37847783
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Bulharská 39, Trnava, 91853, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Kancelárske potreby
kancelárske potreby
Tovar, Služba
1. Kancelárske potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske potreby na zabezpečenie administratívnych prác objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky papier A4, gramáž 80 g, opacita min. 90, hrúbka min. 100 μm. | bal. (=500 ks) | 25 | ||
Obálka C5 samolepiaca, biela (rozmer cca 16x22 cm) | bal. (=25ks) | 20 | ||
Guličkové pero s modrou tuhou v nepriehľadnom plastovom prevedení, klikacie s gum. úchytom Farba: mix farieb | ks | 50 | ||
Záznamová kniha A5 linkovaná, 100 listová, v doskách z tvrdého kartónu potiahnutého laminom | ks | 15 | ||
Záznamová kniha A4 linkovaná, 100 listová, v doskách z tvrdého kartónu potiahnutého laminom | ks | 10 | ||
Kombinovaný stojan na ceruzky a perá, vizitky, papierovú kocku a kancelárske drobnosti (špendlíky, spinky, spony, gumy a pod.) v drôtenej úprave. Rozmery: (š×v×h) 205×103×98mm (viď. príloha) | ks | 10 | ||
Stojan drôtený s 3 listovými zásuvkami na spisy, čierny, rozmery cca 35x27,5x27,8 cm | ks | 5 | ||
Zásuvka kancelárska čierna plastová - stohovateľný odkladač formátu A4 z nepriehľadného plastu. Zadné zarážky umožňujú odkladače stohovať aj stupňovito dozadu | ks | 20 | ||
Lepiaca páska transparentná 15mm x 33m + dispenzor | ks | 10 | ||
Lepiaca páska transparentná 55 mm x 66m | ks | 10 | ||
Spony listové pozinkované strieborné, 28 mm | bal. (=100 ks) | 50 | ||
Zvýrazňovače, šírka stopy 1-3 mm, hrot klinový, bal. = mix 4 farieb | bal. (=mix 4 farieb) | 10 | ||
Samolepiaci bloček post it, 38x51 mm, bal. 12x100 listov, rôzne farby | bal. (=12x100 listov) | 5 | ||
Drôtený kôš na odpadky 12l, čierny | ks (=12l) | 2 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
Požaduje sa predložiť aktuálny rozpočet do 2 dní po zazmluvnení e-mailom kontaktnej osobe. |
Požaduje sa minimálne 1 deň vopred nahlásiť kontaktnej osobe presný termín dodávky. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry. |
Objednávateľ nie je platiteľ DPH, je iba osoba registrovaná pre daň podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodací list s cenovým rozpisom po jednotlivých položkách. |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Na úhradu takto uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie Čl. XIII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPET. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bulharská 39, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
21.11.2019 08:00 — 22.11.2019 14:00
1,00 celok v zmysle technickej špecifikácie
520,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.11.2019 08:36
19.11.2019 08:40
19.11.2019 08:55
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.11.2019 08:57 - Vstupná ponuka | 520,00 | € | Cena s DPH |
19.11.2019 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 519,96 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: