00691038
Mestská časť Košice-Nad Jazerom
Poludníková 7, Košice-Nad jazerom, 04012, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky 2020
stravné poukážky,stravovanie zamestnancov
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok |
Stravné poukážky a dodanie stravných poukážok |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | ks | 10 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka - knižná väzba | viazané po 20 ks |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Stravné poukážky sú platné pre obdobie vyznačené na každej stravnej poukážke; doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané. |
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Stravné poukážky bude dodávateľ objednávateľovi dodávať v požadovanej nominálnej hodnote a množstve, ktoré si objednávateľ určí v písomnej objednávke; za písomnú formu objednávky sa považuje aj objednávka zaslaná na e-mailovú adresu dodávateľa alebo fax. |
Dodávateľ zabezpečí dodávku stravných poukážok do 72 hodín od doručenia objednávky. Stravné poukážky preberie osoba splnomocnená objednávateľom na preberanie stravných poukážok. |
Objednávateľ uhradí dodávateľovi cenu za odobraté stravné poukážky na základe mesačne predložených faktúr a to bezhotovostným prevodom z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. |
Splatnosť faktúry je 14 dní od jej doručenia objednávateľovi. V prípade, že lehota splatnosti faktúry pripadne na deň pracovného voľna alebo deň pracovného pokoja, bude sa za deň splatnosti považovať nasledujúci pracovný deň. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyžadované platnými právnymi predpismi; súčasťou faktúry je aj dodací list alebo iný doklad, ktorý potvrdzuje prevzatie stravovacích poukážok zo strany objednávateľa s vyznačením ich počtu a nominálnej hodnoty. |
V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo jej súčasťou nebude dodací list alebo iný doklad, ktorý potvrdzuje prevzatie stravovacích poukážok zo strany objednávateľa s vyznačením ich počtu a nominálnej hodnoty,objednávateľ má právo vrátiť faktúru. |
Objednávateľ vráti dodávateľovi faktúru do 5 pracovných dní od jej doručenia na doplnenie alebo prepracovanie. V takomto prípade sa preruší lehota splatnosti a nová lehota splatnosti pre objednávateľa začne plynúť doručením opraveného alebo doplneného daňového dokladu. |
V prípade poškodenia stravných poukážok pri dodávke zo strany dodávateľa, má objednávateľ právo na bezplatnú výmenu stravných poukážok za nové stravné poukážky. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie stravných poukážok v prípade, že nespĺňajú ním požadované podmienky (nominálnu hodnotu, počet kusov) alebo budú poškodené. Dodávateľ je v tom prípade povinný do 24 hodín dodať objednávateľovi nové stravné poukážky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo v priebehu trvania zmluvy meniť nominálnu hodnotu dodávaných stravných poukážok v závislosti od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov a od schválenia rozpočtu objednávateľa na príslušný rok. |
Zmena nominálnej hodnoty poukážky bude uskutočnená na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Objednávateľ nie je povinný odobrať od dodávateľa 12 000 ks stravných poukážok. |
Dodávateľ je povinný prevziať od objednávateľa do 31. januára nasledujúceho kalendárneho roka nespotrebované stravné poukážky a vrátiť objednávateľovi finančnú čiastku rovnajúcu sa ich nominálnej hodnote. |
Dodávateľ si pri vrátení, ani pri výmene stravných poukážok nebude účtovať žiadne poplatky. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: 1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok; 2. odmena (provízia) vo výške 0 %; pričom minimálna výška odmeny a manipulačný poplatok je 0,00 EUR; 3. Poštovné vo výške 0,00 EUR. |
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady |
Stravné poukážky dodané po 1. novembri daného roka musia byť platné do konca nasledujúceho kalendárneho roka |
Dodávateľ je povinný bez požiadania Objednávateľa v zmysle zákona č.91/2016Z.z., bezodkladne po nástupe na plnenie predmetu zákazky predložiť doklad na preukázanie trestnej bezúhonosti právnickej osoby. Predložený doklad musí obsahovať splnenie predmetnej podmienky účasti osobného postavenia. Podľa §32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní nie je potrebne doložiť výpis z registra trestov právnickej osoby, nie starším ako tri mesiace pokiaľ v čase uzatvorenia zmluvy preukázal splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia v zozname hospodárskych subjektov vedené na UVO. |
Dodávateľ je povinný postupovať v zmysle zákona a registrovať sa v RKUV. Plnenie zmluvy subjektom, ktorý nie je registrovaný v RKUV je nezákonné a objednávateľ má možnosť uplatniť odstúpenie od zmluvy podľa Čl. XVIII ods. 2 písm. a) VZP |
Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzatvorenia zmluvy oznámiť Objednávateľovi potrebné údaje kontaktnej osoby (meno, tel. číslo, e-mail), ktorá bude Dodávateľom poverená komunikáciou s Objednávateľom. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo požadovaných stravných poukážok uvedené v technickej špecifikácii opisného formulára je len predpokladané, skutočne odobrané množstvo stravných poukážok bude závisieť od potrieb Objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Objednávateľovi stravné poukážky vo forme čiastkových plnení na základe objednávok objednávateľa počas trvania zmluvy. Zmluva bude uzatvorená na obdobie 1.1.2020 - 31.12.2020. |
Dodávateľ predloží Objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy zoznam zariadení v mieste plnenia Košice, v ktorých je možné dodané stravné poukážky využiť pre účely zabezpečenia stravy pre zamestnancov Objednávateľa. |
Názov | Upresnenie |
Interval objednávania stravných poukážok | podľa potreby objednávateľa |
Poludniková 7, Košice - mestská časť Nad jazerom, Košice IV, Košický, Slovenská republika
01.01.2020 00:00 — 31.12.2020 23:59
10 500,00 ks
42 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.11.2019 08:33
04.12.2019 13:30
04.12.2019 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.11.2019 09:02 - Vstupná ponuka | 42 000,00 | € | Cena s DPH |
04.12.2019 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 41 999,90 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: