36552470
EUROPALT plus, spol. s r.o.
Tehla 117, Tehla, 93535, SVK
31622666
EXIMA, spol. s r. o.
Lazovná 52, Banská Bystrica, 97401, SVK
3D skener a 3D tlačiareň
skener, tlačiareň, laser
Tovar, Služba
1. 3D skener
|
|
---|---|
Funkcia |
Požadované parametre sú podrobnejšie rozpísané v technickej špecifikácii. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3D skener | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Možnosť snímania textúry a farby | áno |
3D rozlíšenie | 0,1 - 0,5 mm |
3D bodová presnosť | 0,005 - 0,1 mm |
Rozlíšenie textúry | min. 1,3 MPx |
Farby | min. 24 bpp |
Zdroj svetla | blesk / LED |
Pracovná vzdialenosť | 0,15 – 4 m |
Zorné pole pre kratšiu vzdialenosť | min. 90 x 70 mm |
Zorné pole pre dlhšiu vzdialenosť | min. 180 x 140 mm |
Zorný uhol (v x š) | min. 30 °C x 21 °C |
Rýchlosť snímania | 7,5 - 16 fps |
Doba expozície | max. 0,0005 s |
Rýchlosť snímania dát | 0,55 - 2 mil. bodov / s |
Spracovanie dát | áno |
Rozhranie | USB |
Výstupné formáty | OBJ, PLY, STL, AOP |
Podporované operačné systémy | Microsoft Windows Vista, Windows 7, Windows 8 |
Softvér na modelovanie | áno |
Doprava zariadenia na miesto prevádzky | áno |
Predvedenie zariadenia | áno |
Zaškolenie obsluhy zariadenia a softvéru | áno |
Záručná doba | min. 12 mesiacov |
Návod na použitie v slovenskom alebo českom jazyku | áno |
2. 3D tlačiareň
|
|
---|---|
Funkcia |
Požadované parametre sú podrobnejšie rozpísané v technickej špecifikácii. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3D tlačiareň | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozlíšenie tlačiarne | 3D |
Rozlíšenie obrazových bodov | min. 600 x 540 dpi |
Farba | CMYK |
Multicolor tlač | áno |
Rozmer výsledného modelu | min. 203 x 254 x 203 mm |
Vertikálna rýchlosť zostrojenia | min. 25 mm/hod. |
Rýchlosť tlače | 2 – 4 vrstvy/minútu |
Hrúbka vrstvy | 0,1 – 0,3 mm |
Počet tlačiarenských hláv | min. 4 ks |
Vstupné formáty | STL, WRML, PLY, 3DS |
Počet trysiek | min.1500 |
Podporovaný operačný systém | Microsoft Windows XP, Windows Vista, Windows 7 |
Certifikát | CE, CSA alebo ekvivalent |
Materiál | kompozit na báze sádry |
Presnosť | +/- 0,5 mm |
Prevádzková teplota | 10°C – 25 °C |
Licencia | áno |
Doprava zariadenia na miesto prevádzky | áno |
Inštalácia zariadenia a uvedenie do prevádzky | áno |
Zaškolenie obsluhy zariadenia | áno |
Záručná doba | min. 12 mesiacov |
Návod na použitie v slovenskom alebo českom jazyku | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný a musí byť v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami a v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, návod na obsluhu v slovenskom jazyku, certifikát o zhode a pôvode výrobku). |
Dodávateľ do 3 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou technickou špecifikáciou a uvedie obchodnú značku resp. výrobcu a typové označenie ponúkaného zariadenia/ zostavy, ktorá bude predmetom dodávky a ktorá preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky (dokladom môže byť napr. katalógový list, produktový list, technický opis, a pod.) a uvedie dĺžku záručnej doby. |
Objednávateľ po obdržaní ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky a zároveň si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. |
Dodávateľ berie na vedomie, že plnenie predmetu zákazky bude spolufinancované z finančných prostriedkov EÚ. |
Na tovar sa požaduje záruka minimálne 12 mesiacov. Počas plynutia záručnej doby za dodaný tovar je Dodávateľ povinný prípadné vady tovaru bezplatne odstrániť. Všetky náklady súvisiace s odstránením vád (práca, náhradné diely, dodacie náklady) počas záručnej doby bude znášať Dodávateľ. |
Poruchy budú hlásené na servisné strediská Dodávateľa Objednávateľom písomnou formou, faxom alebo prostredníctvom elektronickej pošty. Dodávateľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním vád tovaru bezodkladne a vady odstrániť v čo najkratšom možnom čase. Termín odstránenia vád dohodnú zmluvné strany písomnou formou, inak platí povinnosť Dodávateľa odstrániť vady do 5 pracovných dní od doručenia reklamácie. |
Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní od dátumu jej preukázateľného doručenia do sídla Objednávateľa. Faktúru je potrebné odoslať doporučenou listovou zásielkou alebo iným obdobne spoľahlivým spôsobom. Pri faktúre, ktorá bola odoslaná ako obyčajná listová zásielka, nie je možné uplatniť si úroky z omeškania za oneskorenú úhradu faktúry. |
Právo na zaplatenie zmluvnej ceny vzniká predávajúcemu riadnym a včasným splnením jeho záväzku, t. j. dodaním Tovaru v stanovenej lehote kúpnej zmluvy a jeho protokolárnym odovzdaním kupujúcemu (dodacie listy alebo odovzdávacie/preberacie protokoly). |
Faktúra bude Objednávateľovi doručená v troch vyhotoveniach. Prílohou faktúry/faktúr budú podpísané dodacie listy, alebo odovzdávacie/preberacie protokoly zo strany Objednávateľa. |
Faktúra bude obsahovať náležitosti v zmysle zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v platnom znení a ostatných platných právnych predpisov SR v čase uzatvárania tejto kúpnej zmluvy, t.j. bude slúžiť ako daňový doklad. |
Faktúra musí obsahovať najmä: a) číslo faktúry; b) obchodné meno a sídlo objednávateľa; c) obchodné meno a sídlo zhotoviteľa; d) lehota splatnosti faktúry; e) číslo a názov zmluvy o dielo; f) názov a adresa banky zhotoviteľa; g) číslo účtu zhotoviteľa v tvare IBAN; h) suma požadovaná na platbu v EUR zaokrúhlená na dve desatinné miesta; i) náležitosti pre účely DPH (sadzba DPH, DIČ a kurz NBS pre prepočet inej meny na EUR); j) podpis zodpovednej osoby za zhotoviteľa;k) názov Projektu a kód ITMS2014+ Projektu. |
Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. V prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry je Dodávateľ oprávnený požadovať od Objednávateľa úrok z omeškania v zákonnej výške. |
V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti Dodávateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Dodávateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od zmluvy. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30 % z ceny plnenia. Platí aj v prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie plnenia v ucelených častiach. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ alebo niektorý z členov skupiny dodávateľov, ktorá je Dodávateľom, zaradený v čase plnenia zmluvy do Zoznamu negatívne hodnotených Dodávateľov Trhoviska (black-list trhoviska). |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ berie na vedomie, že účinnosť zmluvy je podmienená súhlasným výsledkom kontroly predmetného verejného obstarávania. Z tohto dôvodu Objednávateľ nemôže realizovať plnenie zmluvy pred ukončením ex-post kontroly, nakoľko je spolufinancované z prostriedkov EU a je oprávnený odstúpiť od zmluvy podľa OPET (2.časť "VZP") Čl. XVIII bod 18.2 písm. h) ak v rámci kontroly verejného obstarávania Zákazky, na základe ktorej došlo k uzavretiu Zmluvy, bolo konštatované porušenie zákona. To znamená, že k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou. |
Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania, Objednávateľ upozorní Dodávateľa na túto skutočnosť. Termín dodania predmetu zákazky je 90 dní odo dňa doručenia oznámenia o skončení ex-ante kontroly, v ktorom nebolo konštatované porušenie zákona. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávanými tovarmi kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky a ním poverené osoby, b) Ministerstvo financií Slovenskej republiky a ním poverené osoby, c) Úrad vládneho auditu, d) Protimonopolný úrad Slovenskej republiky, e) Kontrolné orgány Európskej únie, f) Výbor pre vnútorný audit a vládny audit; g) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky; h) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér |
V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody z toho vyplývajúce alebo náklady, ktoré v tejto súvislosti musela vynaložiť druhá zmluvná strana. |
Tehla 117, 935 35 Tehla, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
28.02.2020 10:00 — 30.04.2020 10:00
1,00 celok
135 337,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.11.2019 16:47
29.11.2019 10:00
29.11.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.11.2019 12:21 - Vstupná ponuka | 135 337,00 | € | Cena bez DPH |
28.11.2019 16:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 134 337,67 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: