50086821
Úrad vládneho auditu
T. G. Masaryka 10, Zvolen, 96001, SVK
34099662
Tecprom-Trifit spol. s r.o.
Trnavská cesta 84, Bratislava, 82102, SVK
Monitory
LCD monitor
Tovar, Služba
1. Monitory
|
|
---|---|
Funkcia |
Monitory pre potreby výkonu práce. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Monitor (všetky požadované technické špecifikácie spĺňa napr. monitor AOC Q2577PWQ) | ks | 100 | ||
Uhlopriečka | palce | 25 | ||
Jas obrazovky | cd/m2 | 350 | ||
Rýchlosť odozvy (GTG) | ms | 5 | ||
Rozlíšenie | pixel | 2560 x 1440 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ LCD panelu | In-Plane Switching (IPS) |
Pomer strán | 16:9 |
Grafické vstupy | HDMI 1.4, D-SUB (VGA), DVI, DisplayPort |
Polohovanie | áno (naklonenie, výškové nastavenie, otočenie na výšku) |
Reproduktory | integrované |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto/miesta plnenia. |
Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Výška konečnej ceny (v EUR s DPH) za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu a dodanie na miesto/miesta určené objednávateľom vrátane vyloženia predmetu plnenia na miesto/miesta plnenia. Miestom plnenia sú 3 pracoviská objednávateľa - v Bratislave, vo Zvolene a v Košiciach. Presnú adresu miesta plnenia/dodania (ulica, číslo), kontaktné osoby objednávateľa a časť predmetu zákazky, ktorá zodpovedá jednotlivým miestam plnenia/dodania oznámi objednávateľ úspešnému uchádzačovi do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar zodpovedajúci technickej špecifikácii predmetu zákazky, tovar musí byť nový a nepoužívaný. |
Predmet plnenia bude na jednotlivé miesta plnenia (BA, ZV, KE) dodaný v celom objeme naraz a v termíne určenom objednávateľom. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:30 h. do 14:30 h. |
Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. |
Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste dodávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie. |
Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu, je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, bude vrátená dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až doručením opravenej faktúry. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným spôsobom. |
Záruka na predmet zákazky a uplatňovanie reklamácií - podľa platných právnych noriem SR. |
Za podstatné porušenie zmluvy dodávateľom sa považuje: a) omeškanie dodávateľa s včasným dodaním alebo poskytnutím Plnenia, b) porušenie akejkoľvek povinnosti dodávateľa vyplývajúcej z Osobitných požiadaviek na plnenie, c) zistenie, že v momente vzniku zmluvy a/alebo počas trvania platnosti zmluvy dodávateľ nespĺňa Osobitné požiadavky na plnenie. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
02.12.2019 08:30 — 18.12.2019 14:30
100,00 ks
25 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.11.2019 13:22
21.11.2019 13:30
21.11.2019 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.11.2019 16:20 - Vstupná ponuka | 25 000,00 | € | Cena s DPH |
21.11.2019 13:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 720,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: