35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
40392872
Tibor Oslanec VZV-TECH
Dr. Jánskeho 27/37, Žiar nad Hronom, 96501, SVK
Vysokozdvižný vozík
vysokozdvižné vozíky
Tovar, Služba
1. Vysokozdvižné vozíky
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zadania zákazky je nákup 3 ks nových, nepoužitých vysokozdvižných vozíkov vo vyhotovení podľa technickej špecifikácie a technických vlastností uvedených nižšie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nosnosť | kg | 2 500 | ||
Vyloženie ťažiska | mm | 500 | ||
Počet kolies vpredu/vzadu | ks | 2/2 | ||
Výška zdvihu | mm | 3 300 | ||
Výška voľného zdvihu s opernou mrežou nákladu | mm | 155 | ||
Náklon veže | ° | 6/10 | ||
Výška spustenej veže | mm | 2 175 | ||
Šírka VZV | mm | 1 200 | ||
Výška ochrannej striešky | mm | 2 160 | ||
Profil vidlíc | mm | 105 x 45 | ||
Dĺžka vidlíc | mm | 1 200 | ||
Otočná rádius | mm | 2 345 | ||
Šírka pracovnej uličky (pri EURO palete 800 x 1200) | mm | 4 210 | ||
Svetlá - výška medzi nápravami | mm | 155 | ||
Svetlá - výška v najnižšom bode | mm | 130 | ||
Rýchlosť zdvihu s/bez záťaže | mm/s | 520/590 | ||
Rýchlosť spúšťania s/bez záťaže | mm/s | 500/450 | ||
Rýchlosť jazdy | km/h | 17 | ||
Najväčšia dovolená stúpavosť | % | 28,5 | ||
Objem motora | cm3 | 2 650 | 2 700 | |
Počet valcov motora | ks | 4 | ||
Výkon motora | kW | 33 | 35 | |
Spotreba podľa VDI cyklu | l/h | 3 | 3,2 | |
Počet hydraulických sekcií rozvádzača | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Motor | Vznetový |
Motor | Emisná norma min. STAGE 3A |
Pneumatiky | Fúkacie |
Typ veže | DUPLEX |
Typ prenosu trakcie | Hydrodynamický menič |
Systém mokrých bŕzd | Áno |
Integrovaný bočný posuv | Áno |
Možnosť zastavenia náklonu veže v nulovom uhle tlačidlom na páke náklonu veže | Áno |
Ovládanie hydraulických funkcií | Pákami |
Umiestnenie pák hydrauliky | Vedľa sedadla vodiča |
Prepínač smeru jazdy a tlačidlo klaksónu | Integrované do páky zdvihu, nesmie byť pod volantom |
Prístrojový panel digitálny | Farebný LCD monitor |
Základné funkcie LCD monitora | Ukazovateľ teploty vody a oleja, počítadlo Mth, kontrolky mazania a dobíjania, indikátor aktívnej parkovacej brzdy, rýchlomer |
Základné funkcie LCD monitora | Ukazovateľ zvoleného jazdného režimu, ukazovateľ smeroviek, ukazovateľ rozsvietených svetiel |
Nastaviteľné sedadlo s opierkami a bezpečnostný pás | Áno |
Vertikálny výfuk | Áno |
Zobrazovanie priečnych a pozdĺžnych náklonov vozíka na LCD monitore | Áno |
Možnosť štartovania pomocou PIN kódu | Áno |
Elektricky ovládaná parkovacia brzda | Áno |
Servisný manažér | Áno |
Prestaviteľný stĺpik riadenia | Áno |
Uzamykateľný kryt veka palivovej nádrže | Áno |
DCSR ochrana hnacieho ústrojenstva (prevodovka, diferenciál) | Áno |
Kompletné cestné osvetlenie | Áno |
Hlavný vypínač | Áno |
Panoramatické zrkadlo | Áno |
Zvuková signalizácia spätného chodu | Áno |
Operná mriežka nákladu | Áno |
Vážiaci systém zobrazujúci hodnotu na LCD monitore | Áno |
Názov |
Nákup nových nových vysokozdvižných vozíkov v súlade s opisným formulárom, spôsobilého na prevádzku v SR v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR a EÚ. |
Záručná doba je 24 mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu Objednávateľom a protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, a to od dátumu neskoršieho uvedeného na protokole. |
Úhrada Ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesto určenia vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád a nedorobkov Objednávateľom / zaškolení zamestnancov Objednávateľa jednorázovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Za doručenie sa považuje deň doručenia faktúry a jej príloh elektronicky na adresu Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe poštou na adresu sídla Objednávateľa a to bezodkladne po jej vystavení. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej príloh poslanou v elektronickej podobe. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia Slovenskej republiky a je platcom DPH, Objednávateľ má povinnosť v zmysle platných právnych predpisov odviesť daň za Dodávateľa. Keďže celková Cena, ktorú Objednávateľ zaplatí za Predmet zmluvy je jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk, je Dodávateľ (platca DPH) so sídlom mimo územia SR povinný uvádzať svoju cenu tak, že k nej pripočíta 20% DPH. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane dopravy, na miesto plnenia určené elektronicky Objednávateľom. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za Objednávateľa minimálne 5 ( päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy elektronicky presný termín dodania Predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na mieste plnenia, elektronicky určené objednávateľom, oprávnený prevziať a podpísať preberací protokol vedúci príslušného strediska. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane zaškolenia minimálne 3 (troch) zamestnancov Objednávateľa na mieste a v čase elektronicky určenom Objednávateľom. |
Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy a to najmä preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, návod na obsluhu a údržbu Predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižka, preukaz stroja, certifikát CE, povinnú výbavu v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie. |
Dodávateľ do 5 ( piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi v slovenskom, alebo českom jazyku: |
i. podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu zmluvy ; |
ii. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy zverejňovanú výrobcom s uvedením presného názvu (obchodnej značky) |
iii. osvedčenie výrobcu a typové schválenie pre Predmet zmluvy; |
iv. doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu, ktorý bude uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú časť Predmetu zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na Predmet zmluvy; |
v. doklady potrebné k prevádzke Predmetu zmluvy a prihláseniu Predmetu zmluvy do evidencie, ktoré vedú orgány verejnej správy, ak takejto povinnosti podliehajú. |
Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy, spĺňal ďalšie, aj v opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované. |
V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy / požiadavky Objednávateľa v súlade so Zmluvou / opisným formulárom, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ musí zabezpečiť servis vrátane dodania náhradných dielov. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky odporúčané výrobcom, opravy na požiadanie po dobu trvania záručnej doby ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby musí byť uvedený v preberacom protokole. V prípade ak táto povinnosť bude porušená, Objednávateľ to považuje za podstatné porušenie Zmluvy a má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska/Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa |
Zároveň má Objednávateľ popri vyššie uvedených nárokoch nárok aj na náhradu škody a to v plnej výške, ktorá mu v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľa vznikne. Pre odstránenie pochybností sa uvádza, že tento servis nemusí byť vo vlastníctve Dodávateľa, musí však byť autorizovaným servisom oprávneným prijať a vybaviť všetky reklamácie Objednávateľa, ako aj poskytovať autorizované servisné služby, zabezpečiť dodanie náhradných dielov pre Objednávateľa. |
V prípade, ak má plnenie Predmetu zmluvy / podmienok Zmluvy vady je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste, čase na náklady Dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, a to dokladmi podľa § 32 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) zákona o verejnom obstarávaní (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS. |
Mengusovce, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
21.11.2019 08:00 — 05.12.2019 12:00
3,00 ks
84 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.11.2019 12:18
18.11.2019 09:00
18.11.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.11.2019 08:29 - Vstupná ponuka | 84 000,00 | € | Cena bez DPH |
15.11.2019 16:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 83 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: