00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
36323951
COMTEC s. r. o.
Hviezdoslavova 19, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Obnovenie a rozšírenie existujúcich licencii TeamViewer pre vzdelávaciu inštitúciu, alebo ekvivalent kompatibilný s existujúcim prostredím
TeamViewer, vzdialený prístup, licencie, softvér
Tovar, Služba
1. Obnovenie a rozšírenie existujúcich licencii TeamViewer pre vzdelávaciu inštitúciu, alebo ekvivalent kompatibilný s existujúcim prostredím
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Funkcionalita: Softvér zabezpečujúci vzdialený prístup a vzdialenú správu koncových zariadení (pracovné stanice, servery) cez komunikačnú sieť internet. |
2. Množstvo: Migrácia z existujúcej platformy TeamViewer Corporate 9 na nové predplatné licencie TeamViewer Corporate v najnovšej dostupnej verzii (14) a podpora na 1 rok pre vzdelávaciu inštitúciu v rozsahu 10 kanálov. |
3. Technické vlastnosti: Plné originálne a nepoužité licencie pre počítače s časovým obmedzením podpory na 12 mesiacov.Súčasťou licencie je zabezpečenie služieb automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory. všetkých licencií počas doby 12 mesiacov.Operačný systém použitia agentov – Windows, Linux a Mac.Podporované jazyky GUI aplikácie a on-line Pomocníka – Angličtina, Slovenčina, Multilingual.Typ licencie – elektronická.Obsahuje softvérové komponenty automaticky v najnovších aktualizáciách; |
Možnosť vzdialenej podpory mobilných zariadení – Android, iOS, Windows 10 mobile a BlackBerry.Možnosť vzdialenej podpory z mobilného zariadenia.Okamžitá vzdialená podpora a prístup v bezobslužnom režime.Nadviazanie núdzového spojenia s technikom na jedno kliknutie.Tlač dokumentov na lokálnej tlačiarni zo vzdialeného počítača ku ktorému objednávateľ pristupujeVzdialený prístup medzi platformami. Alternatíva k VPN.Zdieľanie súborov.Vzdialený prístup k zariadeniam, ktoré sú v režime spánku.Konzola pre správu aplikácie.Servisný front; |
Automatické hromadné nasadenie aplikácie.Pripojenie viac používateľov k prebiehajúcej relácii.Opakované procesy jedným kliknutím.Správa konfigurácie a oprávnení používateľov.Nastavenie skupín kanálov pre podporu používateľov.Podpora virtuálnej tabule.Správa kontaktov a počítačov pre vzdialený prístup; |
Hlasový aj textový chat.Nahrávanie relácií vzdialeného prístupu.Vzdialený monitoring iných zariadení.Prispôsobenie a integrácia.Najvyššie štandardy a nástroje zabezpečenia.Tímová spolupráca a vytváranie správ.Prispôsobenie a dizajn spoločnosti.Tmavý režim grafického rozhranie . |
4. Podpora: Technická podpora výrobcu a predplatné aktualizácií softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu.Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál výrobcu po registrácii zákazníka.Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom v slovenčine alebo češtine pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň; |
Požaduje sa jazyková mutácia webového portálu výrobcu s informáciami v slovenčine.Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu najvyššej kategórie v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie, ktorý je oprávnený predávať licencie aj pre vzdelávacie inštitúcie (akademický a vzdelávací sektor). Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľná z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu). |
5. TCO: V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky, najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora a v prípade dodania plnohodnotného ekvivalentu aj plná implementácia riešenia, a pod. (okrem priamych prevádzkových nákladov na strane objednávateľa) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"); |
Objednávateľ v súčasnosti prevádzkuje svoju IKT infraštruktúru na platforme Teamviewer. Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu tj. produktu s rovnakými alebo lepšími parametrami a výlučne od jedného výrobcu, sú v TCO ďalej povinne zahrnuté všetky náklady na súvisiace práce a na nákup nevyhnutného upgrade existujúceho riešenia a všetkého nového softvéru a hardvéru potrebného k plnej funkčnosti riešenia vrátane už existujúceho prostredia pre zabezpečenie plnej kompatibility a spolupráce oboch riešení. Tieto náklady znáša dodávateľ; |
Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu, tj. produktu s rovnakými alebo lepšími parametrami a výlučne od jedného výrobcu, sú v TCO povinne zahrnuté aj všetky náklady spojené s preškolením 3 správcov do 5 pracovných dní od dodania v rozsahu minimálne 40 hodín prezenčného kurzu. Tieto náklady znáša dodávateľ; |
Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu tj. produktu s rovnakými alebo lepšími parametrami a výlučne od jedného výrobcu, je povinnosť preukázania 100% ekvivalencie na strane dodávateľa bez akýchkoľvek vyvolaných nákladov alebo potrebnej súčinnosti u objednávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdenia relevancie predložených dôkazov a dokladov ekvivalencie aj pomocou nezávislých externých konzultantov a v prípade nejasností si môže vyžiadať od dodávateľa ďalšie podklady alebo testy dokazujúce úplnú ekvivalenciu; |
Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu tj. produktu s rovnakými alebo lepšími parametrami a výlučne od jedného výrobcu, je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi jednotkové ceny predmetu zákazky a podrobnú cenovú kalkuláciu nákladov označených vyššie ako TCO. |
6. Implementácia: Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu požaduje objednávateľ, aby implementácia a prevádzka alternatívneho riešenia nenarušila štandardnú prevádzku a jeho zavedené interné IKT procesy; |
Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný projekt implementácie prípadne migrácie „na kľúč“ existujúceho riešenia so špecifikáciou termínov, zodpovedností, personálneho pokrytia prác a kvalifikovaného odhadu potrebného rozsahu prác v ekvivalentoch FTE. Zároveň si objednávateľ vyhradzuje práva predložený projekt posúdiť a v prípade odôvodnených pochybností vrátiť dodávateľovi na prepracovanie; |
Za plnohodnotný ekvivalent považujeme také riešenie, ktoré okrem identických funkcionalít vymenovaných v častiach tohto opisného formulára Funkcionalita a Technické vlastnosti, dosahuje aspoň v posledných 12 mesiacoch rovnaké alebo lepšie hodnotenie v nesponzorovaných výskumoch renomovaných medzinárodných testovacích organizácii (napr. Gartner...); |
Pri implementácii riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov. Tieto budú poskytnuté dodávateľovi výlučne v súlade s platnými internými IKT predpismi a procesmi objednávateľa. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA. |
Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Fakturačné údaje budú poskytnuté víťaznému uchádzačovi v spojitosti s miestom dodania. Fakturácia v slovenskom jazyku (prílohou je dodací list). Splatnosť faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia verejným obstarávateľom. |
Predložená technická špecifikácia musí byť minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť či je predmet plnenia, ktorý chce dodávateľ dodať, v zhode so zmluvnými požiadavkami objednávateľa. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát, CIT UK, Šafárikovo námestie 6, 814 99 Bratislava 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
26.11.2019 08:00 — 02.12.2019 14:00
1,00 kompletný predmet zákazky
2 650,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.11.2019 11:46
21.11.2019 13:00
21.11.2019 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.11.2019 08:25 - Vstupná ponuka | 2 650,00 | € | Cena bez DPH |
20.11.2019 18:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 649,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: