00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
35736534
Bittner print s.r.o.
Ivanská cesta 2C , Bratislava, 82104, SVK
Tlač letákov
tlač, tlačiarenské služby, letáky
Služba
1. Tlač letákov
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Návrh a tlač letákov (ďalej len "tlačené výrobky") a ich konečné spracovanie. |
2. Dodanie tlačených výrobkov vrátane návrhu, grafického spracovania, tlače, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke (t.j. do kancelárie) a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
3. Dodávateľ vykoná tlač na základe objednávateľom schváleného grafického návrhu, pričom dodávateľ zabezpečí vo vlastnej réžii všetok potrebný materiál. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Tlač letákov | náklad v ks | 5000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1 Formát | DL (99x210 mm), orientácia na výšku |
1.2. Papier | 130 g, ONL |
1.3. Farebnosť | 4+4 |
1.4. Spracovanie | orez, bez skladania |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1.rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
1.2. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). |
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 5 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (návrh, grafické spracovanie, tlač, balenie, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke t.j. do kancelárie, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky). |
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
7. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
8. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady a text letáku v elektronickej podobe. |
9. Dodávateľ je povinný pre tlačou predmetu zákazky predložiť objednávateľovi na odsúhlasenie grafický návrh a spracovanie predmetu zákazky. |
10. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. |
11. Predmet zákazky bude dodaný najneskôr do 20.1.2020. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje: |
12.1. zabaliť tlačené výrobky do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia, |
12.2. v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. |
13. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. |
14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
15. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Tr. A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
11.12.2019 08:00 — 20.01.2020 15:00
1,00 súbor
204,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.11.2019 14:45
03.12.2019 14:50
03.12.2019 15:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.11.2019 14:54 - Vstupná ponuka | 180,00 | € | Cena s DPH |
28.11.2019 14:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 180,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: