36076643
Operačné stredisko záchrannej zdravotnej služby Slovenskej republiky
Trnavská cesta 8/A, Bratislava, 82005, SVK
50332449
IOPS, s.r.o.
Miletičová 5A, Bratislava, 83101, SVK
Server
server, servery
Tovar, Služba
1. Vybudovanie prostredia pre prevádzku aplikácií na virtuálnej platforme
|
|
---|---|
Funkcia |
Architektúra riešenia má využívať zdieľané diskové úložisko ktoré komunikuje cez štandard iSCSI. |
Úložisko musí spĺňať požiadavky na vysokú dostupnosť pre: - napájacie zdroje, - kontrolery poľa, - sieťové pripojenie, - dáta uložené v redundantných štruktúrach RAID1, RAID5 alebo RAID6 tolerujúcich výpadok jedného alebo dvoch diskov v diskovej skupine. |
Riešenie musí byť navrhnuté tak aby v prípade výpadku jedného servera nedošlo k výpadku akejkoľvek služby na ktorá je na ňom prevádzkovaná. |
Minimálny požadovaný výkon pre prevádzku virtuálnej platformy (aj v prípade výpadku jedného servera) musí spĺňať nasledovné parametre: - 60 vCPU (max. oversubscription 1:3) - 256 GB vRAM - Sieťové pripojenie s priepustnosťou min. 2x10 Gbps |
Pripojenie sieťových komponentov server, diskové pole má byť prostrednístvom SFP+ modulov do existujúceho prepínača typu Cisco WS-C4500X-F-32SFP+, Catalyst 4500-X 32 Port 10G IP Base. |
Požiadavky na softvérové vybavenie: - Windows Server Datacenter Core 2016 - VMware vSphere 6.x Standard (1 CPU) - VMware vCenter Server 6.x - SQL Server Standard Core (4vCPU) - Oracle database EE (1 CPU) - Oracle active data Guard |
Požiadavky na pripojenie do verejnej telefónnej siete: Súčasťou riešenia je dodávka Session Border Controllera pre zabezpečenie prestupu do verejnej telefónnej siete cez štandard SIP pre minimálne 10 paralelných kanálov. |
Požiadavky na konfiguráciu a inštaláciu:Fyzická inštalácia do 19“ stojana v dátovom centre Telekom, Varšavská 83/24, Bratislava.Inštalácia virtuálneho prostredia, zaradenie do centrálneho managementu.Konfigurácia diskového poľa. |
Servisná podpora:Požiadavka pre hardvérovú a softvérovú podporu všetkých dodaných komponentov po dobu 36 mesiacov, režim 24x7, garantovaná doba opravy do 4 hodín. |
Nové riešenie má byť založené na virtuálnej platforme s centralizovaným managementom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Efektívna kapacita diskového priestoru | TB | 8 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Lehota dodania do 3 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. |
Ak predávajúci nedodá tovar v opísanom rozsahu podľa zmluvy, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Servisná podpora: Požiadavka pre hardvérovú a softvérovú podporu všetkých dodaných komponentov po dobu 36 mesiacov, režim 24x7, garantovaná doba opravy do 4 hodín. |
Požiadavky na konfiguráciu a inštaláciu: Fyzická inštalácia do 19“ stojana v dátovom centre Telekom, Varšavská 83/24, Bratislava. Inštalácia virtuálneho prostredia, zaradenie do centrálneho managementu. Konfigurácia diskového poľa. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností Dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné podľa § 39 Občianskeho zákonníka. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky). |
Doba splatnosti faktúry 30 dní od doručenia faktúry. |
Ostatné práva a povinnosti, ktoré nie sú upravené v tejto zmluve, sa riadia ustanoveniami OPET. |
Trnavská cesta 8/A 820 05 Bratislava 25, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
02.12.2019 13:00 — 31.12.2019 13:00
1,00 ks
226 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.11.2019 13:10
21.11.2019 13:00
21.11.2019 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.11.2019 08:08 - Vstupná ponuka | 224 400,00 | € | Cena s DPH |
21.11.2019 12:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 180 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: