00165549
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK
17323100
Askin & Co., spol. s r.o.
Martinská 31, Bratislava, 821 05, SVK
Optický koherentný tomograf v počte 1 ks vrátane s ním súvisiacich služieb
optický koherentný tomograf, OCT Angiografia, laserová autoflorescencia, floresceínová angiografia, normálne zobrazenie, ultraširokouhlé zobrazenie
Tovar, Služba
1. Optický koherentný tomograf v počte 1 ks vrátane s ním súvisiacich služieb
|
|
---|---|
Funkcia |
Optický koherentný tomograf v počte 1 ks, vrátane s ním súvisiacich služieb - vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácie, uvedenia zariadenia do trvalej prevádzky, odborného zaškolenia, technickej dokumentácie a záručného servisu |
Požaduje sa záručná doba na predmet zákazky v trvaní minimálne 24 mesiacov. |
Predmet zákazky musí byť v súlade s príslušnými požiadavkami stanovenými v právnych predpisoch EÚ. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Optický koherentný tomograf | ks | 1 | ||
Vlnová dĺžka | nm | 750 | ||
Normálne zobrazenie | stupeň ° | 30 | ||
Ultraširokouhlé zobrazenie | stupeň ° | 100 | ||
Rýchlosť skenovania A sken | Hz | 85 000 | ||
RAM | GB | 32 | ||
Kapacita HDD | TB | 3 | ||
Externý HDD | TB | 3 | ||
Veľkosť monitora | palec " | 21 | ||
Rozlíšenie monitora | pixel | 1920x1200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zariadenie na komplexnú diagnostiku a dokumentáciu ochorení očného pozadia, na neinvazívne vyšetrenie žltej škvrny a sietnice, cievneho systému sietnice s možnosťou rozšírenia pre detailnejšie neurooftalologické a glaukómové vyšetrenie | áno |
Zdroj svetla | Superluminiscenčná dióda (SLD |
Presnosť merania | 1 až 2 µm |
OCT Angiografia | áno |
Aktívny hardverový eyetracker | áno |
Porovnanie opakovaného vyšetrenia | áno |
Systém na potlačenie šumu | áno |
Horizontálne skenovanie | áno |
Vertikálne skenovanie | áno |
Cirkulárne skenovanie s ľubovoľnou orientáciou | áno |
Automatická analýza symetričnosti OD, OS | áno |
Normatívna databáza | áno |
Prepojenie databáz a snímok pacientov | áno |
Vnútorná fixácia s pamäťou na 9 bodov | áno |
Vonkajšia fixácia | áno |
Laserová autoflorescencia | áno |
Farebné zobrazenie sietnice, využitie 3 laserov s rôznymi vlnovými dĺžkami | áno |
3D zobrazenie | áno |
Fluoresceínová angiografia FA | áno |
Automatická segmentácia vrstiev sietnice | áno |
Automatická kalibrácia a ladenie | áno |
Možnosť budúceho rozšírenia platformy o ďalšie moduly | áno |
Možnosť zosieťovania DICOM 3 | áno |
Možnosť exportu dát pre klinické štúdie | áno |
Súčasťou dodávky musí byť: | |
- Stolík pod OCT | áno |
- PC pack | počítač, monitor, tlačiareň farebná laserová A4 |
- Procesor PC | min. Intel Xeon E5-1630V3 alebo ekvivalent |
- Operačný systém | Windows alebo ekvivalent |
Názov |
1. Požadujeme dodanie nového, nepožívaného, nerepasovaného predmetu zákazky s minimálnymi technicko-medicínskymi a funkčnými parametrami predmetu zákazky uvedenými v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu. |
2. Súčasťou dodania predmetu zákazky sú aj služby súvisiace s jeho dodaním: |
- doprava do miesta plnenia a jeho vyloženie, |
-inštalácia, vykonanie funkčnej skúšky, uvedenie zariadenia do trvalej prevádzky a odovzdanie kompletnej dokumentácie, |
- odborné zaškolenie zamestnancov objednávateľa k obsluhe zariadenia, |
- poskytnutie záručného servisu. |
3. Predmet zákazky je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok/parameter ekvivalentným výrobkom/parametrom pod podmienkou, že takýto ekvivalent spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je zariadenie určené a je porovnateľnej alebo vyššej kvality. |
4. Požadujeme dodanie predmetu zákazky, ktorý je schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
5. Požaduje sa preložiť najneskôr do 7 dní od uzatvorenia zmluvy: |
a) položkovitý aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky t.j. podrobný rozpis cien jednotlivých položiek s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia, množstva, jednotkovej ceny v EUR bez DPH, sadzby DPH, jednotkovej ceny v EUR s DPH, celkovej ceny v EUR bez DPH a celkovej ceny v EUR s DPH. Ceny musia zahŕňať všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky vrátane súvisiacich služieb. Položkovitý aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
b) podrobný technický opis ponúkaného zariadenia s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia, výrobcu a údajov deklarujúcich technicko-medicínske a funkčné parametre ponúkaného zariadenia vrátane prospektového materiálu ( resp. iného ekvivalentného dokladu) ponúkaného zariadenia v slovenskom alebo českom jazyku v takom rozsahu, aby objednávateľ mohol posúdiť splnenie požadovaných minimálnych technicko-medicínskych a funkčných parametrov predmetu zákazky. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne zariadenie, ktoré považuje za ekvivalentné k požadovanej špecifikácii, požaduje sa predloženie oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
c) údaje o kontaktnej osobe dodávateľa (meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo) zodpovednej za plnenie zmluvy. |
6. V zmysle bodu 6.4.6 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, spolu s dodávkou predmetu zmluvy dodávateľ dodá objednávateľovi všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre ich riadne používanie, predovšetkým dodací list, preberací protokol, sprievodnú a technickú dokumentáciu v rozsahu zodpovedajúcemu charakteru predmetu zmluvy, inštalačný protokol, záručný list, kópiu certifikátu respektíve vyhlásenia o zhode ponúkaného tovaru. |
7. Dodacia lehota a platobné podmienky: |
- dodacia lehota predmetu zmluvy je maximálne do 8 týždňov od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy, |
- presný deň dodania predmetu zmluvy oznámi dodávateľ objednávateľovi najneskôr 3 pracovné dni vopred, |
- cenu za predmet zmluvy objednávateľ uhradí po kompletnom dodaní a odovzdaní predmetu zmluvy do trvalej prevádzky, na základe faktúry spolu s dodacím listom a inštalačným protokolom, objednávateľ preddavky z kúpnej ceny neposkytuje, |
- faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo kúpnej zmluvy, jednotkovú cenu v EUR bez DPH, jednotkovú cenu v EUR s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH, |
- kúpna cena bude uhradená po kompletnom dodaní a odovzdaní predmetu zmluvy do trvalej prevádzky v troch po sebe nasledujúcich rovnomerných mesačných splátkach so splatnosťou k 23. dňu príslušného kalendárneho mesiaca, prvá splátka bude uhradená nasledujúci mesiac po kompletnom dodaní a odovzdaní predmetu zmluvy do trvalej prevádzky |
8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa par. 4 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
9. Dodávateľ je povinný zabezpečiť odborné zaškolenie zamestnancov objednávateľa najneskôr do 3 dní odo dňa odovzdania a prevzatia tovaru. |
10. Dodávateľ je povinný poskytnúť na dodaný tovar ako celok záruku v dĺžke min. 24 mesiacov odo dňa riadneho odovzdania a prevzatia tovaru, ktoré bude vyznačený na protokole o odovzdaní a prevzatí tovaru. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať objednávateľovi počas plynutia celej záručnej doby komplexný autorizovaný záručný servis na tovar a jeho súčasti, za účelom jeho bezporuchovej prevádzky, a za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácii. |
12. Záručný servis zahŕňa najmä: |
- opravu vád a porúch predmetu kúpy, t.j. uvedenie predmetu kúpy do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom, |
- dodávku a výmenu všetkých potrebných náhradných dielov a súčiastok v prípade ich poruchy, |
- dodávku a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke predmetu kúpy, vrátane demontáže, odvozu a likvidácie použitého a nepotrebného spotrebného materiálu, náplní a náhradných dielov, |
- v prípadoch ak je to relevantné, vykonanie validácií a kalibrácií zariadenia (resp. jeho relevantných častí) s periodicitou podľa odporučenia výrobcu zariadenia, |
- vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu a intervale podľa servisného manuálu, pričom poslednú preventívnu prehliadku je predávajúci povinný vykonať mesiac pred uplynutím záručnej lehoty a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky, ktoré spadajú pod záruku, |
- vykonanie ďalších servisných úkonov a činností v súlade s príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami; |
- práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa do miesta inštalácie predmetu zmluvy v rámci zabezpečenia záručného servisu; |
- vykonanie akýchkoľvek neplánovaných opráv a údržby, ktoré nevyplývajú zo servisného plánu výrobcu zariadenia, ak takáto oprava je nevyhnutná za účelom zabezpečenia prevádzky zariadenia, vrátane generálnej opravy, |
- údržba software vrátane vykonania aktualizácií, t.j. update softwarového vybavenia predmetu kúpy, ak sú k dispozícii. |
13. Záručný servis tovaru bode, bude dodávateľ zabezpečovať na vlastné náklady, a to vrátane dopravy technika na miesto opravy, prác spojených s odstránením vád, náhradných dielov a poradenskej starostlivosti o inštalovaný tovar. |
14. Ak objednávateľ nahlási dodávateľovi poruchu alebo znefunkčnenie tovaru, dodávateľ je povinný zabezpečiť, že servisný technik sa dostaví na opravu prístrojového vybavenia najneskôr do 48 od nahlásenia poruchy. Pod nástupom technika na opravu sa rozumie osobná návšteva technika na pracovisku oznámenom objednávateľom, pričom dni pracovného voľna a pracovného pokoja sa do uvedenej lehoty nezapočítavajú. |
15. Dodávateľ je povinný zabezpečiť odstránenie vady prístrojového vybavenia v zmysle jeho plného sfunkčnenia, s odbornou starostlivosťou: |
- najneskôr do 5 pracovných dní od nahlásenia poruchy v prípade ak ide o odstránenie poruchy s náhradnými dielmi, |
- najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy v prípade ak ide o odstránenie poruchy bez náhradných dielov. |
16.1. Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
16.2. Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení. |
17. Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom. |
Názov | Upresnenie |
Požadujeme dodanie nového, nepoužívaného, nerepasovaného predmetu zákazky a minimálne v špecifikácii uvedenej vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu a v osobitných požiadavkách na plnenie v opisnom formulári. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
10.12.2019 08:00 — 28.01.2020 15:00
1,00 súbor
168 450,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.11.2019 14:21
02.12.2019 10:00
02.12.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.11.2019 14:34 - Vstupná ponuka | 168 450,00 | € | Cena bez DPH |
29.11.2019 13:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 168 449,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: