• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2019 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2019 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2019 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2019 09:55

Detail zákazky Z201935833

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2019 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2019 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2019 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2019 09:55

Základné údaje

Z201935833

OF-206020

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4329199

Objednávateľ

31094970

Akadémia umení v Banskej Bystrici

Jána Kollára 22, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

35743565

MAGNA ENERGIA a.s.

Nitrianska 18/7555 , Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

Elektrická energia, elektrina, distribúcia elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie do odberných miest objednávateľa vrátane prevzatiazodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie za dodržania platných právnychpredpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete v dobe od0:00 h do 24:00 h počas trvania zmluvy a garancia dodávky po celú dobu platnosti zmluvy.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam aprevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (zákon č. 251/2012 Z.z. oenergetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z.).
Predpokladané množstvo predmetu plnenia počas doby trvania zmluvného vzťahu môže byť vyššie alebo nižšiev závislosti od potrieb kupujúceho.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ročná spotreba pre odberné miesto : 24ZSS9107307000E MWh 180 250
Ročná spotreba pre odberné miesto : 24ZSS9102124000Y MWh 80 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Číslo odberného miesta : 24ZSS9107307000E istič IN 800A
Číslo odberného miesta : 24ZSS9102124000Y istič IN 315A
Rezervovaná kapacita pre odberné miesto 24ZSS9107307000E 71 kW
Rezervovaná kapacita pre odberné miesto 24ZSS9102124000Y 45 kW
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ garantuje zabezpečenie plynulých a spoľahlivých dodávok elektriny a s tým súvisiacich služieb.
Dodávateľ garantuje pravidelnú dodávku elektrickej energie pre odberné miesta odberateľa vrátane prevzatia úplnej zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie služieb súvisiacich s prepravou a distribúciou do odberných miest v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť odberateľovi do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky, resp. doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie.
Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy rozpis ceny, ktorý musí obsahovať všetky súvisiace náklady s dodávkou el. energie (silová elektrina, stála platba za odberné miesto, spotrebná daň, zložky za distribúciu vrátane prenosu elektriny,...).
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie aposkytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami.
Miestom plnenia sú OM v katastrálnom území sídla kupujúceho.
Cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa: cenu za predpokladané množstvo elektriny, cenu za poskytnutiedistribučných služieb v cenách príslušného PDS, cenu za rezervovaný transformačný výkon, cenu za systémové služby a platby za prevádzkovanie systému schválené pre obdobie dodávky ÚRSO, cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku, odvod do Národného jadrového fondu určený osobitným predpisom, spotrebnú daň, daň z pridanej hodnoty - v zmysle článku V. OUEP (Príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam)
Ponúkaná cena bude predkladaná za celé množstvo odberu.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí ÚRSO.
DPH, spotrebná daň prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Cena bude uhradená v mene euro.
Dodávateľ elektrickej energie bude pre jednotlivé odberné miesta 1x mesačne fakturovať cenu s DPH za predpokladané mesačné množstvo v súlade s rozpisom preddavkových platieb alebo za skutočne dodané množstvo elektriny vrátane súvisiacich služieb (za skutočne odobrané množstvo bude faktúrovaná suma v OM , na ktorých je inštalovaný nový inteligentný elektromer).
Dodávateľ elektriny je oprávnený preddavkové platby za OM, kde sa bude faktúrovať predpokladané mesačné množstvo, navrhnúť tak, aby zohľadňovali cenu združenej dodávky a spotrebu elektriny, ktorú odberateľ plánuje dosiahnuť v nasledujúcom období. Odberateľ elektriny je oprávnený odmietnuť návrh rozpisu preddavkových platieb v lehote do 14 dní od doručenia rozpisu.
Faktúra za dodávky vystavená dodávateľom je splatná v lehote 14 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Vyúčtovacím obdobím, za ktoré sa vykonáva odpočet meradla, je kalendárny mesiac/resp. kalendárny rok (za OM s preddavkovými platbami).
Vyúčtovacia faktúra je splatná v lehote 14 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje: - zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odbernom mieste odberateľa, - zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektriny.
Predávajúci je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniuzmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho predávajúceho.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty,použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote do 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a Príloha č. 1 k všeobecným zmluvnýmpodmienkam - osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy.
Názov Upresnenie
Deň začiatku dodávky 1.1.2020 00:00 hod
Deň skončenia dodávky 31.12.2020 24:00 hod
Platobné podmienky Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom nasledovne:
Fakturačné obdobie – kalendárny mesiac
Realizácia platby Realizácia platby     - úhrada za elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku
Forma faktúry - faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme
Vystavenie faktúry –najneskôr do 15 dňa nasledujúceho mesiaca za predpokladané mesačné množstvo (1/12množstva) alebo skutočne odobrané mesačné množstvo
Splatnosť faktúry – 14 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa
Splatnosť vyúčtovacej faktúry – 14 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Číslo odberného miesta : 24ZSS9107307000E istič IN 800A
Navrhnutá hodnota Číslo odberného miesta : 24ZSS9107307000E/napäťová úroveň/tarifa istič IN 800A/NN?VN?/C1.....?

Žiadame pri oboch odberných miestach upresniť napäťovú úroveň a tarify.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Rezervovaná kapacita pre odberné miesto 24ZSS9107307000E 71 kW
Navrhnutá hodnota Rezervovaná kapacita pre odberné miesto 24ZSS9107307000E/typ RK 71 kW/12m?3m?1m?

Pri oboch OM žiadame upresniť typ rezervovanej kapacity (v prípade, že ide o VN).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova 22, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2020 00:00 — 24.12.2020 23:59

1,00 komplet

45 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.11.2019 13:24

26.11.2019 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.11.2019 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 188
 10
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2019 08:08 - Vstupná ponuka 44 982,06 € Cena s DPH
26.11.2019 07:12 - Najvýhodnejšia ponuka 42 779,26 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS