30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
46979760
SEHOS PLUS s. r. o.
Korytnická 5163/2 , Bratislava, 82106, SVK
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb
upratovanie, čistenie
Služba
1. Upratovacie a čistiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb (ďalej len „služby“) v administratívnej budove v Bratislave. |
Pravidelné upratovanie nebytových (kancelárskych) priestorov, okrem kancelárskych priestorov sú predmetom upratovania aj chodby, schodiská, kuchynky, WC, sprchy, sklady, archívy, serverovne, apartmán atď. (ďalej len „priestory“). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pravidelné upratovanie nebytových (kancelárskych) priestorov na ploche: | m2 | 3 867,16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Upratovanie sa bude vykonávať denne v pracovných dňoch po pracovnej dobe v čase | od 16:00 do 22:00 hod. |
Upratovanie miestností chránených EZS (elektrický zabezpečovací systém) o ploche 651,06 m2 sa bude vykonávať počas pracovnej doby v čase | od 7:00 hod. do 15:00 hod., v osobitných prípadoch bude individuálne dohodnutý iný pracovný režim. |
1. HARMONOGRAM A ROZSAH UPRATOVACÍCH SLUŽIEB | |
-Denne: | umývanie podláh |
- | umývanie schodiska |
- | vysýpanie smetných košov (vrecká do košov zabezpečí objednávateľ) |
- | utieranie prachu z voľne dostupných plôch pracovných stolov a parapetných dosiek |
- | utieranie prachu z telefónnych prístrojov (suchou utierkou) |
- | utieranie prachu z nábytku do 1,7 m |
- | umývanie a dezinfekcia sociálnych zariadení – čistenie sanitárnych predmetov (umývadlá, misy, pisoáre, sprchy) |
- | preleštenie zrkadiel |
- | upratovanie kuchyniek vrátane drezu a pracovnej dosky |
- | dopĺňanie zásobníkov na toaletný papier, papierové utierky a tekuté mydlo a dopĺňanie závesných WC blokov, |
- | dopĺňanie tabliet do pisoárov, osviežovačov vzduchu a hygienických sáčkov podľa potreby (materiál zabezpečí objednávateľ) |
-Týždenne: | umývanie umývateľných stien a obkladov v sociálnych zariadeniach a v kuchynkách |
- | čistenie vnútorných stien výťahu |
- | umývanie zábradlia na schodisku vlhkou a následne suchou handrou |
-Mesačne: | vysávanie podláh (rohy miestností, pod nábytkom a pod.) |
- | utieranie prachu z nábytku nad 1,7 m |
- | ometanie pavučín |
- | čistenie kľučiek na dverách |
-Ročne: | umývanie okien, vonkajších parapetných dosiek (celková plocha okien cca 500 m2 – plocha meraná z jednej strany) |
- | umývanie žalúzií |
- | umývanie celých dverí, rámov a výplní |
- | čistenie radiátorov na vlhko |
Upratovanie priestorov celkovo vo výmere 3 867,16 m2, z toho: | plávajúca podlaha: 2 837,00 m2, dlažba: 1 030,16 m2. |
Sklady, archívy, serverovne a terasa o ploche 379,09 m² sa budú upratovať 1x mesačne. | Adekvátna plocha je: 379,09 m² / 20 pracovných dní = 18,95 m². Táto adekvátna plocha 18,95 m2 je zahrnutá v celkovej ploche o výmere 3 867,16 m2 |
Názov |
1.Predmetom tejto zmluvy je poskytovanie služieb špecifikovaných v technickej a funkčnej špecifikácii predmetu zmluvy v administratívnej budove v Bratislave. |
2.Záväzky objednávateľa-objednávateľ je povinný: |
a) odovzdať poskytovateľovi všetky priestory, v ktorých bude poskytovať služby a umožniť zamestnancom poskytovateľa prístup do jednotlivých priestorov; každodenné preberanie a odovzdávanie kľúčov bude zaznamenané na recepcii budovy podľa Prevádzkového poriadku budovy, |
b) poskytnúť poskytovateľovi miestnosť pre bezpečné a hygienické uloženie osobných vecí a ochranných pracovných pomôcok zamestnancov poskytovateľa a priestor na uskladnenie mechanizácie poskytovateľa, |
c) do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy oznámiť poskytovateľovi kontaktné údaje poverenej osoby určenej pre komunikáciu s poskytovateľom a presnú adresu administratívnej budovy, kde sa budú poskytovať služby, |
d) do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy poskytnúť poskytovateľovi tabuľky s plochami priestorov, zoznam zabezpečených miestností a pôdorysy podlaží, |
e) poskytnúť poskytovateľovi dobíjanie AKU – batérií pre čistiace stroje používané u objednávateľa, |
f) písomne potvrdiť riadne poskytnutie služieb v kalendárnom mesiaci prostredníctvom poverenej osoby, ktorá podpíše Záznam o prevzatí upratovacích a čistiacich služieb najneskôr do 5 pracovných dní nasledujúceho kalendárneho mesiaca, |
g) zabezpečiť v bezprostrednej blízkosti administratívnej budovy kontajnery určené na zber odpadu a umožniť poskytovateľovi zhromažďovanie odpadu, ktorý je produktom poskytovaných služieb v týchto kontajneroch; objednávateľ zabezpečuje odvoz a likvidáciu odpadu na vlastné náklady, |
h) umožniť poskytovateľovi bezplatný odber elektrickej energie a vody potrebný na výkon služieb, funkčnosť technických (osvetlenie, zdroje energie, vody atď.) a sociálnych zariadení (WC, sprchy atď.) v priestoroch. |
3.Záväzky poskytovateľa-poskytovateľ je povinný: |
a) včas nastúpiť na výkon služieb a tieto služby vykonávať podľa harmonogramu a v rozsahu stanovenom zmluvou, |
b) do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy oznámiť objednávateľovi poverenú osobu určenú pre komunikáciu s objednávateľom a poskytnúť mu menný zoznam svojich zamestnancov (personálu), ktorí budú priamo zabezpečovať výkon služieb; každú zmenu v doručenom zozname zamestnancov je poskytovateľ povinný objednávateľovi bezodkladne oznámiť, |
c) zabezpečiť využitie pridelených kľúčov k priestorom len na účely poskytovania služieb a dodržiavať režim odomykania a zamykania priestorov a zákaz vstupu tretích osôb do priestorov, |
d) hospodárne nakladať s poskytnutou vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré mu objednávateľ pre výkon služieb poskytuje, |
e) zabezpečiť, aby po skončení poskytovania služieb boli v priestoroch zavreté okná, zhasnuté svetlá, uzavreté vodovodné batérie a dvere riadne uzamknuté, |
f) v prípade výpadku svojich zamestnancov zabezpečiť náhradné poskytovanie služieb v nezmenenej cenovej, kvalitatívnej a kvantitatívnej úrovni, |
g) používať certifikované čistiace prostriedky nepoškodzujúce priestory a technické, resp. iné zariadenia, pričom čistiace prostriedky na podlahy, sanitu a nábytok zabezpečí poskytovateľ, |
h) zabezpečiť, aby jeho zamestnanci nenahliadali do písomných dokladov a iných písomností, ktoré sa nachádzajú v priestoroch a súvisia s plnením úloh a činností objednávateľa, zamestnanci poskytovateľa majú tiež zakázané využívať technické prostriedky objednávateľa (telefón, výpočtovú techniku, kopírovacie zariadenia a pod.); v prípade nedodržania tohto ustanovenia nesmie objednávateľ umožniť ďalší výkon práce takého zamestnanca a poskytovateľ je povinný uhradiť objednávateľovi vzniknutú škodu. |
4.Cena |
4.1 Celková cena predmetu zmluvy podľa čl. IV zmluvy zahŕňa všetky náklady poskytovateľa súvisiace s poskytovaním služieb , t.j. mzdy zamestnancov poskytovateľa, dopravu, upratovanie a čistenie vo vymedzenom rozsahu a periodicite, prostriedky na čistenie a dezinfekciu podľa harmonogramu a rozsahu upratovacích služieb, ochranné pracovné prostriedky a pracovné pomôcky na upratovanie a čistenie (vedrá, metly, vysávač, handry, utierky), |
4.1 a)technické a strojové vybavenie, službu distribúcie hygienických potrieb (závesné WC bloky, tablety do pisoárov, osviežovače vzduchu, hygienické sáčky na dámske toalety) a plnenia zásobníkov toaletným papierom, papierovými utierkami, tekutým mydlom v sociálnych zariadeniach a kuchynkách (ďalej len „celková cena“). |
4.2 V celkovej cene nie sú zahrnuté náklady na hygienické potreby (toaletný papier, papierové utierky, tekuté mydlo, vrecia do odpadkových košov, závesné WC bloky, tablety do pisoárov, osviežovače vzduchu, hygienické sáčky na dámske toalety), ktoré pre poskytovateľa zabezpečí objednávateľ; výdaj hygienických potrieb sa uskutoční v deň dohodnutý poverenými osobami zmluvných strán. |
4.3 Poskytovateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný rozpočet, v ktorom bude detailne špecifikovaná celková cena za poskytované služby podľa jednotlivých mesiacov (ďalej len „cena za služby“) a číslo účtu na úhradu faktúry. |
4.4 Objednávateľ bude uhrádzať cenu za služby mesačne na základe faktúry vystavenej poskytovateľom. Povinnou prílohou faktúry je objednávateľom vyhotovený a písomne potvrdený Záznam o prevzatí upratovacích a čistiacich služieb. Objednávateľ zašle Záznam o prevzatí upratovacích a čistiacich služieb poskytovateľovi do 5 pracovných dní nasledujúceho kalendárneho mesiaca elektronickou formou na e-mail jeho poverenej osoby. |
4.5 Ak celková cena bude o viac ako 30 % nižšia od uvedenej maximálnej výšky zdrojov na daný predmet zákazky, je poskytovateľ povinný predložiť objednávateľovi doklady, dokumenty a vyjadrenie, ktorými preukáže reálnosť poskytovania služieb za danú cenu; doklady, dokumenty a vyjadrenie, ktorými poskytovateľ preukáže reálnosť poskytovania služieb za danú cenu doručí objednávateľovi v listinnej podobe najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, |
4.5 a)pričom nedoručenie dokladov, dokumentov a vyjadrenia v stanovenej lehote, alebo nepreukázanie reálnosti dodržania ceny za dané poskytovania služieb sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a za dôvod na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. |
4.6 Objednávateľ je oprávnený na zádržné vo výške 5 % z mesačnej ceny za služby, pokiaľ tieto služby neboli vykonané v súlade so zmluvou, a to až do zjednania nápravy, resp. odstránenia zistenia nedostatkov. |
5.Zodpovednosť za vady, reklamácia |
5.1 Zistené nedostatky pri poskytovaní služieb je objednávateľ oprávnený reklamovať: |
a) nasledujúci pracovný deň pri službách poskytovaných denne, |
b) do 2 pracovných dní pri službách poskytovaných týždenne, |
c) do 7 pracovných dní pri službách poskytovaných mesačne a ročne |
5.2 Poskytovateľ je povinný reklamáciu na nekvalitne vykonané služby vybaviť, a to realizáciou týchto služieb opakovane a bezplatne nasledovne: |
a) do 3 hodín po oznámení poverenej osobe poskytovateľa pri službách poskytovaných denne, |
b) do 24 hodín po oznámení poverenej osobe poskytovateľa pri službách poskytovaných týždenne, |
c) do 7 pracovných dní po oznámení poverenej osobe poskytovateľa pri službách poskytovaných mesačne |
d) do 14 pracovných dní po oznámení poverenej osobe poskytovateľa pri službách poskytovaných ročne |
5.3 Reklamácia sa uplatňuje u poverenej osoby poskytovateľa, ktorý spíše Záznam o nezhode a v zmysle reklamačného poriadku poskytovateľa zabezpečí odstránenie nezhody – reklamovanej služby. Poverená osoba objednávateľa písomne potvrdí odstránenie nedostatkov, ktoré sú predmetom reklamácie; poskytovateľ je povinný oboznámiť objednávateľa s jeho reklamačným poriadkom do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
6.Sankcie |
6.1 Poskytovateľ zodpovedá za prípadnú stratu, odcudzenie, zámenu alebo poškodenie vecí nachádzajúcich sa v priestoroch, ktoré sú vo vlastníctve objednávateľa, prípadne tretích osôb a za škodu spôsobenú v priestoroch pri poskytovaní služieb v dôsledku svojej činnosti, ako aj zanedbaním svojich povinností po skončení poskytovania služieb. |
6.2 V prípade, ak poskytovateľ poruší akúkoľvek z povinností uvedených v zmluve, má objednávateľ voči nemu právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 100 EUR za každé porušenie povinnosti. V prípade, ak poskytovateľ poruší svoju povinnosť včas nastúpiť na výkon služieb alebo povinnosť tieto služby vykonávať podľa harmonogramu a rozsahu služieb uvedeného v zmluve, má objednávateľ voči nemu aj právo na uplatnenie zmluvnej pokuty, ktorej výška sa vypočíta podľa nasledovného vzorca: (mesačná cena za služby/ počet pracovných dní v konkrétnom mesiaci) |
7.Ukončenie zmluvy |
7.1 Zmluvný vzťah je možné ukončiť : |
a) písomnou dohodou zmluvných strán, |
b) písomným odstúpením od zmluvy ktoroukoľvek zmluvnou stranou v prípade podstatného porušenia zmluvy |
c) písomnou výpoveďou zo strany objednávateľa alebo poskytovateľa aj bez udania dôvodu v 2-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.12.2019 07:00 — 30.11.2023 22:00
48,00 mesiac
141 120,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.11.2019 08:41
21.11.2019 09:00
21.11.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.11.2019 08:58 - Vstupná ponuka | 141 120,00 | € | Cena s DPH |
16.11.2019 15:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 120 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: