31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
51026414
JNL s.r.o.
Uzovce 26, Uzovce, 08266, SVK
Košele pacientské pooperačné a košele ženské gynekologické
košele
Tovar, Služba
1. Košele pacientské pooperačné a košele ženské gynekologické
|
|
---|---|
Funkcia |
ošatenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Košeľa pacientská pooperačná. Dĺžka pod kolená. 3/4 raglánové rukávy ukončené s pevným nestrapivým krajom látky - bez podhnutia. Chrbát je preložený cez seba cca 15 cm, na chrbte je zaväzovanie na šnúrky: dva páry v priekrčníku po oboch stranách prekladu dĺžke cca 25 cm a jeden pár v páse. Priekrčník olemovaný bielou lemovkov šírky cca 5 mm +/-5 %. Farba: biely podklad s farebnou potlačou - drobný vzor v požadovanej veľkosti o rozmeroch od 5x5 mm do 10x10mm. Materiálové zloženie: 100 % bavlna. | ks | 915 | ||
1. Plošná hmotnosť 175 g+-5%. Väzba plátnová. Pevnosť v ťahu. Stálofarebnosť pri praní na 95°C a pranie v chloŕe podľa normy EN 14237. Každý kus musí mať prišité symboly údržby. | x | x | ||
2. Košeľa ženská gynekologická pacientská. Dĺžka pod kolená, 3/4 rukávy - hladko podhnuté, v predu zapínanie na 2 gombíky, tepelná odolnosť PES a BA gombíkov min.180°C, v predu v strede pod zapínaním je protizáhyb na voľnosť ukončené dvojitým zahnutím a prešitím proti strapeniu. Materiálové zloženie: 100 % bavlna. Plošná hmotnosť 175g+-5%. Väzba plátnová. Farba biela. Stálofarebnosť pri praní na 95°C a pranie v chlóre podľa normy EN 14237. Každý kus musí mať prišitý symbol údržby. | ks | 250 |
Názov |
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Miesto plnenia bude upresnené v elektronickej objednávke. 1 miesto plnenia v Bratislave. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi: |
a) typové označenie tovaru, výrobcu, popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru v slovenskom jazyku tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (cena za jeden kus ) v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH, cenu spolu za požadovaný počet kusov bez DPH, s DPH a cenu celkom za celý predmet zákazky v EUR bez DPH a s DPH. |
c) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike ( certifikáty, vyhlásenia o zhode, normy) resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie a pod. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predloženej špecifikácie, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v ktorom je vystavený objednávkový formulár. |
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa,objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť |
Zmluva sa uzavrie na dobu určitú na 3 mesiace, od nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu tvoreného dohodnutou celkovou cenou, podľa toho čo nastane skôr. |
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. Tovar bude objednávaný priebežne na základe Čiastkových výziev v priebehu 3 mesiacov. |
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody -1 čiastková výzva ( el.objednávka) mesačne. |
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 30 dní od odoslania záväznej objednávky. |
Objednávateľ nie je viazaný povinnosťou odobrať tovar v objemoch a množstvách takých, ako sú uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Objednávateľ si vyhradzuje, že skutočne objednané množstvo tovaru môže byť v závislosti od potreby nižšie alebo vyššie ako je predpoklad (v zanedbateľnom množstve rádovo v jednotkách percent), pri dodržaní jednotkových cien a pri neprekročení celkovej ceny predmetu Zmluvy. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Záruka 24 mesiacov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky/vzoriek predmetu zmluvy v lehote do 7 pracovných dní odo dňa odoslania oznámenia o predloženie vzorky. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Objednávateľ požaduje dodať predpísaný tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s originálom. |
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 2 prac. dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z. |
Antolská 11, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
3
1,00 skupina produktov
14 845,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.12.2019 08:02
05.12.2019 08:45
05.12.2019 09:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.12.2019 06:34 - Vstupná ponuka | 14 845,50 | € | Cena bez DPH |
05.12.2019 08:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 844,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: