Z201934697
OF-204767
zrušená
00317748
Mesto Púchov
Štefánikova 821/21, Púchov, 02018, SVK
Vnútorné vybavenie materskej školy III.
kuchynské vybavenie, výdajný ohrevný pult
Tovar, Služba
1. Výdajný ohrevný pult
|
|
---|---|
Funkcia |
Vnútorné vybavenie MŠ - príprava jedla |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výdajný ohrevný pult, 3x GN 1/1, zváraná vaňa, každá vaňa samostatne ovládateľná, regulácia teploty, ventil na vypúšťanie vody, napätie: 230 V. (vzor v prílohe) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | potravinárska nerez |
rozmer | V x Š x H: 120 x 70 x 90 cm– povolený rozptyl rozmerov max. do 10 cm |
Názov |
Dodávateľ má povinnosť dodať výlučne nový, doposiaľ nepoužitý tovar, v originálnych baleniach. |
Vrátane dopravy a kompletnej inštalácie (funkčnosti zariadení) na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Parametre, ktoré sú uvedené v opise zákazky a v prílohe, sa považujú za minimálne a verejný obstarávateľ prijme aj plnenie s lepšími parametrami. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Dodávateľ je povinný doručiť do 7 dní od uzavretia zmluvy dokumenty preukazujúce splnenie technických parametrov a vlastností podľa požiadaviek Objednávateľa. |
Výrobky a tovary, ktoré sú predmetom dodávky musia byť funkčne, technicky a bezpečnostne vhodné pre použitie v materskej škole. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými podmienkami predmetu zákazky. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvy Dodávateľom. |
Minimálna požadovaná záruka na celý predmet zákazky je 24 mesiacov. |
Nástup na záručný servis od nahlásenia do 3 pracovných pracovných dní. |
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, alebo nekvalitný predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom Obstarávateľom. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že zákazka je financovaná z fondov EÚ a bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar po doručení objednávky. Objednávateľ vystaví objednávku po obdržaní kladnej správy z kontroly verejného obstarávania riadiacim orgánom, v ktorej riadiaci orgán schváli verejné obstarávanie. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o NFP a poskytnúť riadne a včas potrebnú súčinnosť oprávneným osobám v zmysle Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. |
Požaduje sa predložiť ceny s DPH a bez DPH, kvôli rôznym sadzbám DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatca DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná ponuka konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH. |
Vzhľadom na skutočnosť, že predmet zákazky je financovaný aj z prostriedkov Európskej únie, sa Dodávateľ zaväzuje pri dodaní tovarov dodržiavať podmienky IROP, ako aj podmienky určené Zmluvou o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
Predmet tejto Zmluvy predstavuje Zákazku financovanú zo zdrojov EÚ. Na túto Zmluvu sa vzťahujú osobitné ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska pre Zákazky financované z fondov EÚ. |
Od Dodávateľa sa vyžaduje, aby súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bolo číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, s ktorým prijímateľ (Objednávateľ) oboznámi Dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
Dodávateľovi sa odporúča oznámiť termín dodávky minimálne dva týždne pred plánovaným dodaním tovaru; Dodávateľ môže dodať tovar až po dohode s Objednávateľom. |
Zákazka je realizovaná v rámci výzvy IROP-PO2-SC221-2016-10 na zvýšenie kapacít infraštruktúry materských škôl. |
Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi preddavky ani zálohy. |
Faktúra (s dodacím listom) vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že lehota splatnosti faktúry nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam dodávateľa v súvislosti s administratívnou kontrolou spôsobu predfinancovania projektu. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
MŠ 1. mája, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika
20.02.2020 08:00 — 30.04.2020 14:00
1,00 ks
965,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.11.2019 15:01
18.11.2019 10:00
18.11.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: