00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
31560156
DIPOS s.r.o.
Horná 54, Banská Bystrica, 97401, SVK
Pojazdný vešiak
nábytok, pojazdný vešiak
Tovar, Služba
1. Pojazdný vešiak
|
|
---|---|
Funkcia |
Pojazdný vešiak na odkladanie odevov slúži na každodenné použitie. |
Nákup nového, nepoužívaného tovaru, v 1. akostnej triede, v originálnom balení vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže, likvidácie prepravných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmer (výška x šírka x hĺbka) | cca 1700 x 1000 x 550 mm |
materiál/konštrukcia - Kovová konštrukcia z profilov 30 x 40 mm, horná tyč z profilu 50 x 18 mm; povrchová úprava práškovým lakom v sivej farbe; povrchová úprava: lesk; obojstranná horná tyč s háčikmi (2x8 háčikov z pevného čierneho plastu); stredová tyč z profilu 30 x 30 mm vo výške 510 mm; vešiak je vybavený 2 pevnými a 2 otočnými kolesami; prevedenie obojstranné | |
Malé odchýlky v rozmeroch ± 10 mm sú akceptované. | |
Je nutné aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. |
Názov |
1. Zmluvná cena v sebe zahŕňa náklady súvisiace s dodaním tovaru (doprava, vrátane doručenia a vyloženia, vynesenia tovaru, likvidácie obalov, poskladania a montáže tovaru na požadovanom mieste plnenia. |
2. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve vrátane vyloženia, vynesenia, montáže a likvidácie obalov na miesto určenia uvedené v objednávke Objednávateľa. |
3. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu poverenou osobou výlučne v pracovných dňoch v čase od 08:00 - 14:30 hod. |
4. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa. |
5. Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, nereklamovaný tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy. |
6. Objednávateľ požaduje doručenie počas pracovných dní a oznámenie dátumu plnenia aspoň 24 hodín vopred. |
7. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v jednej dodávke. |
8. Predmet zákazky bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa. |
9. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od zverejnenia zmluvy predložiť popis predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: názov tovaru, typ, výrobca, opis technických parametrov, vrátane fotografického vyobrazenia, rozpis ceny tovarov podľa jednotkových cien bez DPH aj s DPH so zaokrúhlením na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
10. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša Dodávateľ v plnom rozsahu. |
11. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže Dodávateľ tento produkt dodať, len po odsúhlasení Objednávateľom. |
12. Ekvivalent musí zodpovedať estetickým a vizuálnym požiadavkám Objednávateľa v kontexte priestorov, v ktorých má byť nábytok umiestnený. |
13. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
15. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
16. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
17. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kováčska 26, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
18.11.2019 08:00 — 06.12.2019 14:00
2,00 ks
240,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.11.2019 08:52
14.11.2019 09:00
14.11.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.11.2019 08:14 - Vstupná ponuka | 240,00 | € | Cena s DPH |
14.11.2019 08:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 240,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: