých následkom bude omeškanie s dodaním tovaru. |
19. Kupujúci si vyhradzuje právo vykonať kontrolu množstva a kvality dodaného tovaru. |
20. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky. O odmietnutí a dôvode odmietnutia tovaru bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
21. Prepravu predmetu plnenia na miesto dodania zabezpečuje dodávateľ na vlastné náklady. |
22. Dodávateľ dodá tovar vlastnými zamestnancami alebo prostredníctvom prepravcu. V prípade, ak dodávateľ dodá tovar prostredníctvom prepravcu alebo iným spôsobom než vlastnými zamestnancami, zodpovedá v celom rozsahu tak, akoby tovar dodával sám. |
23. Kupujúci neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
24. Podkladom pre úhradu ceny bude faktúra vyhotovená dodávateľom. Faktúru za predmet zmluvy sa dodávateľ zaväzuje vystaviť až po úplnom dodaní tovaru a jeho prevzatí kupujúcim bez vád. Prílohou faktúry budú dodacie listy potvrdené obidvoma zmluvnými stranami. |
25. Faktúra bude obsahovať náležitosti daňového dokladu a tieto údaje: - označenie zákazky, - pečiatka a podpis oprávnenej osoby, adresa a sídlo, - číslo zmluvy, číslo faktúry, - deň odoslania a deň splatnosti faktúry, - označenie peňažného ústavu a IBAN, na ktorý sa má platiť, - fakturovanú sumu. |
26. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať náležitosti uvedené v tejto zmluve, kupujúci je oprávnený vrátiť ju dodávateľovi do troch pracovných dní na doplnenie a dodávateľ je povinný ju doplniť. V takom prípade nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť doručením opravenej faktúry kupujúcemu. |
27. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. |
28. V prípade omeškania kupujúceho so zaplatením ceny je dodávateľ oprávnený účtovať kupujúcemu úrok z omeškania v súlade s ustanovením § 369a Obchodného zákonníka. |
29. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je kupujúci oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1% z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
30. V prípade akéhokoľvek iného porušenia povinnosti dodávateľa vyplývajúcej mu z tejto zmluvy, je kupujúci oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1% z celkovej ceny uvedenej v článku IV. tejto zmluvy, za každé jednotlivé porušenie tejto zmluvy. |
31. Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci je oprávnený jednostranne započítať akýkoľvek svoj nárok (t. j. aj nesplatnú peňažnú pohľadávku) voči dodávateľovi, vzniknutý na základe tejto zmluvy alebo v súvislosti s ňou proti akémukoľvek nároku dodávateľa. |
32. Popri nárokoch ustanovených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie má dodávateľ a kupujúci nárok na náhradu škody, ktorá mu bola spôsobená porušením resp. zanedbaním povinností druhou zmluvnou stranou. |
33. Kupujúci považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: |
33a.) nedodržanie lehoty dodania poukážok, |
33b.) nedodržanie zmluvnej ceny, |
33c.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
- nepredloženie dokladu - rozpis celkovej ceny v rozsahu: jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH, |
- nepredloženie dokladu - zoznam prevádzok akceptujúcich poukážky v Košickom samosprávnom kraji, v členení podľa okresov (Košice-mesto, Košice-okolie a ostatné okresy), |
33d.) v prípade predloženia poukážok, ktoré nie sú určené na zabezpečenie regenerácie pracovnej sily zamestnancov podľa zákona č. 152/1994 Z. z., |
33e.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky kupujúceho, je kupujúci oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
34. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
34a.) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote, |
34b.) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
34c.) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u dodávateľovi v listinnej forme, |
34d.) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy, pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán, |
34e.) odstúpením od zmluvy ak dodávateľ nespĺňa podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) „ZVO“. |
35. Dodávateľ sa zaväzuje, že v súlade s § 79 ods. 2 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov zaviaže svojich zamestnancov a všetky ďalšie osoby na jeho strane, ktoré sa v rámci plnenia zmluvy u neho alebo u kupujúceho a oboznámia s osobnými údajmi, povinnosťou mlčanlivosti. Splnenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety je dodávateľ povinný na výzvu kupujúceho kedykoľvek hodnoverne preukázať. |
Košický, Slovenská republika
10.12.2019 08:10 — 12.12.2019 15:10
1,00 celok
18 650,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.12.2019 09:35
05.12.2019 14:00
05.12.2019 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.12.2019 09:56 - Vstupná ponuka | 18 650,00 | € | Cena bez DPH |
02.12.2019 16:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 649,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: