00351806
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky 2020
stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky 2019
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok s ochrannými prvkami vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods.2 zákona č. 311/2011 Z.z. v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,83 | ||
Množstvo stravných poukážok pre rok 2019 | ks | 236 | ||
Množstvo stravných poukážok pre rok 2020 | ks | 1151 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu a dobu platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky 2019 a 2020 |
Stravná poukážka obsahuje | číselný, resp. čiarový kód |
Stravná poukážka je | účelovo viazaná cenina v papierovej forme |
Názov |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto určené v objednávke. Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 3 dní od podania objednávky. |
Objednávku na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať poštou alebo elektronickou poštou (e-mail). |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou poplatku za poskytované služby v € vrátane DPH. |
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať zjavne poškodené stravné poukážky. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť ich výmenu v dodatočnej lehote do dvoch pracovných dní. |
Celková cena stravných poukážok v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky bude pozostávať: |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok |
2 z ceny poplatku za poskytované služby |
3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH |
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní od ich vrátenia, resp. preplatiť vrátené stravné poukážky v sume nominálnej hodnoty. |
Objednávateľ má právo na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby zmluvy je právom objednávateľa a uskutoční sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky a alikvotný počet stravných poukážok. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Dodávateľ berie na vedomie a nebude požadovať od objednávateľa preddavok na kúpnu cenu. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov. Vo faktúre dodávateľ uvedie číslo kúpnej zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). |
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
18.11.2019 10:00 — 06.12.2019 14:00
1,00 celok
5 319,41
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.11.2019 15:01
14.11.2019 10:00
14.11.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.11.2019 16:10 - Vstupná ponuka | 5 319,41 | € | Cena s DPH |
08.11.2019 14:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 319,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: