• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2019 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2019 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2019 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2019 12:50

Detail zákazky Z201936709

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2019 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2019 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2019 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2019 12:50

Základné údaje

Z201936709

OF-206539

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4344143

Objednávateľ

00894915

Stredná odborná škola polygrafická

Račianska 190, Bratislava, 83526, SVK

Dodávateľ

31325611

ALPHASET spol. s r.o.

Kopčianska 19, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Veľkoformátová ecosolventná CMYK atramentová tlačiareň s integrovaným kontúrovým rezaním

Tlačiareň

  • 30232150-0 - Atramentové tlačiarne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Veľkoformátová ecosolventná CMYK atramentová tlačiareň s integrovaným kontúrovým rezaním
Funkcia
tlačenie na veľké formáty
Technické vlastnosti médií:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozlíšenie tlače dpi 900
Rýchlosť rezania mm/s 300
sušič média - Print heater: nastaviteľná teplota v rozsahu stupeň C 30 45
sušič média - Dryer: nastaviteľná teplota v rozsahu stupeň C 30 50
Rozmery vrátane stojanu (šírka) mm 2685
Rozmery vrátane stojanu (dĺžka) mm 745
Rozmery vrátane stojanu (výška) mm 1310
šírka mm 210 1371
hrúbka s podložkou mm 1,00
hrúbka s podložkou pre tlač mm 0,4
hrúbka bez podložky pre rezanie mm 0,22
vonkajší priemer role mm 210
váha role kg 20
priemer jadra mm 50.8 mm alebo 76.2 mm
Šírka tlače / rezania mm 1346
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Artamenty typ: TrueVIS atrament
Kapacita náplne 500ml
Farby 4 farby (cyan, magenta, yellow, a black)
Metóda tlače piezoelektrická metóda
Pripojiteľnosť Ethernet (10BASE-T/100BASE-TX, automatic switching), Bluetooth
Výbava: stojan, napájací kábel, nôž, držiak na nôž, svorky na médium, držiaky na médium, náhradná čepeľ na deliaci nôž, čistiaca sada, softvér RIP, užívateľský manuál
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, tak aby objednávateľ mohol vykonať pred prevzatím tovaru jeho prehliadku. Vrátane transportu strojov do miesta prevádzky, vykládky, uloženia a inštalácie, nastavenia a vyskúšania. Súčasťou bude zaškolenie 2 až 4 osôb kvalifikovaných technikom v trvaní minimálne 4 hodiny.
Tovar musí byť dodaný ako nový, nepoužívaný a zabalený vhodným spôsobom na prepravu a transport, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Dodanie tovaru je požadované maximálne do 90 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Súčasťou dodania je záväzok dodávateľa zabezpečiť náhradné diely a spotrebný materiál k dodaným strojom minimálne v lehote 4 rokov odo dňa dodania. Súčasťou dodania bude technická, bezpečnostná a prevádzková dokumentácia súvisiaca s riadnym užívaním strojov v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ je povinný odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa dodací list za dodávateľa, ktorý bude podpísaný oprávnenou osobou. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar v zmysle technickej špecifikácie, nový, funkčný a bez vád, (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.), v opačnom prípade má právo odmietnuť prevzatie a nepodpísať dodací list. Objednávateľ má právo neprevziať tovar, ak dodávateľ včas nepredloží všetky požadované doklady.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odoprieť prevziať tovar a nepodpísať dodací list, pokiaľ plnenie nebude kompletné a s požadovanými technickými parametrami.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy ako aj číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukázaná platba za plnenie tejto zmluvy. Záručná doba na tovar je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale tovaru nieje vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu.
Dodávateľ bude poskytovať servis, údržbu a technickú podporu zariadenia po dobu 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zmluvy a to v zmysle podmienok a odporúčaní výrobcu stroja, alebo na základe požiadaviek objednávateľa. Objednávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky na dodanie predmetu zmluvy. Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky (jednu alebo viac technických vlastností sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov ako maximálna a zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky. Fakturácia bude realizovaná po dodaní tovaru. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v platnom znení, ako aj číslo zmluvy. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. Prílohou faktúry bude dodací list podpísaný objednávateľom.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Račianska 190, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

11.12.2019 14:00

1,00 ks

14 280,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.12.2019 10:09

05.12.2019 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.12.2019 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 411
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.12.2019 07:04 - Vstupná ponuka 14 280,00 € Cena s DPH
05.12.2019 11:41 - Najvýhodnejšia ponuka 14 274,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS