• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2019 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2019 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    18.11.2019 10:03

Detail zákazky Z201934542

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2019 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2019 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    18.11.2019 10:03

Základné údaje

Z201934542

OF-203443

zrušená

Objednávateľ

35946024

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.

Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vertikálny nosič sudov a rebrík skladací

nosič sudov, manipulácia so sudmi, rebrík,

  • 42418500-4 - Mechanické manipulačné zariadenia
  • 44423230-2 - Ľahké schodíky/nášľapné plošinky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. nosič sudov vertikálny
Funkcia
vertikálny nosič sudov (vhodný typ NSV Q/D 500/600)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
vertikálny nosič pre závesnú manipuláciu  so sudmi (interné číslo materiálu objednávateľa 488920008015_00) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vonkajší priemer suda 600mm
dĺžka suda 900mm
max hmotnosť suda 500kg
 2. rebrík hliníkový
Funkcia
rebrík hliníkový skladací (vhodný typ Elkop ALW RS 405)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rebrík jednostranný skladací so 4 schodíkmi a 1 plošinou (interné číslo materiálu objednávateľa 548815006005_00) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rebrík musí byť vybavený  zaisťovacím popruhom
rebrík musí byť vybavený protišmykovými papučkami
výška zloženého rebríka max 1,713m
výška rozloženého rebríka max 1,617m
nosnosť min 150 kg
počet schodíkov 4
šírka rozloženého rebríka max 0,920m
prevedenie hliník
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je do 3 dní od uzavretia zmluvy povinný písomne (e-mailom) alebo telefonicky oznámiť objednávateľovi osoby oprávnené rokovať vo veciach technických a zmluvných.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi položkový rozpočet s uvedením jednotkových cien so zaokrúhlením na MAX 2 desatinné miesta (aj s ich prípadným zaokrúhlením nadol, ak nie je možné dospieť k zmluvnej cene, ktorá je výsledkom elektronickej aukcie - z matemat. dôvodov). Zároveň uvedie interné číslo materiálu objednávateľa podľa technickej špecifikácie v tvare XXXXXXXXXXXX_XX.
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu ním dodávaného tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných technických parametrov.
Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od výzvy objednávateľa predložiť špecifikáciu, ktorá tieto požiadavky spĺňa.
Dodaný tovar musí byť nový a nepoužitý. Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien, DPH a celkovej ceny s DPH. Súčasťou faktúry musí byť dodací list, na ktorom objednávateľ potvrdí prevzatie tovaru svojim podpisom.
Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa a plnenie má vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť. Ak dodávateľ vady neodstráni do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa a plnenie má vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť. Ak dodávateľ vady neodstráni do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Úhrada plnenia bude realizovaná na základe potvrdeného dodacieho listu a doručenej faktúry.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

areál JE V1, Jaslovské Bohunice, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

22.11.2019 00:00 — 13.12.2019 00:00

1,00 súbor

105,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.11.2019 10:25

18.11.2019 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2019 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 477
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS