35678411
Centrum pre deti a rodiny Tornaľa
Mierová 1, Tornaľa, 98201, SVK
31712312
Tempus-Car, s.r.o.
Rastislavova 110, Košice, 04001, SVK
Nový 7-miestny osobný automobil
osobný automobil, nový, vozidlo na prepravu osôb
Tovar
1. Nový 7-miestny osobný automobil
|
|
---|---|
Funkcia |
Nové osobné motorové vozidlo na prepravu osôb a batožiny |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
výkon motora | kW/k | 75/102 | ||
emisie CO2 | g/km | 141 | ||
kombinovaná spotreba | l/100 km | 6,2 | ||
počet miest na sedenie | ks | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
palivo | benzín |
prevodovka | 6 stupňová manuálna |
klimatizácia | manuálna |
cena zahŕňa | elektrické ovládanie okien vpredu |
cena zahŕňa | elektricky nastaviteľné a vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlá |
cena zahŕňa | centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním |
cena zahŕňa | hmlové svetlomety |
cena zahŕňa | denné svietenie |
cena zahŕňa | tempomat s obmedzovačom rýchlosti |
cena zahŕňa | kontrola tlaku v pneumatikách |
cena zahŕňa | výklopné okno v 3. rade |
cena zahŕňa | súprava povinnej výbavy |
cena zahŕňa | autorádio MP3 s čelným vstupom USB |
Názov |
I. PLNENIE |
I. 1 Dodávaný osobný automobil musí byť nový nepoužívaný. Za nový automobil sa považuje vozidlo pred prvým prihlásením do evidencie vozidiel s maximálnym počtom najazdených kilometrov 20. |
I. 2 Termín dodania predmetu zmluvy je do 20.12.2019. |
I.3 Miestom dodania je Centrum pre deti a rodiny Tornaľa - Mierová 1, Tornaľa |
I. 4 Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní po nadobudnutí platnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty: |
a) zoznam, v ktorom uvedie údaje kontaktnej osoby (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu). |
b) podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien vychádzajúci z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v rozdelení jednotková cena pre danú položku v eur bez DPH a v eur s DPH. Jednotkové ceny položiek musia byť uvedené na maximálne dve desatinné miesta. |
c) uvedenie funkčnej a technickej špecifikácie automobilu, ktorý je predmetom dodania: značka, obchodný názov, typ/variant,/verzia, výrobca vozidla (podvozku), výrobca motora. Dodávateľ zároveň predloží dokumenty, na základe ktorých objednávateľ posúdi splnenie požadovanej funkčnej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy (napr. katalógový list, technický opis, súpis výbavy vozidla). |
I.5 Súčasťou dodania automobilu v zmysle zmluvy je kompletná dokumentácia potrebná na prihlásenie a prevádzku vozidla v zmysle platnej legislatívy vrátane osvedčenia o evidencii - časť II, COC dokumentu, návodu na údržbu v slovenskom jazyku a pod. K vozidlu sa vyžaduje dodať 2 kľúče. |
I.6 Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov Objednávateľa a Dodávateľa. Prevzatie tovaru dohodne poverený zástupca Objednávateľa s Dodávateľom e-mailom, najneskôr 2 pracovné dni pred dodaním. Objednávateľ je oprávnený si pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade dodania iného alebo nekompletného tovaru, takýto tovar neprevziať. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry. |
I.7 Objednávateľ pripúšťa len plnenie spĺňajúce funkčnú a technickú špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy a osobitné požiadavky na plnenie. |
I.8 Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy, poškodený tovar a pod.) |
I.9 Kúpna zmluva nadobúda účinnosť dňom zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
II. CENA |
II. 1 V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za plnenie o hodnotu DPH. |
II.2 V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s plnením vrátane dodania tovaru na miesto dodania. |
II.3 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené Dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a jeho primeraný zisk. |
III. FAKTURÁCIA |
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
III.2 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
III.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
III.4 Na predmet zmluvy bude vystavená faktúra (prílohou bude dodací list). Fakturačné údaje budú poskytované dodávateľovi v spojitosti s miestom dodania. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. |
III.5 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry do podateľne v sídle objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
III.6 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. |
III.7 Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY , PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
IV. 1 Dodávateľ má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Nesplnenie tejto povinnosti podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní môže mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa ak v stanovenej lehote nepreukáže zápis do registra partnerov verejného sektora. |
IV. 2 Dodávateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
IV. 3 Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET): |
a) 1 . časť "Trhový poriadok", čl. IV. "Dodávateľ" , bod 4, dodávateľ už samotnou registráciou do EKS potvrdzuje súhlas s OPET. |
b) 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky" , čl. VI "Plnenie a preberanie plnenia" , bod 6.1.2 je dodávateľ povinný dodať či poskytnúť Plnenie, ktoré spĺňa okrem Špecifikácií tiež všetky požiadavky príslušných právnych predpisov a platných technických noriem záväzných pre takého Plnenie a týkajúcich sa jeho uvádzania na trh. |
IV. 4 V prípade, že dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky/zmluvy príp. ak Dodávateľ poruší ktorúkoľvek osobitnú požiadavku na plnenie, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
IV. 5 V prípade reklamácií, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ. |
IV. 6 Porušenie povinnosti Dodávateľa poskytnúť celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy na základe požiadaviek bude považované za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi na predmet zmluvy záručný a pozáručný servis. |
Dodávateľ garantuje začatie servisného úkonu v pracovný deň nahlásenia záručného servisu, v prípade, ak je servis nahlásený do 12:00 hod. daného dňa, inak v nasledujúci pracovný deň. |
Miesto zabezpečenia záručného servisu požaduje objednávateľ v minimálne jednom servisnom stredisku vzdialenom od miesta dodania tovaru najviac 60 km. |
Mierová 1, Tornaľa, Revúca, Banskobystrický, Slovenská republika
09.12.2019 12:38 — 20.12.2019 12:38
1,00 ks
13 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.11.2019 12:43
05.12.2019 12:34
05.12.2019 12:49
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.11.2019 12:48 - Vstupná ponuka | 13 099,99 | € | Cena s DPH |
29.11.2019 12:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 099,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: