30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Dodávka originálnych tonerov a atramentových náplní, kopírovacích strojov, faxov
Tonery, spotrebný materiál, originálny
Tovar, Služba
1. Dodávka originálnych tonerov a atramentových náplní, kopírovacích strojov, faxov
|
|
---|---|
Funkcia |
Originálne tonery do tlačiarní . Originálny toner zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovanej značky, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonery do tlačiarní sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. W2030W HP Color LaserJet Pro M454dn | ks | 11 | ||
2.W2031W Color LaserJet Pro M454dn | ks | 11 | ||
3. W2032W Color LaserJet Pro M454dn | ks | 11 | ||
4.W2033W Color LaserJet Pro M454dn | ks | 11 | ||
5. CF259X Laser jet Pro M404dn | ks | 98 |
Názov |
1. Predmet plnenia podľa Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto rámcovej dohody (ďalej len „tovar“) musí byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení príslušnej značky, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia výrobcu. |
2. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody písomne v listinnej podobe podrobný aktualizovaný rozpočet, v ktorom pre každú položku, ktorá je predmetom dodania uvedie jednotkovú cenu v eurách bez DPH, jednotkovú cenu v eurách s DPH, cenu za množstvo jednotlivej položky v eurách s DPH, celkovú cenu za všetky položky v eurách s DPH. Podrobný aktualizovaný rozpočet podľa predchádzajúcej vety musí byť podpísaný štatutárnym zástupcom dodávateľa alebo ním poverenou/splnomocnenou osobou. |
3. Výška konečnej ceny za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu, dodanie na miesto určené objednávateľom, vrátane odvozu a ekologickej likvidácie použitých tonerov, záručný servis vrátane dopravy, odstraňovanie chýb v záručnej dobe. |
4. Dodávateľ vyhlasuje, že je registrovaný v súlade s ustanoveniami § 98 odst. 1 a 2 zákona NR SR č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o odpadoch“) pre odpad zaradený do kategórie „ostatný“ katalógové číslo: 08 03 18 – odpadový toner do tlačiarne iný ako uvedený v 08 03 17 . Dodávateľ sa zaväzuje túto registráciu dodržiavať počas celej doby trvania tejto rámcovej dohody a čiastkových zmlúv uzatvorených na základe tejto rámcovej dohody. |
5.Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar na základe čiastkových výziev (objednávok) vystavených objednávateľom. |
6. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody písomne informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, internetových adresách a adresách elektronickej pošty, na ktorých môže objednávateľ požadovať dodanie tovarov v zmysle tejto zmluvy zasielať prípadné reklamácie (ďalej len "kontaktná osoba"). Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien. |
7. Dodávateľ je povinný najneskôr do kalendárnych 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely jednania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny. |
8. Objednávateľ je oprávnený pri dodaní tovaru na základe čiastkovej výzvy (objednávky) skontrolovať objednaný tovar a v prípade dodania iného tovaru alebo iných špecifikácií tovaru tento tovar neprevziať. |
9. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného kontaktnou osobou za objednávateľa. Na každú vystavenú objednávku objednávateľom musí dodávateľ vyhotoviť samostatnú faktúru. |
10. Objednávateľ je oprávnený pri dodaní tovaru na základe čiastkovej objednávky skontrolovať objednaný tovar a v prípade dodania iného tovaru alebo iných špecifikácií tovaru tento tovar neprevziať. |
11. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného kontaktnou osobou za objednávateľa. Na každú vystavenú objednávku objednávateľom musí dodávateľ vyhotoviť samostatnú faktúru. |
12. V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu. Rozsah odobratého tovaru bude závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
13.Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti tejto rámcovej dohody predložiť objednávateľovi v listinnej podobe potvrdenie, že výrobca garantuje uvedené podmienky s prevzatím záruky za dodaný tovar prostredníctvom úspešného dodávateľa a to predložením : Vyhlásenia výrobcu zariadení Hewlett Packard, že tonery sú v súlade s normami ISI/IEC19752, ISO/IEC 19798 /v závislosti od typu náplne/ alebo ISO/IEC 24711 alebo technickou normou ISO IEC 11798 a ich použitie nemá vplyv na záruku zariadení používaných verejným obstarávateľom. |
14. Potvrdenie musí byť vystavené výrobcom zariadení HP Incalebo jeho zastúpením pre Slovenskú republiku, HP Inc. Slovakia, sr.o., Galvaniho 7, 82104 Bratislava na IČO dodávateľa s citáciou čísla zákazky cez portál EKS. |
15. Jednotlivé tovary predmetu zákazky musia byť dodané vždy v originálnom spotrebiteľskom balení, musia byť vždy originálne, nové, nepoužité, nesmú byť repasované a recyklované, nesmú byť vyrobené z už použitých tonerov a dielov a nesmie v nich byť použitý doplnený náhradný prachový toner, atrament a optický valec. Nesplnenie tejto povinnosti sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
16. V prípade pochybností o originalite tovaru je objednávateľ oprávnený zaslať tovar na posúdenie výrobcovi alebo jeho zastúpeniu. V prípade, ak výsledkom bude rozhodnutie, že tovar nie je originál, objednávateľ si uplatní zmluvnú pokutu vo výške 200,00 eur za každý prípad nesplnenia si povinnosti týchto Osobitných požiadaviek na plnenie. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorá vznikne druhej strane, vo výške výdavkov za posúdenie originality výrobcom. |
17. Záručná doba na dodaný tovar je minimálne dva (2) roky, ak dodávateľ neposkytne dlhšiu záruku. Záručná doba začína plynúť dňom podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami. |
18. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 odst. 1 zákona o dani z pridanej hodnoty. |
19. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
20. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia Objednávateľom za túto DPH, sa Dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť Objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania Dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy a dôvodom na okamžité odstúpenie Objednávateľa od tejto objednávky. |
21. Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
22. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa v zmysle čl. VI bod 6.4.2 časti Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. |
23. Neakceptuje sa dodanie tovaru prepravnou (kuriérskou) službou. |
24. Ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, tak najneskôr do doby vyhotovenia faktúry predloží objednávateľovi originál potvrdenia o mieste daňovej rezidencie alebo jeho úradne overenú kópiu. |
25. Porušenie povinností dodávateľa uvedených osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | 13.Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti tejto rámcovej dohody predložiť objednávateľovi v listinnej podobe potvrdenie, že výrobca garantuje uvedené podmienky s prevzatím záruky za dodaný tovar prostredníctvom úspešného dodávateľa a to predložením : Vyhlásenia výrobcu zariadení Hewlett Packard, že tonery sú v súlade s normami ISI/IEC19752, ISO/IEC 19798 /v závislosti od typu náplne/ alebo ISO/IEC 24711 alebo technickou normou ISO IEC 11798 a ich použitie nemá vplyv na záruku zariadení používaných verejným obstarávateľom. |
Navrhnutá hodnota | K vyhláseniu výrobcu Hewlett Packard majú prístup niektoré subjekty, pričom spoločnosť Hewlett Packard nepredáva tonerové kazety priamo ale prostredníctvom distribučných skladov. Tie by mali pre víťazného uchádzača poskytnúť prehlásenie, že ide o originálne tonerové kazety od výrobcu zariadení Hewlett Packard. Lebo len tie naozaj vedia, aký tovar víťazný uchádzač reálne nakúpi a doručí k zákazníkovi. Navrhujeme teda, aby víťazný uchádzač predložil prehlásenie z distribučného skladu, pričom ak by mal zákazník pochybnosti o originalite spotrebného materiálu, možno ho dať preskúmať odborníkom zo |
Diskriminačný parameter
Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 sada
25 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.11.2019 11:29
13.11.2019 08:00
13.11.2019 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.11.2019 13:00 - Vstupná ponuka | 25 000,00 | € | Cena bez DPH |
12.11.2019 09:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 995,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: