00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
47880775
Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO
Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK
Písací stôl
písací stôl, kontajner, polička
Tovar, Služba
1. Písací stôl
|
|
---|---|
Funkcia |
zariadenie ubyt. priestoru |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Písací stôl kombinovaný s pevným kontajnerom a výsuvnou poličkou na klávesnicu | ks | 60 | ||
písací stôl - šírka | mm | 1100 | ||
písací stôl - výška | mm | 760 | ||
písací stôl - hĺbka | mm | 550 | ||
pracovná doska stola - hrúbka | mm | 25 | ||
pevný kontajner - šírka | mm | 420 | ||
pevný kontajner - výška | mm | 724 | ||
pevný kontajner - hĺbka | mm | 520 | ||
výsuvná doska pod vrchným platom - šírka | mm | 625 | ||
výsuvná doska pod vrchným platom - hĺbka | mm | 450 | ||
výsuvná doska pod vrchným platom - hrúbka | mm | 18 | ||
počet zásuviek kontajnera | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materál | LTD, min. 18 mm, vrátane dna zásuviek |
hrany | ABS, min. 2 mm |
úchytky | kovové rozteč 96 mm |
nerezový podstavec na spodku stola s rektifikačnými pätkami | áno |
predná krycia doska | 650x400 mm |
zásuvky kontajnera | plnovýsuv guličkový s podperkou, výsuv na zásuvkach s tlmením |
farebné prevedenie | čerešňa, višňa alebo jelša |
Názov |
Vrátane dopravy, inštalácie/montáže na mieste plnenia, prípadne dodávané v zmontovanom stave a odstránenia a likvidácie obalov. Súčasťou je aj vynosenie tovaru do určenej miestnosti na mieste dodania. Uvedené požaduje objednávateľ pri každom čiastkovom plnení. |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar. |
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ umožní dodávateľovi obhliadku existujúceho nábytku po uzatvorení zmluvy za účelom zosúladenia s existujúcim zariadením objednávateľa v lehote do 5 pracovných dní od doručenia písomnej alebo emailovej požiadavky kontaktnej osobe objednávateľa |
Objednávateľ je oprávnený požiadať o predloženie vzorky tovaru pred uskutočnením prvej objednávky/dodávky tovaru z dôvodu posúdenia zhody s existujúcim nábytkom objednávateľa. cena vzorky bude v prípade akceptácie zahrnutá do nasledujúcej objednávky. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Lehota plnenia pre dodávateľa od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie (objednávky) je 10 pracovných dní. |
Minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - 5 jednotiek zmluvného plnenia. |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred . |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
Tovar musí zodpovedať prevedeniu podľa prílohy - obrázku, vrátane farebného prevedenia |
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom. Záruka na tovar je min. 24 mesiacov. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a uplatniť zmluvnú pokutu voči dodávateľovi vo výške 20% z celkovej zmluvnej ceny a udeliť negatívnu referenciu. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Cesta pod Hradovou č. 11, 13 Košice, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
60,00 ks
7 620,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.11.2019 12:32
19.11.2019 10:00
19.11.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.11.2019 23:00 - Vstupná ponuka | 7 620,00 | € | Cena s DPH |
18.11.2019 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 614,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: