00165361
Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave
Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK
31560806
M I K R O H U K O , spol. s r.o.
Kollárova 11, Banská Bystrica, 974 00, SVK
Telefóny
telefóny
Tovar, Služba
1. Telefóny
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Telefónny aparát - klasický analógový telefón TELCO PH-895N alebo ekvivalent | ks | 20 | ||
Bezdrôtový telefón pre pevnú linku - Gigaset A415 alebo ekvivalent | ks | 4 |
Názov |
Osobitné požiadavky na plnenie – ďalej v skrátenej forme ako OPNP |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
Čas plnenia zmluvy - termín dodania tovaru je potrebné dodržať. Jeho nedodržanie sa považuje za závažné porušenie zmluvy a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác. Montáž, odskúšanie, školenie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie a pod. |
V prípade záručnej opravy je dodávateľ povinný poskytnúť náhradné zariadenie. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Dodávateľ dodá predmet plnenia, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 24 hod. od uzavretia zmluvy |
Požadujeme pravidelnú servisnú kontrolu počítačov na mieste plnenia. |
Požadujeme vykonať servis do 48 hod. od nahlásenia poruchy na mieste plnenia, ak nebude závada odstránená na mieste, požadujeme náhradný počítač v rovnakej konfigurácii. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Splatnosť faktúr požadujeme minimálne 30 dní od dátumu dodania. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
25.11.2019 10:00 — 06.12.2019 10:00
1,00 sada
398,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.11.2019 10:14
21.11.2019 10:30
21.11.2019 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.11.2019 12:16 - Vstupná ponuka | 380,00 | € | Cena bez DPH |
18.11.2019 12:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 380,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: