• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2019 13:12
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2019 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2019 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2019 11:35

Detail zákazky Z201936643

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2019 13:12
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2019 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2019 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2019 11:35

Základné údaje

Z201936643

OF-199643

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4342362

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

17639727

KONNEX s.r.o.

Trstínska cesta 9, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Montážna plošina s nižším dosahom na podvozku nákladného automobilu do 3,5t

nákladné vozidlo, hydraulická zdvíhacia plošina

  • 34142100-5 - Vozidlá so zdvižnou plošinou
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. A. Podvozok nákladného vozidla
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
A. Podvozok nákladného vozidla ks 2
Rok výroby rok 2019
Celková hmotnosť kg 3500
Prevodové stupne - počet ks 5
Zdvihový objem cm3 2800
Maximálny výkon kW 100
Objem nádrže l 70
Rázvor podvozku mm 3400
Technické zaťaženie prednej nápravy kg 1900
Technické zaťaženie zadnej nápravy kg 2500
Kabína vodiča – počet dverí ks 2
Priemer otáčania vonkajší obrysový m 6,3
Celková dĺžka vozidla mm 6,600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Druh karosérie podvozok s trambusovou kabínou
Palivo motorová nafta
Prevodovka manuálna
Pneumatiky 195/75 R16
Svetlá s funkciou denných svetiel áno
Príprava na montáž autorádia áno
Dvoj-sedadlo, 2 bezpečnostné pásy áno
Štandardná farba podvozku RAL 2011
Sedadlo vodiča odpružené áno
Štandardná palubná doska áno
oranžový výstražný maják veľký pozdĺžny dvojsvetlový s pripojením na 12/24 V - rozmery majáka (šírka 1150 - 1250 mm, výška max. 60 mm, hĺbka max. 350 mm)
oranžový výstražný maják veľký pozdĺžny dvojsvetlový s pripojením na 12/24 V - svetelná signalizácia majáka pozostávajúca z min. 40 ks svietiacich LED modulov
oranžový výstražný maják veľký pozdĺžny dvojsvetlový s pripojením na 12/24 V - elektrické krytie IP 55
oranžový výstražný maják veľký pozdĺžny dvojsvetlový s pripojením na 12/24 V - funkcia majáka disponujúca min. 6 režimami blikania s optickou kontrolou ovládaným z kabíny vodiča
Zadné semieliptické perá áno
Predné zásterky áno
Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním áno
Manuálne ovládanie spojky áno
Stabilizátor zadnej nápravy áno
Parkovací klin v držiaku áno
Alternátor 140 / 12V
Filter pevných častíc áno
Filter paliva vyhrievaný
Štandardný bezpečnostný pás áno
Elektrické ovládanie okien áno
Oceľové ráfiky kolies áno
Otáčky motora Minimálne 1200/min
Parkovacia brzda s účinkom cez kardan áno
ABS, EBD, ESP, ASR áno
Nádrž na AdBlue na ráme podvozku
Oceľová predná priečna listová pružina áno
Náhradné koleso uchytené na ráme vozidla áno
Štandardné usporiadanie rámu áno
Štandardné brzdy bez retardéra áno
 2. B. Hydraulická zdvíhacia plošina
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rok výroby rok 2019
Výška plošiny na vozidle mm 2900
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výškový dosah plošiny minimálne 14,2 m
Bočný dosah plošiny minimálne 9,2 m
Nosnosť koša minimálne 225 kg
Rotácia plošiny 400⁰
Rozmery hliníkového koša 1 400 x 700 x 1 100 mm
Rotácia koša 90⁰ + 90⁰
Stabilizačné podpery áno
Núdzový vypínač STOP ovládaný z koša áno
Bedňa na náradie, Súdok na vodu áno
Označenie vozidla na zvýšenie viditeľnosti a rozoznateľnosti podľa predpisu EHK
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nákup nového dokončovaného motorového vozidla (ako celku) v súlade s opisným formulárom, spôsobilého na prevádzku v premávke na pozemných komunikáciách v SR v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR a EÚ.
Záručná doba je 24 mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu Objednávateľom a protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, a to od dátumu neskoršieho uvedeného na protokole.
Úhrada Ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesto určenia vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád a nedorobkov Objednávateľom / zaškolení zamestnancov Objednávateľa jednorázovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Za doručenie sa považuje deň doručenia faktúry a jej príloh elektronicky na adresu Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe poštou na adresu sídla Objednávateľa a to bezodkladne po jej vystavení.
Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej príloh poslanou v elektronickej podobe. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR.
V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia Slovenskej republiky a je platcom DPH, Objednávateľ má povinnosť v zmysle platných právnych predpisov odviesť daň za Dodávateľa. Keďže celková Cena, ktorú Objednávateľ zaplatí za Predmet zmluvy je jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk, je Dodávateľ (platca DPH) so sídlom mimo územia SR povinný uvádzať svoju cenu tak, že k nej pripočíta 20% DPH.
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane dopravy, na miesto plnenia určené elektronicky Objednávateľom. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za Objednávateľa minimálne 5 ( päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy elektronicky presný termín dodania Predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na mieste plnenia, elektronicky určené objednávateľom, oprávnený prevziať a podpísať preberací protokol vedúci príslušného strediska.
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane zaškolenia minimálne 3 (troch) zamestnancov Objednávateľa na mieste a v čase elektronicky určenom Objednávateľom.
Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy a to najmä preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, návod na obsluhu a údržbu Predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižka, platný technický preukaz, protokol COC, povinnú výbavu v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie.
Dodávateľ do 5 ( piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi:
i. podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu zmluvy a jeho častí podľa Technických vlastností (písmeno A až B);
ii. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu Technických vlastností písmen A až B zverejňovaných výrobcom danej časti Predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) časti výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH na každú časti Technických vlastností samostatne;
iii. osvedčenie výrobcu a typové schválenie pre Predmet zmluvy;
iv. doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú časť podľa Technických vlastností písmen A až B Predmetu zmluvy, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú časť Predmetu zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na Predmet zmluvy;
v. doklady potrebné k prevádzke Predmetu zmluvy a prihláseniu Predmetu zmluvy do evidencie, ktoré vedú orgány verejnej správy, ak takejto povinnosti podliehajú.
Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy, spĺňal ďalšie, aj v opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované.
V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov na predmet zákazky a jeho častí , uvedených v technickej špecifikácii písmen A až B v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy / požiadavky Objednávateľa v súlade so Zmluvou / opisným formulárom, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ musí zabezpečiť servis každej jednej časti podľa technických požiadaviek písmena A až B samostatne vrátane dodania náhradných dielov. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky odporúčané výrobcom, opravy na požiadanie po dobu trvania záručnej doby ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby musí byť od uvedené v preberacom protokole.
V prípade ak táto povinnosť bude porušená, Objednávateľ to považuje za podstatné porušenie Zmluvy a má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
Zároveň má Objednávateľ popri vyššie uvedených nárokoch nárok aj na náhradu škody a to v plnej výške, ktorá mu v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľa vznikne. Pre odstránenie pochybností sa uvádza, že tento servis nemusí byť vo vlastníctve Dodávateľa, musí však byť autorizovaným servisom oprávneným prijať a vybaviť všetky reklamácie Objednávateľa, ako aj poskytovať autorizované servisné služby, zabezpečiť dodanie náhradných dielov pre Objednávateľa.
V prípade, ak má plnenie Predmetu zmluvy / podmienok Zmluvy vady je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste, čase na náklady Dodávateľa.
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, a to dokladmi podľa § 32 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) zákona o verejnom obstarávaní (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu.
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

07.12.2019 08:00 — 15.12.2019 12:00

2,00 ks

220 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.11.2019 13:12

04.12.2019 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.12.2019 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 272
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2019 07:44 - Vstupná ponuka 219 990,00 € Cena bez DPH
04.12.2019 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka 119 499,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS