Z201934329
OF-204885
zrušená
00324001
Obec Budimír
Budimír 19, Budimír, 04443, SVK
Odvoz a likvidácia odpadu
odpad, odvoz odpadu z obce, likvidácia odpadu
Služba
1. Odvoz a likvidácia odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Zber, odvoz a likvidácia odpadov, ktoré vznikli na území obce v zmysle zákona 79/2015 Z.z. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zber, odvoz a zneškodnenie odpadu zo 110 l nádob - 20 03 01, vývoz 26 x ročne | ks | 450 | ||
Zber, odvoz a zneškodnenie vriec - 20 03 01, vývoz 1 x ročne | ks | 350 | ||
Zber, odvoz a zneškodnenie odpadu zo 1100 l nádob 20 02 01, vývoz 52 x ročne | ks | 14 | ||
Zber, odvoz a zneškodnenie odpadu zo 1100 l nádob 20 02 01, vývoz 26 x ročne | ks | 2 | ||
prenájom 1100L nádob / rok | ks | 4 | ||
Zber, odvoz a zneškodnenie odpadu zo 1100 l nádob z cintorína 20 02 03, vývoz 26 x ročne | ks | 2 | ||
Vývoz nebezpečného odpadu do 1 t dodavkovým vozidlom, vývoz 2 x ročne | obrátka | 1 | ||
Zneškodnenie nebezpečného odpadu | t | 0,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Termín začatia plnenia | 01.01.2020 |
Termín skončenia plnenia | 31.12.2024 |
Váženie | dodávateľ služby zabezpečí vážne lístky odpadu |
Názov |
Do konečnej ceny je potrebné započítať všetky poplatky v zmysle zákonov o odpadoch, a aj vrátane všetkých ďalších manipulačných, či obslužných poplatkov. |
Ceny sú stanovené v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Predmetom zákazky je Odvoz a likvidácia odpadu v obci podľa požiadaviek objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje poskytovať požadované služby v dĺžke 5 rokov od podpísania a účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať pre objednávateľa komplexné služby súvisiace s nakladaním s odpadmi v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o odpadoch“) a s kategorizáciou odpadov v zmysle Katalógu odpadov stanoveného Vyhláškou MŽP SR č. 365/2015 Z. z. (ďalej len „Katalóg odpadov“) – odpady skupiny č. 20 Katalógu odpadov - komunálne odpady vrátane jeho zložiek, ktoré vznikajú na území obce jej obyvateľmi a príp. právnickými osobami so sídlom v obci. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať pre objednávateľa komplexné služby súvisiace s nakladaním s odpadmi v súlade s platným a účinným všeobecne záväzným nariadením obce o nakladaní s odpadom (ďalej len „VZN“). |
Konkrétny deň vývozu bude piatok v čase od 7:30 hod. do 14:30 hod. V prípade nedodržania uvedenej lehoty môže Objednávateľ požadovať za každý deň omeškania zmluvnú pokutu vo výške 100 €. |
Ostatné služby sa Dodávateľ zaväzuje vykonávať na základe písomnej objednávky objednávateľa, podľa potrieb objednávateľa. |
Dodávateľ vyhlasuje že bude plniť požadované služby v súlade so zákonom o odpadoch a príslušnou legislatívou v oblasti nakladania s odpadmi. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať dohodnuté služby vhodnými technickými prostriedkami určenými na tento účel ako aj fyzickými osobami, ktorých zdravotný stav, schopnosti, kvalifikačné predpoklady a odborná spôsobilosť zodpovedajú činnosti podľa tejto zmluvy. V súvislosti s tým je Dodávateľ povinný dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a plniť si úlohy na úseku BOZP, PO a ochrany životného prostredia. |
Objednávateľ vyhlasuje, že predmet zmluvy bude financovaný výlučne z prostriedkov obce v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o odpadoch a súvisiacich právnych predpisov a v zmysle platného a účinného VZN. |
Na základe dohody zmluvných strán cena za poskytnuté služby bude uhrádzaná mesačne pozadu, podľa skutočne vykonaných služieb. |
Cenu za poskytnuté služby sa Objednávateľ zaväzuje zaplatiť na základe faktúry – riadneho daňového dokladu so všetkými náležitosťami, vystavenej najneskôr do 15. dňa v mesiaci a to súhrne za predchádzajúci kalendárny mesiac, v ktorom boli služby reálne poskytnuté. Nevyhnutným podkladom pre fakturáciu je doklad o váhe riadne odovzdaného odpadu (tzv. vážny lístok) a potvrdený denný záznam o výkone vozidla (tzv. stazka) a/alebo sprievodný list nebezpečného odpadu (tzv. SLNO), a ďalšie stanovené touto zmluvou a príslušnými právnymi predpismi. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia. Dňom zaplatenia sa rozumie deň pripísania príslušnej sumy na účet Dodávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje: a) vykonávať dohodnuté služby s náležitou odbornou starostlivosťou, riadne a včas, podľa dohodnutého harmonogramu alebo v zmysle objednávky a v súlade s oprávnenými požiadavkami objednávateľa, zbierať iba označené zberné nádoby s nálepkou a vrecia označené logom . |
Dodávateľ sa zaväzuje: b) vymeniť bezplatne zbernú nádobu ak bude pri vyprázdňovaní poškodená pracovníkmi Dodávateľa c) zabezpečiť prepravu odpadu vhodnými dopravnými prostriedkami spôsobilými na prevádzku v zmysle požiadaviek stanovených zákonom č. 56/2012 Z.z. o cestnej doprave v znení neskorších predpisov a v prípade prepravy nebezpečného odpadu aj v súlade s Európskou dohodou o medzinárodnej preprave nebezpečných vecí (ADR) a súvisiacimi právnymi predpismi |
Dodávateľ sa zaväzuje: d) prevziať a zneškodniť dohodnutý druh odpadu, určeným spôsobom, e) vybaviť vozidlo všetkými dokladmi, najmä denným záznamom o výkone vozidla (tzv. stazka), f) zabezpečiť váženie odovzdaného odpadu a vystaviť o tom doklad, g) vykonať všetky práce súvisiace s odberom odpadov v súlade so zákonom o odpadoch a súvisiacimi právnymi predpismi, |
Dodávateľ sa zaväzuje: h) v prípade odberu nebezpečného odpadu - kat. „N“ (ďalej len „NO“) od Objednávateľa, prevziať na seba všetky povinnosti vyplývajúce zo zákona o odpadoch, najmä splniť ohlasovaciu povinnosť prepravy NO voči orgánom štátnej správy a zaslať objednávateľovi kópie týchto ohlásení vrátane potvrdeného SLNO, i) bezodkladne písomne oboznámiť Objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje vykonanie služby (postačí e-mailom). |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú počnúc dňom jej účinnosti do uplynutia 60 kalendárnych mesiacov, alebo do dňa vyčerpania vysúťaženého finančného limitu zákazky. |
Každá zmluvná strana je oprávnená písomne odstúpiť od Zmluvy vždy v prípade, ak druhá zmluvná strana podstatne poruší svoje povinností stanovené touto Zmluvou a/alebo platnou legislatívou v oblasti nakladania s odpadmi a Obchodným zákonníkom a súčasne, ak ani po márnom uplynutí lehoty 30 dní od doručenia písomnej výzvy nezjedná nápravu. |
Dodávateľ sa zaväzuje ku dňu začatia vykonávania služieb mať uzatvorené poistenie zodpovednosti za škody, ktoré by v súvislosti s vykonávaním služieb mohol Objednávateľovi spôsobiť sám, príp. ktoré by mohli spôsobiť Objednávateľovi tretie osoby (napr. subdodávatelia) na sumu minimálne do výšky hodnoty poskytovaných služieb. |
Dodávateľ je povinný poistenie udržiavať po celý čas trvania zmluvy a túto skutočnosť kedykoľvek na požiadanie Objednávateľa, v lehote piatich (5) pracovných dní od doručenia tejto požiadavky, aj preukázať Objednávateľovi. |
V prípade vzniku poistnej udalosti je Dodávateľ povinný ihneď informovať Objednávateľa o poistnej udalosti, zabezpečiť všetky dôkazy a iné doklady nevyhnutné k zabezpečeniu poistného plnenia a postupovať v súlade s uzatvorenou poistnou zmluvou. |
Uchádzačom sa neumožňuje predložiť variantné riešenie k predmetu zákazky. |
Úspešný uchádzač je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť nasledovné doklady: Doklady preukazujúce odbornú spôsobilosť na vykonávanie služby v súlade s právnymi predpismi, Potvrdenie príslušného orgánu štátnej správy o registrácii na prepravu a zber odpadov, |
Úspešný uchádzač je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť nasledovné doklady: Súhlas na zneškodňovanie, ak je zároveň prevádzkovateľom zariadenia. Ak uchádzač nie je zároveň prevádzkovateľom vlastného zariadenia na zneškodňovanie odpadov, predloží kópiu zmluvy s prevádzkovateľom zariadenia na zneškodňovanie odpadov. |
Úspešný uchádzač je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť nasledovné doklady: Doklad o certifikácii váhy a o softvérovom spracovaní údajov, Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby, Údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby. |
Úspešný uchádzač je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek s rozčlenením na cenu za odvoz a likvidáciu tuhého komunálneho odpadu vrátane všetkých manipulačných poplatkov za 1 tonu tuhého komunálneho odpadu. |
Budimír 19 , Budimír, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
01.01.2020 07:00 — 31.12.2024 23:30
1,00 celok
125 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2019 08:48
13.11.2019 09:00
13.11.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: