00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
35819065
NetPoint, a.s.
Mlynské Nivy 48, Bratislava, 82109, SVK
Predĺženie platnosti používania softvéru SAS DATA QUALITY
Softvér, licencia, služba, podpora, platnosť
Služba
1. predĺženie platnosti používania softvéru
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je predĺženie platnosti používania softvéru s názvom „SAS DATA QUALITY“ (ďalej len „softvér“) vrátane služieb technickej a licenčnej podpory (ďalej len „maintenance“) na obdobie jedného (1) roka v súlade s licenčnými podmienkami zhotoviteľa softvéru vrátane poskytnutia školení pre minimálne 4 zamestnancov objednávateľa v rozsahu 10 človekodní (ďalej len „ČD“), pričom 1 ČD je 8 človekohodín v priestoroch objednávateľa. |
Za služby maintenance sa na účely tejto zákazky považuje prístup k novým verziám softvéru v hlavnej verzii (tzv. upgrade), prístup k vylepšeniam softvéru, kritickým a bezpečnostným opravám chýb softvéru (tzv. update), technická podpora prostredníctvom tímu odborných pracovníkov. Služby obnovy maintenance požadujeme dodávať formou elektronickej licencie/licencií, poskytnutím inštalačných súborov a licenčných kľúčov k softvéru a aktualizáciám softvéru so zachovaním pôvodných prihlasovacích údajov. |
Súčasťou predmetu zákazky bude dodanie používateľských príručiek pre všetky úrovne používateľov (napr. administrátor, používateľ a pod.) v slovenskom alebo českom jazyku v súčasne platnej najvyššej vydanej verzii softvéru alebo poskytnúť linku na webovú adresu, kde sú k dispozícií pre používateľov. |
Dodávateľ sa predložením cenovej ponuky zaväzuje, že je oprávnený udeliť nadobúdateľovi nevýhradný, neprevoditeľný, územne neobmedzený a časovo obmedzený súhlas – tzv. nevýhradnú licenciu, na používanie softvéru a všetkých používateľských úrovní softvéru a aktualizácií softvéru v súlade s licenčnou politikou zhotoviteľa softvéru a zákonom č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon, že práva k nim nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľom. |
Dodávateľ pri dodaní predmetu zákazky predloží doklad, potvrdenia alebo certifikát potvrdený zhotoviteľom softvéru, potvrdzujúci skutočnosť, že je autorizovaným a certifikovaným partnerom zhotoviteľa softvéru a je oprávnený predávať/dodávať/inštalovať softvér a poskytovať k nemu príslušné služby na území Slovenskej republiky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predĺženie platnosti používania softvéru „SAS DATA QUALITY“ vrátane služieb technickej a licenčnej podpory | rok | 1 | ||
Školenie používateľov | človekodeň | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Predĺženie platnosti licencií SAS DATA QUALITY – platnosť licencie | nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie softvéru „SAS DATA QUALITY“ (ďalej len „softvér) o 12 mesiacov |
2. Predĺženie platnosti licencií SAS DATA QUALITY – poskytnutie predĺženia | Ak dodávateľ požadované inštalačné súbory k predĺženiu platnosti softvéru nedodáva na pevnom nosiči údajov, dodávateľ zabezpečí objednávateľovi prístup k inštalačným súborom a |
2. Predĺženie platnosti licencií SAS DATA QUALITY – poskytnutie predĺženia | licenčnému kľúču prostredníctvom komunikačných nástrojov so zachovaním pôvodných prihlasovacích údajov |
3. Predĺženie platnosti licencií SAS DATA QUALITY - Variantné riešenie | Sa nepripúšťa |
4. Predĺženie platnosti licencií SAS DATA QUALITY - služby technickej a licenčnej podpory | na 12 mesiacov |
5. Rozsah školení | Minimálne 4 interných zamestnancov v rozsahu 10 človekodní v priestoroch objednávateľa |
Názov |
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
1.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi jednotkové ceny jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak v súlade s touto zmluvou a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. |
1.2 Dodávateľ predloží objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, DIČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v systéme EKS a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. |
1.3 Dodávateľ predloží objednávateľovi oskenovaný platný doklad v slovenskom jazyku, že je registrovaným partnerom spoločnosti SAS pre Slovenskú republiku a je oprávnený v rozsahu udelenej licencie na poskytovanie služieb a dodávanie tovarov od tohto výrobcu. |
1.4 V prípade nejasností si objednávateľ vyhradzuje právo požiadať dodávateľa o predloženie originálu dokladu alebo overenej kópie dokladu podľa bodu 1.3 OPNP, nie staršieho ako 3 mesiace, v listinnej forme, ak nie je v slovenskom jazyku, úradne preloženého do slovenského jazyka na adresu objednávateľa uvedenú v záhlaví zmluvy. |
1.5 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosť podľa bodu 1.4 OPNP do siedmych (7) pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa dodávateľovi o predloženie dokladu/dokumentu, prostredníctvom služieb, kde je možné sledovať čas odoslania a doručenia požiadavky (napr. na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy), a to zaslaním alebo doručením dokumentu na adresu objednávateľa uvedenú v záhlaví zmluvy, ak sa zmluvné strany v súlade s touto zmluvou nedohodnú inak. |
2. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
2.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa . |
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy po nadobudnutí účinnosti zmluvy najneskôr do 10 pracovných dní. |
2.3 Školenia pre zamestnancov objednávateľa začne poskytovať dodávateľ objednávateľovi najneskôr do troch (3) pracovných dní po dodaní predmetu zmluvy podľa bodu 2.2 OPNP. Účasť zamestnancov na školení bude zaznamenaná na prezenčnej listine zo školenia. |
2.4 Ak je dodávateľ v časovom omeškaní s dodávkou predmetu zmluvy, je povinný písomne informovať objednávateľa na e-mailovú adresu kontaktnej osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy o neskoršom termíne dodania predmetu zmluvy. Objednávateľ vyjadrí súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k novému termínu dodania premetu zmluvy. |
3. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
3.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
3.2 Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi bezodkladne po doručení údajov podľa bodu 3.1 OPNP údaje súvisiace s plnením predmetu zmluvy (napr. kontaktné osoby objednávateľa, e-mailovú adresu, ...). |
4. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
4.1 Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia zmluvy v článku 2. OPNP tejto zmluvy na mieste plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa, v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:30 hod., ak sa zmluvné strany nedohodnú inak v súlade s touto zmluvou.. |
4.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi ucelenú časť plnenia predmetu zmluvy na miesto plnenia do 14.12.2019 |
4.3 Dodávateľ poskytuje záruku 12 mesiacov na predmet zmluvy v sídle obstarávateľa. |
4.4 Zmluvné strany sa zaväzujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov z tejto zmluvy a navzájom si budú oznamovať všetky okolnosti a informácie, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu tejto zmluvy. Oznamovanie zmien termínov dodania predmetu tejto zmluvy zo strany dodávateľa musí byť v písomnej podobe doručené na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa |
a objednávateľ zašle súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k zmene termínu plnenia predmetu tejto zmluvy dodávateľovi písomne na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa. |
5. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
5.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom. |
5.2 Preberací protokol musí obsahovať – číslo preberacieho protokolu, preberací protokol k zmluve č. ............., objednávateľ preberá*/nepreberá* plnenie predmetu zmluvy v rozsahu (uvedený predmet zmluvy podľa článku 1. OPNP), s výhradami*/bez výhrad*, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, (*nevhodné prečiarknite), |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za objednávateľa. |
5.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
5.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu bez výhrad objednávateľa. |
6. TRVANIE ZMLUVY, ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY A ZÁRUKA |
6.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do termínu splnenia všetkých záväzkov zmluvných strán podľa tejto zmluvy. |
6.2 Dodávateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú objednávateľovi v súvislosti s plnením tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
7. UDELENIE LICENCIÍ NA POUŽÍVANIE SOFTVÉRU (ROZSAH A SPÔSOB) |
7.1 Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený udeliť nadobúdateľovi nevýhradný, neprevoditeľný, územne neobmedzený súhlas na používanie dodaného softvéru. Nepravdivosť tohto vyhlásenia dodávateľa zakladá povinnosť náhrady škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka. |
7.2 Dodávateľ ďalej vyhlasuje, že práva k softvéru podľa tejto zmluvy nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľovi, ani inými právnymi vadami. V prípade, že si tretia osoba uplatní nárok proti objednávateľovi z titulu porušenia práv, dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetku škodu, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku uplatnenia nároku treťou osobou, a to v plnej výške. |
8. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
8.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. |
8.2 Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy podľa bodu 5.4 OPNP. |
8.3 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo zmluvy, číslo preberacieho protokolu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
Ak dodávateľovi správca fakturačného systému vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil podľa § 6 ods. zákona č. 215/2019 o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZEF“), musí faktúra spĺňať aj náležitosti zaručenej elektronickej faktúry podľa ZEF. |
8.4 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.2 OPNP. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
8.5 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
8.6 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov, licenčných podmienok spoločnosti SAS alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
8.7 Faktúru je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi listovou zásielkou alebo iným preukázateľným spôsobom na adresu sídla objednávateľa. Ak dodávateľovi správca fakturačného systému vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil podľa § 6 ods. ZEF, potom je poskytovateľ povinný pri doručovaní faktúry nadobúdateľovi postupovať v súlade so ZEF. |
8.8 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za predmet tejto zmluvy. |
8.9 Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní a v súlade s touto zmluvou. Za vyhotovenie faktúry v plnom rozsahu zodpovedá dodávateľ. |
8.10 Predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná. |
9. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
9.1 Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie dodávateľom bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok predmetu zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
14.12.2019 13:00 — 14.12.2020 13:00
1,00 sada uvedená v špecifikácii
65 999,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.11.2019 13:36
04.12.2019 09:00
04.12.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.12.2019 10:42 - Vstupná ponuka | 61 500,00 | € | Cena bez DPH |
03.12.2019 17:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 59 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: