00351806
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK
10948007
Vladimír Reguly IBIS SERVICE
Uhoľná 3, Žilina, 01001, SVK
Chladničky
chladničky
Tovar, Služba
1. Chladničky
|
|
---|---|
Funkcia |
Chladničky na uskladnenie a chladenie tovaru, nápojov v školských zariadeniach |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chladnička Liebherr FKv 5440, biela, uzamykateľná, profi chladnička alebo ekvivalent | ks | 2 | ||
- príkon | A/W | 1 A/130 W | ||
- rozmery | v x š x h / cm | 164 x 75 x 73 | ||
- objem (brutto) | l | 544 | ||
- využiteľný objem chladničky: | litre | 520 | ||
- teplotný rozsah v chladiiacej časti | °C | +1 až +15 | ||
- napätie | V | 220 - 240 V | ||
- frekvencia | Hz | 50 | ||
police - rošty potiahnuté plastom | ks | 5 | ||
z toho nastaviteľných políc | ks | 4 | ||
Počet chladiacich okruhov | ks | 1 | ||
Počet kompresorov | ks | 1 | ||
Počet teplotných zón | ks | 1 | ||
Spotreba energie (kWh/24h): | kWh/24 h | 0,98 kWh/24 h |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. chladnička - musí obsahovať | podlahový rošt |
-zabezpečenie stability | nastaviteľné pozinkované nožičky |
- klimatická kategória | SN-T |
- možnosť zmeniť smer otvárania dverí | požaduje sa |
- informácia o teplote vnútorného priestoru | digitálnym svetelným ukazovateľom |
Systém chladenia v chladiacej časti | dynamický |
Systém odmrazovania v chladiacej časti | automatický |
Odvod roztopenej vody | vyžaduje sa |
Typ ovládania | mechanické |
Typ termostatu chladničky | mechanický |
Ukazovateľ teploty chladiacej časti | vonkajší digitálny |
Umiestnenie dverí | vpravo, zameniteľné |
Rukoväť | ergonomické tyčové madlo, vyčnievajúce |
Ventilátor | vyžaduje sa |
Chladivo | R 600a |
Dvere /veko | biele, plné |
Povrchová úprava bokov a skrine | biela |
Názov |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy a jednotkové ceny predmetu obstarávania. Požadovaný rozpočet obsahuje tiež rozpis sadzby DPH a ceny s DPH, bez DPH, plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Cena je vrátane dopravy na dve miesta plnenia, balenia, vyskladnenia, vyloženia, inštalácie na mieste plnenia, prípadne iných nákladov spojených s dodaním. Cena je konečná a nemôže byť menená. Zahŕňa tiež zaškolenie max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny. |
Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien, DPH a celkovej ceny s DPH. |
Vo faktúre dodávateľ uvedie číslo kúpnej zmluvy. |
Súčasťou dodania tovaru bude servisná dokumentácia, záručný list a preberací protokol, návod na obsluhu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba Objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu Dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami, požadovanými materiálmi a technickými prvkami súvisiacimi so zabezpečením ochrany zamestnancov pred škodlivými vplyvmi. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom. |
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy, faktúr a objednávok na webovom sídle objednávateľa. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, I. kvalita. |
Záruka na tovar je min. 5 rokov záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľ. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
10.12.2019 07:00 — 16.12.2019 15:00
1,00 celok
2 023,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.12.2019 12:23
05.12.2019 13:00
05.12.2019 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.12.2019 15:35 - Vstupná ponuka | 2 023,20 | € | Cena s DPH |
03.12.2019 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 020,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: