00313114
Mesto Trnava
Hlavná 1, Trnava, 91771, SVK
36545074
SERVIS LINE, s.r.o.
Vinohrady 1, Nové Zámky, 94067, SVK
Nákup nerezových pracovných stolov pre kuchyňu a kovových šatníkových skríň
kuchynské zariadenie, pracovný stôl, plechová skriňa,
Tovar, Služba
1. zariadenie
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Pracovný stôl nerezový s policou, montovateľný, vystužená pracovná plocha s lemom a policou | ks | 1 | ||
2. Pracovný stôl nerezový s policou, montovateľný, vystužená pracovná plocha s lemom a policou (Príloha č. 1) | ks | 1 | ||
3. Pracovný stôl s policou a dvomi zásuvkami, nohy výškovo nastaviteľné, bez zadného lemu (Príloha č. 3) | ks | 2 | ||
4. Šatníková skriňa kovová dvojoddielová, cylindrický zámok, farba modrá (Príloha č. 2) | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Položka č. 1 - rozmery v mm, d x š x v | 700 x 500 x 850 |
2. Položka č. 2 - rozmery v mm, d x š x v | 1600 x 600 x 850 |
3. Položka č. 3 - rozmery v mm, d x š x v | 1400 x 800 x 850 |
4. Položka č. 4 . rozmery v mm, v x š x h | 1800 x 600 x 500 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar v plne funkčnom stave. |
Miesto dodania a kontaktná osoba objednávateľa budú dodávateľovi upresnené po uzatvorení zmluvy. |
Dodávateľ je povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa telefonicky alebo e-mailom min. 2 pracovné dni pred plánovaným termínom dodania predmetu zákazky. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy s rozpisom jednotkových cien bez DPH, sadzby DPH a cien s DPH. |
Cena uvedená v zmluve je konečná, súčasťou ceny sú všetky náklady a ceny vrátane dopravy na miesto dodania (2 zariadenia hromadného stravovania v rámci mesta), cla, vyloženie na miestach dodania a náklady na všetky súvisiace služby a práce inde nezahrnuté. |
Objednávateľ požaduje na tovar záruku min. 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu zodpovednými vedúcimi zamestnancami objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný poskytnúť bezplatný servis vrátane dopravy počas záručnej doby na určené miesto do 48 hod. od nahlásenia reklamácie. Dodávateľ je povinný prevziať tovar v sídle objednávateľa a vrátiť tovar do sídla objednávateľa na vlastné náklady. Záručný servis je povinný realizovať vyškolenými a certifikovanými servisnými technikmi. |
Dodávateľ nie je oprávnený v rámci reklamácií dodatočne účtovať žiadne ďalšie poplatky počas záručnej doby, ani náklady na dopravu v rámci záručného servisu. |
Nedodržanie technických vlastností a ktorejkoľvek podmienky a osobitnej požiadavky objednávateľa na plnenie, uvedené v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
V prípade, že sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odkaz na konkrétnu značku/ výrobcu, je možné odkaz zameniť za ekvivalent. Za ekvivalentné plnenie sa považuje výrobok rovnakých alebo lepších parametrov kvality, ako je uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Splatnosť faktúr je 14 dní od podpisu dodacích listov poverenými osobami |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Trhová 3, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
25.11.2019 08:00 — 29.11.2019 14:00
1,00 celok
1 930,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.11.2019 14:58
13.11.2019 14:00
13.11.2019 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.11.2019 07:42 - Vstupná ponuka | 1 929,96 | € | Cena s DPH |
13.11.2019 12:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 928,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: