00316181
Mesto Lučenec
Novohradská 1, Lučenec, 98401, SVK
31340563
CDP, spol. s r.o.
Trnavská cesta 74/A, Bratislava, 82102, SVK
Počítač DELL Optiplex 3070 MT
Počítač, Windows 10, DELL, Optiplex
Tovar, Služba
1. Notebook s príslušentsvom
|
|
---|---|
Funkcia |
DELL Optiplex 3070 MT/i5-9500/8GB/256GB SSD/Intel UHD 630/Kb/Mouse/260W/W10Pro/3Y Basic Onsite |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Operačná pamäť | GB | 8 | ||
Pevný disk | GB | 256 | ||
USB 3.1 | ks | 3 | ||
USB 2.0 | ks | 2 | ||
HDMI | ks | 1 | ||
Memory Card reader | ks | 1 | ||
Audio vstup/výstup | ks | 1 | ||
Sieťový konektor | ks | 1 | ||
Médium OS - Operačného systému | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
procesor | Intel Core i5-9500 (3,00-4,40GHz) (BNCH-12673b) |
graficka | Zdieľaná |
pamäť | 8 GB (1x8GB) 2666MHz DDR4 |
Pevný disk | 256 GB SSD PCIe M.2 |
operačný systém | 64Bit Windows 10 Pro License, Media),English,Czech,Hungarian,Polish,Slovak |
záruka | 3Yr ProSupport and Next Business Day On-Site Service |
konektory | 4 USB 2.0, 4 USB 3.1, HDMI, Display port, Network connector (RJ-45) |
multimédia | analógový vstup/výstup |
obsah balenia | klávesnica, myš |
Zdroj | 260W |
Názov |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným |
Požaduje sa dodanie predmetu zákazky naraz, v zmluvne dohodnutom množstve, nový, v bezchybnom stave a s požadovanými vlastnosťami. |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru (priamo či nepriamo). |
Dodávateľ je povinný tovar dodať len v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod do 14:00 hod, a predmet dodania je potrebné avizovať minimálne dva pracovné dni vopred. |
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný. |
Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. |
Dodávateľ pri odovzdávaní predmetu zákazky dodá sprievodnú dokumentáciu a manuál v slovenskom alebo českom jazyku a s predinštalovaným operačným systémom. |
Požaduje sa záručná doba od výrobcu 3 roky. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.). |
Objednávateľ má právo do 14 dní odo dňa prevzatia vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch ak zistí, že nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, rozbalenie na pracovisku verejného obstarávateľa. |
Nástup na servisný zásah do 1 pracovného dňa po nahlásení emailom na kontaktnú adresu dodávateľa. |
Uchádzač predloží do 48 hodín od uzavretia zmluvy vyhlásenia o zhode a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami. |
Ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu v trvaní servisných prác viac ako tri pracovné dni, je povinný bezplatne poskytnúť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar, a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu. |
Bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru počas trvania záručnej doby tovaru. |
Objednávateľ požaduje vykonávanie záručného a pozáručného servisu tovaru odborne kvalifikovanými osobami. |
Verejný obstarávateľ pripúšťa možnosť predložiť ponuku ekvivalentného výrobku iba v prípade, ak ponúkaný výrobok má rovnaké alebo lepšie kvalitatívne, funkčné parametre a technické úžitkové vlastnosti. |
V momente uzavretia zmluvy je dodávateľ povinný mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
Uchádzač musí preukázať zavedenie postupov riadenia kvality a aplikáciu systémov manažérstva podľa platných noriem, resp. podľa systémov zabezpečenia kvality vyplývajúcich z európskych noriem STN EN ISO 9001:2009/ISO 9001:2008 (dodávateľ musí do 3 dní od uzavretia zmluvy zdokladovať, že je držiteľom certifikátu ISO 9001). |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Ulica novohradská č.1, Lučenec, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika
25.11.2019 10:00 — 02.12.2019 15:00
10,00 ks
6 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.11.2019 14:54
21.11.2019 15:00
21.11.2019 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.11.2019 19:03 - Vstupná ponuka | 6 240,00 | € | Cena s DPH |
19.11.2019 19:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 240,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: