00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
35792141
ALISON Slovakia s.r.o.
Tomášikova ulica 12735/64, Bratislava, 83104, SVK
Aktualizácia komunikačného systému
Technická podpora, licenčná podpora
Tovar, Služba
1. aktualizácia existujúceho multimediálneho komunikačného systému Mitel MiVoice MX-ONE Telephony Server a služby technickej a licenčnej podpory pre softvéry a licencie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodať aktualizáciu (upgrade) existujúceho multimediálneho komunikačného systému Mitel MiVoice MX-ONE Telephony Server (ďalej len „systém“) na najnovšiu verziu a služby technickej a licenčnej podpory pre softvéry a licencie, ktoré sú súčasťou systému verejného obstarávateľa, koncové telekomunikačné zariadenia v počte 50 ks pre využitie technológie na prenos hlasu prostredníctvom komunikačnej siete s internetovým protokolom vrátane príslušenstva kompatibilného so systémom, tzv. IP telefónia, |
(ďalej len „VoIP telefóny“ alebo aj „tovary“) a poskytnutie služieb súvisiacich s predmetom zákazky, za ktoré sa považujú minimálne: - dodanie tovaru do miesta plnenia predmetu zákazku; - vyloženie tovaru v mieste plnenia predmetu zákazky; - na požiadanie objednávateľa odber a likvidácia vzniknutého odpadu (hlavne obalový materiál), ak to platné právne predpisy SR vyžadujú, tak aj ekologická likvidácia tohto odpadu; - poskytovanie záruky v záručnej dobe spôsobom uvedeným v technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
Tovary a služby požaduje dodať v zložení a rozsahu podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.Ekvivalent sa z dôvodu kompatibility VoIP telefónov s existujúcim systémom pri zachovaní všetkých funkcionalít dodávaných VoIP telefónov nepripúšťa. VoIP telefóny požadujeme dodávať nové, originálne tovary od výrobcu tovarov navrhovanej/dodávanej obchodnej značky, nepoužívané, nepoškodené, nerozbalené, v originálnych neporušených obaloch od výrobcu týchto tovarov, |
a bez známok porušenia originálnych lepiacich pások a/alebo iných ochranných prvkov od výrobcu týchto tovarov, vrátane návodu na používanie tovarov v slovenskom alebo českom jazyku s príslušným certifikátom od výrobcu VoIP telefónov o originalite, s užívateľským menu v slovenskom jazyku a s užívateľským návodom. VoIP telefóny nesmú byť recyklované, repasované, renovované, otvorené, zapínané, opätovne zabalené. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. VoIP telefón - Mitel MiVoice 6865 SIP Phone | ks | 50 | ||
2. Aktualizácia (upgrade) existujúceho systému minimálne na verziu v.7.1 | človekohodina | 34 | ||
3. Predĺženie doby poskytovania služieb technickej a licenčnej podpory na softvér s názvom „MX TS Tel Sys SWA Std 1y“ na obdobie do 31.12.2020 | ks | 1 | ||
4. Predĺženie doby poskytovania služieb technickej a licenčnej podpory na používateľské licencie s názvom „MX TS Tel User SWA Std 1y“ na obdobie do 31.12.2020 | ks | 586 | ||
5. Predĺženie doby poskytovania služieb technickej a licenčnej podpory na server s názvom „MX TS Tel Gateway SWA Std 1y“ na obdobie do 31.12.2020 | ks | 2 | ||
6. Predĺženie doby poskytovania služieb technickej a licenčnej podpory na softvér s názvom „MX Prov Mgr Sys SWA Std 1y“ na obdobie do 31.12.2020 | ks | 1 | ||
7. Predĺženie doby poskytovania služieb technickej a licenčnej podpory používateľské licencie s názvom „MX Prov Mgr User SWA Std 1y“ na obdobie do 31.12.2020 | ks | 586 | ||
8. Konzultačné služby | človekohodina | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technické vlastnosti | Všetky technické vlastnosti zariadení/tovarov sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne parametre jednotlivých technických vlastností, ak nie je uvedené inak |
1. VoIP telefón - Mitel MiVoice 6865 SIP Phone | |
1.1 VoIP telefón - Mitel MiVoice 6865 SIP Phone | • monochromatický LCD farebný displej 128x48 bodov s posvietením • 2x 1000Mb Ethernet porty s PoE triedy 2 • 2x linkové tlačidla s LED |
1.1 VoIP telefón - Mitel MiVoice 6865 SIP Phone | • 4-smerové navigačné tlačidlo s OK • 8x programovateľných tlačidiel • podpora DHSG/EHS na pripojenie náhlavnej súpravy |
1.1 VoIP telefón - Mitel MiVoice 6865 SIP Phone | • širokopásmový hlasitý odposluch • stojan s možnosťou nastavenia sklonu telefónu 35 a 60 stupňov • možnosť prichytenia na stenu |
1.2 Kompatibilita | Ústredňa - Mitel MX-ONE Telephony Server |
1.3 Variantné riešenie | nie |
1.4 Obsah balenia | Dodávaný IP Terminál (skladá sa z tela IP tetminálu - telefónu, kábel slúchadla, slúchadlo, štítok, podstavec telefónu), návod v slovenskom jazyku. |
1.5 Záruka | 24 mesiacov na odstránenie chyby/poruchy do 30 dní v záručnej dobe |
2. Aktualizácia (upgrade) existujúceho systému minimálne na verziu v.7.1 | |
2.1 Aktualizácia v sebe zahŕňa: | Inštalácia, konfigurácia, sfunkčnenie, testovanie aktualizovanej verzie systému v.7.x (týka sa softvérovej aj hardvérovej časti systému), |
2.1 Aktualizácia v sebe zahŕňa: | vrátane konfigurácie a testovania všetkých funkcionalít existujúcich VoIP telefónov, zaškolenie minimálne 2 zamestnancov objednávateľa |
2.2 Záruka | 12 mesiacov v mieste sídla verejného obstarávateľa, do 48 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia chyby objednávateľom |
3. - 7. Predĺženie doby poskytovania služieb technickej a licenčnej podpory | |
Prístup | Ak dodávateľ požadované inštalačné súbory k poskytovaniu služieb technickej a licenčnej podpory na softvér, na používateľské licencie a na server nedodáva na pevnom nosiči údajov, |
Prístup | dodávateľ zabezpečí objednávateľovi prístup k inštalačným súborom a licenčnému kľúču prostredníctvom bezpečných komunikačných nástrojov so zachovaním |
Prístup | pôvodných prihlasovacích údajov na webovom sídle poskytovateľa predmetných služieb |
Služby technickej a licenčnej podpory | aktualizácie/update systému a softvérov (opravy v jednej hlavnej verzii softvéru vytváraním vedľajších verzií), možnosť upgradu/downgradu systému alebo softvérov v hlavnej verzii |
Služby technickej a licenčnej podpory | (t. j. zmena hlavnej verzie minimálne o 1 vyššia/nižšia, v ktorej došlo k zmene funkcionalít oproti pôvodnej hlavnej verzii, ak bude vydaná počas doby poskytovania služieb podľa tejto zmluvy), |
Služby technickej a licenčnej podpory | zjednotenie termínu platnosti služieb technickej a licenčnej podpory pre rozširujúci počet licencií |
Záruka | 12 mesiacov v mieste sídla verejného obstarávateľa, do 48 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia chyby objednávateľom |
8. Konzultačné služby | poradenská a konzultačná činnosť súvisiaca s predmetom zmluvy |
Názov |
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej zmluvnej cene, t. j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
1.2 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, DIČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v systéme EKS. |
1.3 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 1.1 a 1.2 OPNP do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ak nie je uvedené inak, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. |
1.4 Dodávateľ musí disponovať vyhlásením o zhode technickými špecifikáciami na tovary, ktoré sú predmetom zákazky alebo iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vystavené v súlade s týmto zákonom. |
1.5 Dodávateľ predloží platné potvrdenie výrobcu systému a VoIP telefónov, že je certifikovaným partnerom pre Slovenskú republiku a je oprávnený dodávať tovary a poskytovať služby v rozsahu udelenej licencie výrobcom týchto tovarov a poskytovateľom služieb. Potvrdenie požadujeme v slovenskom jazyku alebo úradne preložené do slovenského jazyka. |
1.6 Dodávateľ musí disponovať certifikátom k tovarom o platnosti záruky poskytovanej výrobcom na požadované obdobie podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a zároveň poskytne linku na webový nástroj pre overenie záruky poskytovanej výrobcom, ak je dostupná. |
1.7 Dodávateľ musí disponovať výrobcom predpísanými technickými podmienkami na používanie tovarov, ktoré sú predmetom zákazky. |
1.8 Ak sa na dodávané tovary nevystavuje vyhlásenie o zhode s technickými špecifikáciami alebo ani iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo objednávateľ má pochybnosti o pôvode tovaru, jeho originalite (pravosti) alebo originálnom balení od výrobcu tovaru príslušnej obchodnej značky, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa predloženie originálneho dokumentu vystaveného výrobcom tovarov, |
ktoré sú predmetom zmluvy, kde výrobca tovarov písomne vyhlási, že dodávané tovary sú originálne tovary vyrobené výrobcom príslušnej obchodnej značky v originálnom balení od výrobcu príslušnej obchodnej značky. Dokument požadujeme predložiť právne overený, že sa jedná o originál, ak nie je vyhotovený v slovenskom jazyku, požadujeme jeho úradné preloženie do slovenského jazyka. |
1.9 Dodávateľ musí disponovať certifikátom/potvrdením od výrobcu VoIP telefónov, že sa jedná o originály požadovaných VoIP telefónov. Certifikát/potvrdenie požadujeme v slovenskom jazyku alebo úradne preložené do slovenského jazyka. |
1.10 Objednávateľ má právo kedykoľvek počas celého trvania zmluvy požiadať dodávateľa o predloženie potrebných dokumentov podľa bodov 1.4 až 1.9 OPNP. |
1.11 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.10 do 7 pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa o predloženie týchto dokumentov prostredníctvom služieb, kde je možné sledovať čas odoslania a doručenia požiadavky, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy, ak nie je dohodnuté inak. |
2. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
2.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa. |
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy po nadobudnutí účinnosti, najneskôr do 20 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy. Konzultačné služby bude dodávateľ poskytovať objednávateľovi postupne počas trvania platnosti tejto zmluvy na základe písomných očíslovaných objednávok (ďalej len „objednávka“) vystavených objednávateľom na základe svojich skutočných potrieb a doručených dodávateľovi na emailovú adresu osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. |
3. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
3.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
3.2 Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy údaje súvisiace s plnením zmluvy (napr. kontaktné údaje osoby pre proces verejného obstarávania a kontaktné údaje osoby za technickú časť plnenia predmetu zmluvy, e-mailové adresy, ...). |
4. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
4.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi plnenie predmetu zmluvy na miesto plnenia v sídle objednávateľa podľa bodu 2.1 OPNP v termíne podľa bodu 2.2 OPNP tejto zmluvy po častiach. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:30 hod., ak nie je v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak. |
4.2 Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na tovary a služby po dobu a spôsobom uvedeným v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia plnenia objednávateľom podľa bodu 5.8 OPNP. |
5. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
5.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom. |
5.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, názov tovaru, model tovaru, výrobné číslo tovaru, ostatné plania podľa tejto zmluvy, zoznam úkonov vykonaných pri plnení predmetu zmluvy, objednávateľ preberá/nepreberá tovar *, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za objednávateľa. |
5.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
5.4 Ak test aktualizovanej verzie systému poukázal na nedostatky systému, ktoré bránia jeho riadnemu používaniu objednávateľom, objednávateľ aktualizovanú verziu systému nepreberie a nedostatky uvedie v preberacom protokole ako výhrady a uvedie termín ich odstránenia. |
5.5 Ak test aktualizovanej verzie systému poukázal na nedostatky systému, ktoré nebránia jeho riadnemu používaniu objednávateľom, objednávateľ môže systém využívať takmer v plnej funkčnosti s malými nedostatkami, objednávateľ aktualizovanú verziu systému podľa uváženia a povahy nedostatkov môže prevziať, nedostatky uvedie v preberacom protokole ako výhrady a uvedie termín ich odstránenia. |
5.6 Ak test aktualizovanej verzie systému neodhalil žiadne nedostatky systému, objednávateľ aktualizovanú verziu systému preberie. |
5.7 Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba predmet zmluvy spĺňajúci všetky uvedené požadované vlastnosti podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, bez zjavných vád, dodaný a nakonfigurovaný podľa požiadaviek objednávateľa, plne funkčný, v produkčnej prevádzke a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol, neprevziať dodanie predmetu podľa tejto zmluvy. |
5.8 Protokolárnym prevzatím čiastkového plnenia predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami bez výhrad objednávateľa. Tento preberací protokol tvorí prílohu príslušnej faktúry. |
5.9 Dodávateľ udeľuje objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný, územne neobmedzený a časovo obmedzený súhlas na používanie aktualizácií systému a aktualizácií softvérov (ďalej len „nevýhradné licencie“) v súlade s licenčnou politikovu zhotoviteľa systému a zákonom č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon. Nepravdivosť tohto vyhlásenia dodávateľa zakladá povinnosť náhrady škody objednávateľovi podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka. |
5.10 Dodávateľ vyhlasuje, že práva k aktualizáciám systému a aktualizáciám softvérov podľa tejto zmluvy nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu podľa tejto zmluvy objednávateľom, ani inými právnymi vadami. V prípade, že si tretia osoba uplatní nárok proti objednávateľovi z titulu porušenia práv, dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetku škodu, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku uplatnenia nároku treťou osobou, a to v plnej výške. |
5.11 Zamestnanci dodávateľa sa budú v priestoroch objednávateľa pohybovať vždy v sprievode povereného zamestnanca objednávateľa. Zamestnanci dodávateľa sú povinní pri plnení predmetu tejto zmluvy riadiť sa platnými všeobecne záväznými právnymi predpismi o ochrane zdravia a bezpečnosti pri práci. |
6. TRVANIE ZMLUVY, ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY A ZÁRUKA |
6.1 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú. Platnosť zmluvy je 1 rok od dátumu nadobudnutia účinnosti alebo do vyčerpania celkovej ceny predmetu zmluvy, podľa skutočnosti, ktorá nastane skôr. |
6.2 Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na predmet zmluvy podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy plynúcu od dátumu protokolárneho prevzatia čiastkového plnenia predmetu zmluvy podľa bodu 5.8 OPNP (od dátumu uvedeného na príslušnom preberacom protokole bez výhrad objednávateľa) a to opravou predmetu zmluvy v záručnej dobe alebo výmenou chybného predmetu zmluvy za nový s jeho doručením do sídla objednávateľa. |
6.3 Dodávateľ pri plnení predmetu tejto zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, osobne, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť. |
6.4 Dodávateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú objednávateľovi v súvislosti s plnením tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
6.5 Dodávateľ bude poskytovať objednávateľovi záručný servis predmetu zmluvy v záručnej dobe. Ak sa v priebehu plynutia záručnej doby objaví chyba alebo výrobná chyba predmetu zmluvy, objednávateľ oznámi dodávateľovi reklamáciu predmetu zmluvy a dodávateľ je povinný zabezpečiť výmenu alebo opravu chybného predmetu zmluvy bezplatne v lehote uvedenej v technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
6.6 Reklamácia chyby predmetu zmluvy musí obsahovať nasledovné údaje: a) číslo a dátum uzavretia zmluvy,b) názov a typ tovaru,c) podrobný opis, ako sa chyba prejavuje,d) prílohu - oskenovaný preberací protokol z preberacieho procesu predmetu zmluvy,e) kontaktné údaje povereného zamestnanca objednávateľa na riešenie reklamácie chyby predmetu zmluvy, jeho meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt. |
6.7 Dodávateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za chyby predmetu zmluvy, ktoré boli spôsobené neodbornou prevádzkou, obsluhou a údržbou objednávateľa. |
6.8 V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek povinnosť vyplývajúcu z tejto zmluvy, má objednávateľ nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5% z celkovej ceny za plnenie predmetu zmluvy za každé takéto porušenie povinnosti. Opakované porušenie zmluvnej povinnosti, za ktorú bola zmluvná pokuta už uložená, nebráni uloženiu ďalšej zmluvnej pokuty za rovnaké porušenie zmluvnej povinnosti, ak ju dodávateľ neodstránil ani v dodatočnej primeranej lehote, resp. ak sa zmluvné strany nedohodli na inej lehote. |
6.9 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov, licenčných podmienok alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
7. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
7.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. |
7.2 Dodávateľ vystaví objednávateľovi príslušnú faktúru po protokolárnom prevzatí čiastkového plnenia predmetu zmluvy. |
7.3 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo zmluvy, číslo preberacieho protokolu, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
Ak dodávateľovi správca fakturačného systému vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil podľa § 6 ods. zákona č. 215/2019 o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZEF“), musí faktúra spĺňať aj náležitosti zaručenej elektronickej faktúry podľa ZEF. |
7.4 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.2 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
7.5 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u dodávateľa v plnom rozsahu. |
7.6 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary a služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
7.7 Predmet fakturácie na faktúre bude zhodný s položkami v podrobnom rozpise jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
7.8 Faktúru je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi listovou zásielkou alebo iným preukázateľným spôsobom na adresu sídla objednávateľa. Ak dodávateľovi správca fakturačného systému vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil podľa § 6 ods. ZEF, potom je dodávateľ povinný pri doručovaní faktúry objednávateľovi postupovať v súlade so ZEF. |
7.9 Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní a v súlade s touto zmluvou. Za vyhotovenie faktúry v plnom rozsahu zodpovedá dodávateľ. |
7.10 V prípade, ak faktúra nebude obsahovať požadované náležitosti podľa zmluvy, tohto bodu OPNP alebo objednávateľ zistí iné chyby, má právo vrátiť faktúru dodávateľovi v lehote splatnosti na doplnenie alebo prepracovanie (ďalej len „opravená faktúra“), s uvedením konkrétnych dôvodov pre jej doručenie späť bez zaplatenia, pričom počas tejto doby lehota splatnosti neplynie a nová lehota splatnosti v dĺžke 30, začne plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
7.11 Predložená kontraktačná cena sa považuje ako celková cena predmetu zmluvy s DPH a je konečná a nemenná. |
8. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
8.1 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 sada uvedená v špecifikácii
23 991,85
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.11.2019 14:15
26.11.2019 14:30
26.11.2019 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.11.2019 14:35 - Vstupná ponuka | 23 186,80 | € | Cena bez DPH |
20.11.2019 14:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 186,80 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: