35850370
Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.
Prešovská 48, Bratislava, 82646, SVK
36200883
5K, spoločnosť s ručením obmedzeným
Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK
Elektroinštalačný materiál a elektropotreby - elektrické prístroje pre domácnosť
chladnička, rýchlovarná kanvica, elektrická platnička, konvektor, ventilátor, panel vykurovací
Tovar, Služba
1. Elektrické prístroje pre domácnosť
|
|
---|---|
Funkcia |
Elektrospotrebiče na zariadenie domácnosti |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chladnička s výparníkom , objem cca 80/10 l | ks | 1 | ||
Kanvica rýchlovarná, 1,7 l , nerezová | ks | 25 | ||
Konvektor elektrický FE AtlanticF117-D20 | ks | 10 | ||
Konvektor Turbo CH 2000B s ventilátorom, 0,75 -1,25-2 KW | ks | 27 | ||
Panel sálavý 1192 x 592mm 700W | ks | 11 | ||
Panel sálavý 592 x 592mm 300W | ks | 10 | ||
Panel solárny fotovoltaický 12V/30W /1,69A | ks | 2 | ||
Varič elektrický - dvojplatnička | ks | 13 | ||
Ventilátor stojanový otočný TEAM VT 7 3 | ks | 7 |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien v EUR bez DPH do päť (5) dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi tovar špecifikovaný v zmluve s tým, že všetky tovary dodávané dodávateľom musia byť originálne a nepoužité a nesmú byť repasované. V prípade porušenia povinnosti podľa prvej vety zodpovedá dodávateľ za všetku škodu (vrátane ušlého zisku) vzniknutú objednávateľovi na príslušnom tovare alebo škodu vzniknutú používaním tovaru, vrátane ušlého zisku a nemajetkovej ujmy na dobrom mene objednávateľa vzniknutú z dôvodu porušenia tejto povinnosti dodávateľa. |
Zmluva bude plnená na základe čiastkových objednávok. Množstvo a druh objednávaného tovaru uvádza (objednáva) objednávateľ vždy na tlačive „Nákupná objednávka“, odvolávajúcej sa na číslo uzatvorenej zmluvy. Predávajúci je povinný dodať kupujúcemu všetok tovar uvedený v konkrétnej Nákupnej objednávke v rámci jednej dodávky. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi tovar, ktorý spĺňa všetky predpísané technické a bezpečnostné parametre podľa platnej právnej úpravy, vrátane právnej úpravy EÚ a ktorý je bez akýchkoľvek technických vád a právnych vád. Spolu s tovarom je predávajúci povinný dodať kupujúcemu všetky doklady potrebné k prevodu tovaru na kupujúceho a k riadnemu užívaniu a/alebo využitiu tovaru na stanovený a/alebo obvyklý účel. |
K tovaru, ktorý je predmetom tejto zákazky, v prípadoch, kedy je to vhodné požaduje objednávateľ pripojiť aj karty bezpečnostných údajov, certifikáty, licencie, záručné listy a pod. v slovenskom jazyku. Všetky požadované doklady týkajúce sa celej zákazky, je treba priložiť najneskôr pri dodávke tovaru podľa Nákupnej objednávky. |
Jednotlivé uvedené množstvá sú predpokladanými množstvami. Objednávateľ si vyhradzuje právo po dohode s dodávateľom v prípade potreby zmeniť množstvo tovaru za menšie, respektíve väčšie u jednotlivých položiek, pri zachovaní jednotkových cien, prípadne za iný druh tovaru do výšky plnenia tejto zmluvy. |
Objednávateľ, resp. jeho oprávnená osoba je oprávnená tovar neprevziať v prípade, ak: a) nespĺňa špecifikáciu stanovenú v tejto zmluve, b) nie je dodaný v dohodnutej kvalite ,c) má zjavné vady, d) nie sú odovzdané potrebné doklady ako faktúra, dodací list, prepravný list a podobne. |
Na základe dohody zmluvných strán sa uzatvára táto zmluva na dobu určitú, a to odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy do dvanástich (12) mesiacov, maximálne však do vyčerpania finančného limitu zmluvy podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať stanovený finančný limit. |
Jednotlivé jednotkové ceny tovaru zahŕňajú aj cenu za dopravu tovaru na miesto plnenia, naloženie a vyloženie tovaru, balenie a za iné plnenia potrebné pre účely riadneho dodania tovaru na základe Nákupnej objednávky. |
Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať kúpnu cenu za dodaný tovar v jednotkových cenách podľa špecifikácie tovaru. K fakturovanej cene bude uplatnený režim DPH podľa platných právnych predpisov. |
Kúpnu cenu uhradí objednávateľ na základe faktúr vystavených dodávateľom. Dodávateľ je povinný vystaviť a doručiť faktúru do podateľne v sídle objednávateľa do pätnástich (15) dní od vzniku daňovej povinnosti. |
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, vrátane rozdelenia predmetu fakturácie na jednotlivé druhy dodaných tovarov a služieb v zmysle ustanovení § 74 ods. 1 písm. f) tohto zákona (rozpis položiek), a ako prílohu doklad o dodaní podpísaný zodpovednými osobami oboch zmluvných strán a potvrdenú kópiu objednávky zaslanej kupujúcim, objednávateľ je oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na prepracovanie resp. doplnenie, v tomto prípade sa zastaví plynutie lehoty splatnosti faktúry. |
Nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť dňom doručenia a prevzatia opravenej faktúry podateľňou v sídle objednávateľa. |
Lehota splatnosti každej faktúry je tridsať (30) dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar kupujúcemu v lehote najneskôr do dvadsať (20) pracovných dní po doručení Nákupnej objednávky. Za doručenie Nákupnej objednávky sa považuje deň jej doručenia e-mailom na e-mailovú adresu určenú dodávateľom. |
Na základe dohody zmluvných strán bude dodávka splnená jej odovzdaním objednávateľovi v mieste dodania. Tovar za objednávateľa v mieste dodania prevezme objednávateľom poverená osoba – skladník. |
Dodávka tovaru je možná v pracovné dni v čase od 07:00 do 15:00hod. Dodávateľ je povinný oznámiť čas dodávky tovaru najmenej 24 hod vopred. |
Objednávateľ je oprávnený zamedziť vstup do miesta dodania: a) osobám, ktoré sú pod vplyvom alkoholu, b) dopravným prostriedkom, ktoré nespĺňajú podmienky prevádzky na pozemných komunikáciách (ak tieto sú na takúto prevádzku určené), c) dopravným prostriedkom a strojom, ktorých zlý technický stav (podľa posúdenia objednávateľa) môže spôsobiť škodu na majetku alebo na zdraví. |
Dodávateľ sa zaväzuje v mieste dodania a v priestoroch objednávateľa: a) dodržiavať predpisy týkajúce sa bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ochrany pred požiarom a dopravných predpisov, ako aj interných predpisov kupujúceho o bezpečnosti a o pohybovaní sa v predmetných priestoroch, b) riadiť sa inštrukciami objednávateľa, alebo oprávnenej osoby objednávateľa, c) predchádzať ich znečisteniu (napr. vysypaním nakládky a pod.). |
Vady dodaného tovaru a vzniknuté škody sa primerane riadia v zmysle príslušných ustanovení Obchodného zákonníka (§ 422 a nasl.). V prípade, ak má tovar vady, objednávateľ je oprávnený tovar neprevziať a požadovať dodanie tovaru bez vád. Dodávateľ sa v tomto prípade zaväzuje dodať nový tovar bez vád v termíne najneskôr do piatich (5) dní odo dňa reklamácie tovaru objednávateľom. Náklady spojené s dodávkou nového tovaru hradí dodávateľ. |
V prípade, že dodávateľ nedodrží termín dodania, objednávateľ má právo uplatniť si u dodávateľa nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z ceny dodávaného tovaru a to za každý čo i len začatý deň omeškania. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak tovar nebude spĺňať všetky požiadavky v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Nákupnou objednávkou, tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v Nákupnej objednávke, javí známky vady tovaru (použitý, poškodený, nefunkčný), alebo nebudú predložené všetky požadované doklady. |
Odstúpiť od zmluvy môže objednávateľ v prípade akéhokoľvek nedodržania dohodnutých podmienok predávajúcim. Odstúpenie je účinné dňom jeho písomného doručenia predávajúcemu. |
Objednávateľ je oprávnený zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu zaslaním písomnej výpovede dodávateľovi, pričom výpovedná lehota je 1 (jeden) mesiac a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená dodávateľovi. |
Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. |
Objednávateľ ako prevádzkovateľ osobných údajov týmto informuje dodávateľa, že jeho osobné údaje, resp. osobné údaje jeho štatutárneho orgánu a jeho kontaktných osôb podľa tejto zmluvy ako dotknutých osôb, spracúva v rozsahu: titul, meno, priezvisko, email, telefónne číslo, na účel uzatvorenia a plnenia tejto zmluvy. Osobné údaje štatutárneho orgánu dodávateľa objednávateľ spracúva na právnom základe plnenia zmluvy (čl. 6 ods. 1 písm. b) GDPR) a jeho kontaktných osôb na základe oprávneného záujmu na riadnom a včasnom plnení tejto zmluvy (čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR). |
Dané osobné údaje budú spracúvané a uchovávané po dobu trvania zmluvného vzťahu a do uplynutia premlčacej doby na uplatnenie práv zo zmluvného vzťahu. Získané osobné údaje nepodliehajú profilovaniu ani automatizovanému rozhodovaniu. Objednávateľ nezamýšľa prenos osobných údajov do tretej krajiny ani medzinárodnej organizácii |
Na základe písomnej žiadosti alebo osobne u objednávateľa majú tieto dotknuté osoby právo: (i) žiadať o prístup k svojim osobným údajom a o opravu, vymazanie alebo obmedzenie spracúvania svojich osobných údajov; (ii) namietať spracúvanie svojich osobných údajov; (iii) na prenosnosť osobných údajov; (iv) podať návrh na začatie konania na Úrade na ochranu osobných údajov SR. Ďalšie informácie o spracúvaní osobných údajov je možné nájsť aj na webovej stránke objednávateľa. |
Dodávateľ vyhlasuje, že sa so spracúvaním osobných údajov dotknutých osôb u objednávateľa oboznámil a zaväzuje sa bez zbytočného odkladu pod podpise zmluvy oboznámiť aj ostatné dotknuté osoby s informáciami o spracúvaní ich osobných údajov u objednávateľa. |
Ďalšie vzťahy v tejto zmluve neupravené sa primerane riadia ustanoveniami Obchodného zákonníka. |
Hlohová 46, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
5 932,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.11.2019 11:33
25.11.2019 10:00
25.11.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.11.2019 13:18 - Vstupná ponuka | 5 932,00 | € | Cena bez DPH |
25.11.2019 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 930,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: