00326232
Obec Huncovce
Hlavná 29/2, Huncovce, 05992, SVK
34115901
Marius Pedersen, a.s.
Opatovská 1735, Trenčín, 91101, SVK
Odvoz a likvidácia odpadu
Odpad, zber odpadu, odpadové hospodárstvo, odvoz odpadu, likvidácia tuhého komunálneho odpadu, komunálny odpad
Služba
1. Funkčná špecifikácia predmetu:
|
|
---|---|
Funkcia |
Zber KO v obci, preprava KO z obce na miesto zneškodnenia, zneškodnenie KO v súlade so zákonom o odpadoch 79/2015 Zb.z a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Komunálny odpad | t/rok | 350 | 400 | |
Objemový odpad | t/rok | 350 | 400 | |
Nebezpečný odpad | t/rok | 0,5 | 2 | |
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 110l a 120l | ks/rok | 18000 | 19000 | |
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 240l | ks/rok | 1800 | 1900 | |
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 1100l | ks/rok | 350 | 450 | |
Množstvo vývozov veľkoobjemových kontajnerov | zber/rok | 100 | 150 |
Názov |
Zneškodnenie odpadu na riadenej skládke odpadu. |
Zber zmesového komunálneho odpadu realizovať v čase: od 6.00 hod. do 14.00 hod. minimálne 1 krát týždenne, pri frekvencii každý týždeň. |
Zabezpečenie vyčistenia plôch po vysypaní zberných nádob a kontajnerov. |
Zabezpečenie pristavenia a odvozu veľkoobjemových kontajnerov na sezónny zber objemového odpadu 2x ročne na miesta, ktoré určí objednávateľ, v celkovom počte min. 8 kontajnerov (min. 4 veľkoobjemové kontajnery na jarné upratovanie a min. 4 veľkoobjemové kontajnery na jesenné upratovanie). |
Zabezpečenie celoročného vývozu veľkoobjemových kontajnerov umiestnených v obci po telefonickom upresnení objednávateľa. |
Dodávateľ zabezpečí vývoz veľkoobjemových kontajnerov max. do 48 hodín od prijatia telefonickej požiadavky. |
Zber nebezpečného odpadu realizovať prostredníctvom pristavenia špeciálneho zberného kontajnera určeného na zber nebezpečných odpadov v predpokladanom termíne jar a jeseň. |
Zber elektroodpadu (voľne uložený pri jednotlivých rodinných domoch, alebo z jedného miesta zvozu) realizovať dva krát ročne. Predpokladané množstvo odpadu 200135 a 200136 cca 2 tony ročne. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo odpadu za nezáväzné, určené priemerom za dlhšie časové obdobie. Počas realizácie služby môže dôjsť k nárastu alebo úbytku množstva odpadov. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, počas poskytovania služieb, dodržanie noriem a technických postupov, požiadaviek na ochranu bezpečnosti pri nakladaní a likvidácii odpadov a dodržiavanie pravidiel bezpečnosti práce podľa platnej legislatívy. |
Objednávateľ vyžaduje od dodávateľa vykonávať zber zmesového komunálneho odpadu vhodným zberovým vozidlom. |
Vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, požiarnym a iným problémom, ku škode na majetku alebo poškodeniu životného prostredia, postupovať pri plnení zmluvy s odbornou starostlivosťou. |
Umiestniť zberné nádoby po ich vyprázdnení späť na zberné alebo zvozové stanovište. |
Objednávateľ je povinný poskytnúť dodávateľovi služby potrebnú súčinnosť podaním potrebných informácií k realizácii plnenia z tejto zmluvy. |
Uskutočniť náhradný vývoz odpadu najneskôr do 24 hodín, ak nebolo možné dodržať dohodnutý harmonogram vývozu zo závažných dôvodov /napr. poveternostné podmienky, porucha zberového vozidla a pod./. |
Fakturácia bude vykonaná v mesačnej periodicite, v štruktúre podľa množstva a rozsahu poskytnutých služieb. |
Splatnosť faktúry je 14 dní od jej riadneho doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ služby je povinný predložiť doklad o množstve odpadu /vážny lístok/ a záznam o prevádzke motorového vozidla objednávateľovi najneskôr spolu s faktúrou. Sprievodný list nebezpečných odpadov je dodávateľ povinný doručiť bezodkladne po uskutočnení vývozu odpadov. |
Dodávateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek s rozčlenením na cenu s DPH a bez DPH. |
Dodávateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť oprávnenie poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky. |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi Certifikáty kvality a environmentálneho manažérstva, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem ISO 9001 a ISO 14001. |
Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ požaduje spracovanie a predloženie harmonogramu zberu odpadov v lehote do 5 pracovných dní od dňa uzatvorenia zmluvy. |
V cene za zber a zneškodnenie nie je zahrnutý poplatok za uloženie odpadov v zmysle zákona č. 329/2018 Zb.z. o poplatkoch za uloženie odpadov a o zmene a doplnení zákona č. 587/2004 Zb.z. o Environmentálnom fonde a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ služby má právo na úpravu jednotkovej ceny na základe dohody oboch zmluvných strán, ak nastanú zmeny okolností ako je medziročný nárast inflácie, a tiež zvýšenie min. mzdy. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán, |
- výpoveďou s výpovednou lehotou 6 mesiacov. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom nesledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď druhej strane doručená. |
Zmluva sa uzatvára na 24 mesiacov od nadobudnutia účinnosti. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený vykonať náhodnú kontrolu množstva vývozu odpadu (na vlastné náklady) za účelom porovnania skutočného stavu so stavom deklarovaným dodávateľom ( vážne lístky) |
Huncovce, Kežmarok, Prešovský, Slovenská republika
01.01.2020 08:23 — 31.12.2021 08:23
1 600,00 t
138 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.11.2019 08:29
04.12.2019 10:00
04.12.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.12.2019 08:20 - Vstupná ponuka | 138 000,00 | € | Cena s DPH |
04.12.2019 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 137 998,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: