• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2019 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2019 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2019 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2019 15:20

Detail zákazky Z201935985

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2019 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2019 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2019 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2019 15:20

Základné údaje

Z201935985

OF-206021

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4332295

Objednávateľ

17336210

Záchranná zdravotná služba Bratislava

Antolská 11, Petržalka, 85007, SVK

Dodávateľ

36212466

Datacomp s.r.o.

Moldavská cesta II. 49/2413, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Microsoft Office 2019 pre podnikateľov a domácnosti

Microsoft Office 2019 pre podnikateľov a domácnosti, MS Word 2019, MS Excel 2019, MS PowerPoint 2019, MS Outlook 2019, OneNote 2019.

  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Microsoft Office 2019 pre podnikateľov a domácnosti
Funkcia
Elektronická licencia pre použitie kancelárskeho balíka Microsoft Office 2019 pre podnikateľov a domácnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft Office 2019 pre podnikateľov a domácnosti Slovak počet licencií 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sada kancelárskych aplikácií obsahuje MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint, One Note.
Jazyková verzia Slovenský jazyk
Licencia Elektronická bez časového obmedzenia
Licencia Pre operačný systém Microsoft Windows 10.
Licencia Je možné ju dodať kedykoľvek, nie je viazaná na dodávku nového počítača.
Aplikácia na 15 počítačov/notebookov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný dodať nový tovar, doposiaľ nepoužitý, ani renovovaný, nie testovaný, bez vád, s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou týkajúcou sa tovaru (napr. záručný list, návod na používanie apod.) v slovenskom jazyku.
Kontaktná osoba Objednávateľa, poverená na prevzatie tovaru, tovar prevezme na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke tovaru skontrolovať tovar, ktorý je predmetom plnenia, a v prípade dodávky iného tovaru, poškodeného tovaru, tovaru, ktorý nespĺňa parametre stanovené Objednávateľom alebo nekompletnosti dodávky, takýto tovar neprevziať. V takomto prípade nevzniká Dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej ceny.
Dodávateľ je povinný dodať tovar Objednávateľovi v pracovných dňoch od 8:00 hod. do 14:30 hod.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru Objednávateľovi až po dodaní celého predmetu plnenia. Na faktúre je povinný uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry Objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi preddavok, ani zálohovú platbu.
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok
V prípade porušenia povinností Dodávateľa a využitia práva na ukončenie zmluvy Objednávateľom nevzniká Dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej ceny.
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči Objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „OZ“) tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky Dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa je neplatné podľa § 39 OZ. Súhlas Objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (Ministerstvo zdravotníctva SR).
Ostatné práva a povinnosti, ktoré nie sú upravené v tejto zmluve, sa riadia ustanoveniami OPET.
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ je povinný dodať nový tovar, doposiaľ nepoužitý, ani renovovaný, nie testovaný, bez vád, s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou týkajúcou sa tovaru (napr. záručný list, návod na používanie apod.) v slovenskom jazyku.
Navrhnutá hodnota Nová alebo renovovaná alebo používaná licencia (trvalá licencia).

Používateľ si dovoľuje uviesť, že Opisný formulár vo formulácii ako bol zverejnený verejným obstarávateľom je v rozpore so Zákonom o verejnom obstarávaní ako aj s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, nakoľko Opisný formulár v pôvodnom znení nie je vyplnený presne, nezohľadňuje všetky okolnosti dôležité pre plnenie Zmluvy a vypracovanie ponuky na daný predmet zákazky, nakoľko svojou špecifikáciou vylučuje podanie ponuky Používateľom, ktorý zabezpečuje plnenie predmetu zákazky prostredníctvom dodania použitých licencií, ktoré sú z hľadiska funkčného použitia na plnenie predmetu zákazky rovnocenné licenciám novým – nepoužitým, bez akéhokoľvek obmedzenia ich využitia na účel, na ktorý sú určené pre ich používateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Antolská 11, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

09.12.2019 14:23

15,00 ks

3 662,58

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.11.2019 14:24

27.11.2019 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.11.2019 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 404
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.11.2019 16:56 - Vstupná ponuka 3 114,00 € Cena s DPH
26.11.2019 16:56 - Najvýhodnejšia ponuka 3 114,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS