00351806
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelárske potreby
papier do fotokopírovacieho zariadenia, papier do tlačiarní, papier do multifunkčných zariadení, farebný papier
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
papier do tlačiarenských zariadení |
papier do rozmnožovacích zariadení |
papier do fotokopírky |
papier pre laserové a atramentové tlačiarne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A4 xeroxový papier, hmotnosť/gramáž 80 g/m2 | balík | 475 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
cena zahŕňa | hodnotu tovaru, dovoz a všetky náklady spojené s dodaním |
Kancelársky papier A4 s vysokou belosťou, v dobrej kvalite, extra white,ECF (Elemental Chlorine Free), obojstranná tlač,plošná hmotnosť 80 g /m2, hrúbka 104 mm/1000 (+/- 3), belosť 153 CIE (+/- 3), tuhosť pozdĺžna 122,5 mN (+/- 22,5), tuhosť naprieč 55 mN (+/- 10), opacita 90 %, v balíku po 500 | uvedené parametre sú minimálne |
Názov |
Ostarávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, balenia, vyskladnenia, vyloženia na mieste plnenia, prípadne iných nákladov spojených s dodaním. Cena je konečná a nemôže byť menená. |
Predmet plnenia bude dodávaný postupne na základe objednávok a v termíne určenom objednávateľom. |
Požadujeme zadať jednotkovú cenu za tovar zaokrúhlenú maximálne na dve desatinné miesta vrátane DPH a všetkých nákladov spojených s dodaním. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien, DPH a celkovej ceny s DPH. |
Predpokladané množstvo predmetu kúpy, uvedené v predmete, sa považuje za približné, orientačné a môže sa počas platnosti zmluvy zmeniť podľa reálnych potrieb kupujúceho. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba Objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu Dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
Dodávateľ je oprávnený faktúrovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný kontaktnou osobou Objednávateľa (t.j. osobou, ktorá zaslala Dodávateľovi objednávku) bude prílohou každej faktúry. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ. |
Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 21 dní odo dňa jej doručenia. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľ. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
27.11.2019 09:30 — 04.12.2019 13:00
1,00 celok
1 214,10
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.11.2019 11:22
20.11.2019 09:30
20.11.2019 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.11.2019 08:37 - Vstupná ponuka | 1 214,10 | € | Cena s DPH |
20.11.2019 08:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 214,09 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: