00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
35787414
TREND SLOVAKIA, s.r.o.
Rumančeková 28, Bratislava, 82101, SVK
Pozáručné služby opráv a údržby tlačových zariadení
Servis, oprava, údržba, výmena, čistenie, náhradné diely, tlačiareň, multifunkčné zariadenie, porucha, vada, konfigurácia, testovanie
Služba
1. Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávateľa na poskytovanie služieb spojených s pozáručným servisom, opravami a údržbou čiernobielych a farebných ihličkových, atramentových, laserových, termo a LED tlačiarní a multifunkčných zariadení s formátom tlače A4 a A3.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa zabezpečiť služby spojené s diagnostikou vád, pozáručným servisom, kontrolami, opravami, údržbou, čistením, zapojením, kalibráciou, konfigurovaním, testovaním, upgrade/update, výmena opotrebovaných alebo nefunkčných dielov a príslušenstva (ďalej len „náhradný diel“) tlačových zariadení, poskytovať poradenskú a konzultačnú činnosť súvisiacu s predmetom zmluvy (ďalej len „servisná požiadavka“) na základe servisných požiadaviek verejného obstarávateľa (ďalej uvádzaný aj ako „objednávateľ“)v rozsahu uvedenom v servisnej požiadavke. |
Objednávateľ disponuje v čase obstarávania tlačovými zariadeniami od rôznych výrobcov a viacerých modelov od jedného výrobcu, ktorých zoznam tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. Objednávateľ prevádzkuje tlačové zariadenia v dvoch sídlach s rôznymi adresami v rámci mesta Bratislava. Služby budú poskytované na základe rámcovej dohody v trvaní 12 mesiacov v sídlach objednávateľa. |
Servisná požiadavka je žiadosť objednávateľa adresovaná dodávateľovi s cieľom zabezpečiť služby a tovary spojené s diagnostikou vád, pozáručným servisom, kontrolami, opravami, údržbou, čistením, zapojením, kalibráciou, konfigurovaním, testovaním, upgrade/update, dodávaním náhradných dielov a príslušenstva tlačových zariadení, poskytovať poradenskú a konzultačnú činnosť súvisiacu s predmetom zmluvy, smerujúce k obnoveniu prevádzkyschopnosti tlačových zariadení. |
Reakčná doba je doba, ktorá začína plynúť od prevzatia oznámenia servisnej požiadavky dodávateľom a končí začatím servisného výkonu. Prevzatie servisnej požiadavky oznámi dodávateľ objednávateľovi na e-mail kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia servisných požiadaviek alebo začína plynúť automaticky 24 hod. od nahlásenia servisnej požiadavky dodávateľovi objednávateľom. Za začiatok servisného výkonu sa považuje zaslanie návrhu cenovej ponuky servisnej požiadavky objednávateľovi. |
Servisný výkon sa chápe okamžitá a prioritná časovo obmedzená činnosť dodávateľa vedená bez akéhokoľvek zdržania smerujúca k plneniu predmetu zmluvy spojenej s obnovením prevádzkyschopnosti tlačových zariadení alebo s dodávkou náhradných dielov a príslušenstva tlačových zariadení a iných plnení v zmysle servisnej požiadavky. |
Servisná prehliadka je súčasťou servisného výkonu, ktorá slúži na spresnenie servisnej požiadavky, ak nie je možné objednávateľom jednoznačne špecifikovať vadu tlačového zariadenia a dodávateľ na základe servisnej požiadavky nedokáže vypracovať a predložiť cenovú ponuku objednávateľovi. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. servisné požiadavky | človekohodín | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Servisné požiadavky pre tlačové zariadenia | Servisné výkony na základe servisných požiadaviek objednávateľa sa budú vykonávať v sídlach objednávateľa okrem prípadov, kedy bude nevyhnutné na tlačových zariadeniach vykonať servis sídle dodávateľa |
Náhradné diely | Všetky náhradné diely musia byť originálne od výrobcu tlačového zariadenia, nové, nepoužité. |
Náhradné diely a ekvivalent | Ak sa na tlačové zariadenie originálny náhradný diel nevyrába, môže byť použitý ekvivalent kompatibilný s originálnym náhradným dielom, nový a nepoužitý,aby bolo tlačové zariadenie schopné prevádzky. |
Záruka na servisné výkony | 12 mesiacov od protokolárneho prevzatia realizácie servisnej požiadavky v sídle objednávateľa. |
Cena za človekohodinu | musí zahŕňať všetky vynaložené náklady dodávateľa súvisiace priamo či nepriamo s plnením servisnej požiadavky objednávateľa (cena za dopravu, náhradné diely,DPH, záruka, ekologická likvidácia odpadu). |
Zoznam tlačových zariadení objednávateľa, ktoré budú predmetom plnenia | Hewlett Packard: HP LaserJet CM2320fxi, 3ks; HP LaserJet P2055d, 47ks; HP LJ Pro 200 MFP M276 color, 1ks; HP Officejet 202 Mobile, 2ks; HP Officejet 7000, 1ks; HP Officejet 252 Mobile 4ks; |
Zoznam tlačových zariadení objednávateľa, ktoré budú predmetom plnenia | Lexmark:Lexmark X364DN, 11ks; Canon:Canon MX 925, 1ks; Epson: EFox Bixolon SRP-350, 1ks; Xerox: Xerox Phaser 3320, 45ks; Xerox Phaser 3330, 61ks; Xerox Phaser 6010 color, 1ks; |
Zoznam tlačových zariadení objednávateľa, ktoré budú predmetom plnenia | Xerox Phaser 6022 color, 1ks; Xerox Phaser 6022 color, 5ks; Xerox WorkCentre 3025NI, 1ks; Xerox AltaLink C8055, 1ks; Xerox VersaLink C405, 6ks; Xerox WorkCentre 5845; Xerox WorkCentre 5845, 1ks; |
Zoznam tlačových zariadení objednávateľa, ktoré budú predmetom plnenia | Xerox WorkCentre 6400 , 8; Xerox WorkCentre 6400/6655 , 1ks; Xerox WorkCentre 6505 , 1ks; Xerox WorkCentre 6605 , 81ks; Xerox WorkCentre 7556 , 3ks; Xerox WorkCentre 7855 , 29ks |
Názov |
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. |
1.2 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, DIČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN. |
1.3 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi čestné vyhlásenie, že zamestnáva vlastných zamestnancov pre plnenie predmetu zmluvy. |
1.4 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi doklady (certifikáty, absolvovania školení, osvedčenia a pod.) preukazujúce odbornosť vlastných zamestnancov dodávateľa pre plnenie predmetu zmluvy pre tlačové zariadenia od konkrétneho výrobcu (napr. Toshiba, Xerox a pod.). Uvedené doklady požadujeme predložiť len pre tlačové zariadenia od konkrétneho výrobcu, ktorých má objednávateľ presne alebo viac ako 10 ks v zozname zariadení. |
1.5 Ak dodávateľ nedisponuje dokladmi podľa bodu 1.4 OPNP tejto zmluvy, dodávateľ predloží čestné prehlásenie, ktorým sa zaručí za odbornosť vlastných zamestnancov vykonávajúcich plnenie predmetu zmluvy. |
1.6 Dodávateľ predloží čestné vyhlásenie, že má uzatvorenú platnú poistnú zmluvu pre prípad spôsobenia škody na prevzatých tlačových zariadeniach podľa prevozného listu za účelom vykonania servisného výkonu v sídle alebo prevádzke dodávateľa, pokrývajúcu všetky možné predvídateľné poistné udalosti, ktoré v súvislosti s prevzatím tlačových zariadení môžu nastať. |
1.7 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.6 OPNP zaslaním skenov dokumentov do 5 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby pre plnenie predmetu zmluvy za objednávateľa. |
2. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
2.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, emailovú adresu, telefónne číslo...). |
2.2 Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy údaje súvisiace s plnením predmetu zmluvy (napr. kontaktné osoby objednávateľa, emailovú adresu, ...). |
2.3 Dodávateľ zároveň predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia servisných požiadaviek objednávateľa (meno a priezvisko, emailovú adresu,...). |
2.4 Objednávateľ zároveň predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za objednávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia servisných požiadaviek (meno a priezvisko, emailovú adresu,...). |
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
3.1 Miestom plnenia sú dve sídla Objednávateľa v rámci mesta Bratislava. |
3.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi predmet zmluvy po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy, na základe servisných požiadaviek obstarávateľa v rozsahu uvedenom v servisnej požiadavke. |
4. POSTUP PLNENIA PREDMETU ZMLUVY |
4.1 Objednávateľ oznámi dodávateľovi servisnú požiadavku/reklamáciu servisnej požiadavky elektronicky na emailovú adresu dodávateľa. |
4.2 Servisná požiadavka musí obsahovať: Názov Objednávateľa, Číslo zmluvy, Kontaktné údaje zamestnanca objednávateľa zodpovedného za vecné plnenie servisnej požiadavky, Adresa sídla objednávateľa pre servisnú požiadavku, Názov a typ tlačového zariadenia, Popis servisnej požiadavky, Dátum a čas odoslania oznámenia servisnej požiadavky. |
4.3 Dodávateľ po doručení a prevzatí servisnej požiadavky pridelí servisnej požiadavke číslo. |
4.4 Na základe popisu servisnej požiadavky objednávateľa vypracuje dodávateľ návrh cenovej ponuky objednávateľovi. Cenová ponuka musí obsahovať Číslo servisnej požiadavky, Dátum a čas prijatia servisnej požiadavky, Zoznam a popis činností servisného výkonu, Zoznam a dostupnosť potrebných náhradných dielov, Časový plán – dátum realizácie servisného výkonu a počet človekohodín, výsledná cena bez DPH/s DPH servisného výkonu. |
4.5 Návrh cenovej ponuky servisnej požiadavky musí byť odsúhlasený a schválený objednávateľom. Na základe schváleného návrhu cenovej ponuky servisnej požiadavky objednávateľ odošle dodávateľovi prijatie návrhu cenovej ponuky servisnej požiadavky na emailovú adresu kontaktnej osoby dodávateľa, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia servisných požiadaviek objednávateľa. Odsúhlasený a schválený návrh cenovej ponuky servisnej požiadavky objednávateľom tvorí prílohu faktúry. |
4.5.1 Pri schvaľovaní návrhu cenovej ponuky servisnej požiadavky je objednávateľ oprávnený vykonať prieskum cien minimálne u troch dodávateľov tovarov a služieb rovnakého charakteru ako je predmetom tejto zmluvy. |
4.6. Dodávateľ je povinný bezodkladne emailom oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú vykonanie servisného výkonu a ktorých následkom bude v omeškaní s plnením servisného výkonu. |
4.7 Kontaktné osoby, ktoré sú za dodávateľa a objednávateľa oprávnené konať vo veciach plnenia servisných požiadaviek stanovia nový termín servisného výkonu. |
4.8 Po ukončení servisného výkonu vyhotoví dodávateľ Protokol o vykonaní servisného výkonu (ďalej len „protokol“). |
4.9 Protokol musí obsahovať: Protokol o vykonaní servisného výkonu k zmluve č. ..., číslo protokolu(môže byť rovnaké ako číslo servisnej požiadavky), číslo servisnej požiadavky, výrobnú značku tlačového zariadenia, model tlačového zariadenia, výrobné číslo tlačového zariadenia, zoznam a počet dodaných náhradných dielov a príslušenstva, zoznam činností servisného výkonu na tlačovom zariadení, počet človekohodín servisného výkonu, Objednávateľ preberá/nepreberá* plnenie servisnej požiadavky, s výhradami/bez výhrad*, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad,* nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia servisných požiadaviek za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia servisných požiadaviek za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia servisných požiadaviek za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia servisných požiadaviek za objednávateľa. |
4.10 Ak objednávateľ vyznačí na protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový protokol s pôvodným číslom protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
4.11 Celkovým protokolárnym prevzatím servisnej požiadavky sa rozumie podpísanie protokolu oboma zmluvnými stranami bez výhrad objednávateľa. Na základe tohto protokolu vystaví dodávateľ faktúru so splatnosťou 30 dní. Protokol sa vyhotovuje v dvoch origináloch, po 1 ks pre každú zmluvnú stranu a je povinnou prílohou príslušnej faktúry. |
4.12 Servisné výkony v sídlach objednávateľa budú vykonávané v pracovných dňoch v čase od 8.00 – 15.00 hod., ak nie je v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak. Zamestnanci dodávateľa sa budú v priestoroch objednávateľa pohybovať vždy v sprievode povereného zamestnanca objednávateľa. |
4.13 Servisné výkony tlačových zariadení sa budú vykonávať v sídlach objednávateľa okrem prípadov, kedy bude nevyhnutné na tlačových zariadeniach vykonať servisný výkon v sídle alebo prevádzke dodávateľa. Tlačové zariadenia budú bezplatne prevezené k dodávateľovi na vykonanie servisného výkonu a po jeho vykonaní následne bezplatne prevezené k objednávateľovi. |
4.14 Pri prevoze tlačových zariadení na servisné výkony do sídla alebo prevádzky dodávateľa bude dodávateľom predložený prevozný list, v ktorý bude obsahovať: Číslo servisnej požiadavky, Názov objednávateľa, Dátum a miesto prevzatia tlačových zariadení, Názov tlačových zariadení, Modely tlačových zariadení, Výrobné čísla tlačových zariadení, spolu počet tlačových zariadení, Meno, priezvisko a podpis zamestnanca dodávateľa, ktorý tlačové zariadenia preberá. Prevozný list je vyhotovený v dvoch origináloch, pre každú zmluvnú stranu po 1 ks. |
4.15 Po realizácií servisného výkonu na tlačových zariadeniach v sídle alebo prevádzke dodávateľa, dodávateľ prevezie tlačové zariadenia do sídla objednávateľa, odkiaľ boli tlačové zariadenia odvezené. Na prevoznom liste osoba oprávnená konať vo veciach plnenia servisných požiadaviek za objednávateľa vyznačí dátum a čas prevzatia tlačových zariadení po servisnom výkone a podpisom potvrdí prevzatie týchto tlačových zariadení. |
4.16 Dodávateľ v plnom rozsahu znáša nebezpečenstvo náhodnej skazy a náhodného zničenia tlačových zariadení podľa bodov 4.13 až 4.15 OPNP, vrátane akejkoľvek inej škody, ktorá na týchto tlačových zariadeniach vznikne (napr. poškodenie, strata, zničenie, odcudzenie a pod.). |
4.17 V prípade, že servisný výkon na tlačovom zariadení bude nerentabilný alebo vada tlačového zariadenia bude neodstrániteľná, dodávateľ bezplatne vypracuje a predloží objednávateľovi „Zápis o technickom stave tlačového zariadenia“, obsahom ktorého bude okrem popisu technického stavu tlačového zariadenia, odôvodnenie a návrh na vyradenie tohto tlačového zariadenia z evidencie majetku objednávateľa. |
4.18 Dodávateľ je povinný bezprostredne po vykonaní servisného výkonu upratať pracovisko objednávateľa od vzniknutého odpadu spojeného s realizáciou servisného výkonu. Likvidáciu, príp. ekologickú likvidáciu vzniknutých odpadov je dodávateľ povinný realizovať v zmysle platných právnych predpisov SR upravujúcich nakladanie s odpadmi. |
5. ZÁRUKA A REKLAMÁCIE |
5.2 Záruka na servisné výkony je 12 mesiacov od dátumu protokolárneho prevzatia servisnej požiadavky podľa bodu 4.11 OPNP v sídle objednávateľa. Záruka platí naďalej aj po ukončení tohto zmluvného vzťahu. |
5.3 Pri oznámení reklamácie servisnej požiadavky dodávateľovi objednávateľ postupuje podľa bodu 4.1 OPNP tejto zmluvy. |
5.4 Reklamácia servisnej požiadavky musí obsahovať: Názov Objednávateľa, Číslo zmluvy, Kontaktné údaje zamestnanca objednávateľa zodpovedného za vecné plnenie servisnej požiadavky, Adresa sídla objednávateľa pre servisnú požiadavku, Číslo reklamovanej servisnej požiadavky, Popis reklamovanej servisnej požiadavky, Dátum a čas odoslania oznámenia reklamácie servisnej požiadavky. |
5.5 Dodávateľ je povinný vzniknuté vady, na ktoré sa poskytnutá záruka podľa bodov 5.1 a 5.2 OPNP tejto zmluvy vzťahuje, odstrániť na vlastné náklady vrátane náhradných dielov alebo dopravy do sídiel objednávateľa. |
5.6 Po doručení reklamácie servisnej požiadavky dodávateľovi, dodávateľ bez zbytočného odkladu informuje objednávateľa o termíne odstránenia vád reklamovanej servisnej požiadavky, najneskôr do 3 pracovných dní po oznámení reklamácie servisnej požiadavky objednávateľom, ktorý môže byť najviac 30 dní od doručenia oznámenia reklamácie servisnej požiadavky dodávateľovi. |
5.7 Dodávateľ je povinný bezodkladne emailom oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú vykonanie odstránenia vád reklamovaného servisného výkonu a ktorých následkom bude v omeškaní s plnením odstránenia vád reklamovaného servisného výkonu. |
5.8 Kontaktné osoby, ktoré sú za dodávateľa a objednávateľa oprávnené konať vo veciach plnenia servisných požiadaviek stanovia nový termín vykonania opravy vád reklamovaného servisného výkonu. |
6. ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODU |
6.1 Dodávateľ je povinný počas celej doby platnosti tejto zmluvy mať uzatvorenú platnú poistnú zmluvu pre prípad spôsobenia škody na prevzatých tlačových zariadeniach podľa prevozného listu za účelom vykonania servisného výkonu v sídle alebo prevádzke dodávateľa, pokrývajúcu všetky možné predvídateľné poistné udalosti, ktoré v súvislosti s prevzatím tlačových zariadení môžu nastať. |
6.2 Dodávateľ pri plnení predmetu zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť, s vybavením, ktoré si na tento účel zabezpečí a s dôrazom na zabránenie poškodenia tlačových zariadení a jeho príslušenstva. |
6.3 Dodávateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú Objednávateľovi v súvislosti s plnením tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude Objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
7. TRVANIE ZMLUVY |
7.1 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú. Platnosť zmluvy je 1 rok od dátumu nadobudnutia účinnosti alebo do vyčerpania celkovej ceny predmetu zmluvy, podľa skutočnosti, ktorá nastane skôr. |
8. FAKTURÁCIA A PLATOBNÉ PODMIENKY |
8.1 Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru po celkovom protokolárnom prevzatí servisnej požiadavky podľa bodu 4.11 OPNP. |
8.2 Faktúra vystavená dodávateľom musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak dodávateľovi správca fakturačného systému vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil podľa § 6 ods. zákona č. 215/2019 o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZEF“), musí faktúra spĺňať aj náležitosti zaručenej elektronickej faktúry podľa ZEF. |
8.3 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo zmluvy, číslo preberacieho protokolu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
8.4 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.2 OPNP. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
8.5 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia dodávateľa na faktúre, v zmluve alebo zaslaním informácií podľa bodu 1.2 OPNP. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u dodávateľa v plnom rozsahu. |
8.6 Predmetom fakturácie bude počet človekohodín zhodný s uvedeným počtom človekohodín na protokole podľa bodov 4.9 až 4.11 OPNP. |
8.7 Povinnými prílohami k faktúre sú odsúhlasený a schválený návrh cenovej ponuky servisnej požiadavky objednávateľom a protokol servisnej požiadavky bez výhrad objednávateľa, podpísaný objednávateľom a dodávateľom. |
8.8 Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní a v súlade s touto zmluvou. Za vyhotovenie faktúry v plnom rozsahu zodpovedá dodávateľ. |
8.9 Pokiaľ faktúra vystavená dodávateľom nebude vystavená v súlade s touto zmluvou, objednávateľ ju vráti v lehote splatnosti dodávateľovi na prepracovanie. Nová lehota splatnosti začína plynúť odo dňa doručenia opravenej alebo novej faktúry so všetkými požadovanými náležitosťami a prílohami objednávateľovi. Počas doby vrátenia faktúry sa objednávateľ nedostáva do omeškania so zaplatením ceny za služby a dodávateľ nemá nárok na úrok z omeškania. Opravená alebo nová faktúra bude obsahovať nový termín splatnosti. |
8.10 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
8.11 Predložená kontraktačná cena sa považuje ako celková cena predmetu zmluvy s DPH a je konečná a nemenná. |
8.12 Faktúru je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi listovou zásielkou alebo iným preukázateľným spôsobom na adresu sídla objednávateľa. Ak dodávateľovi správca fakturačného systému vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil podľa § 6 ods. ZEF, potom je poskytovateľ povinný pri doručovaní faktúry nadobúdateľovi postupovať v súlade so ZEF. |
8.13 Úhrada za predmet tejto zmluvy bude realizovaná objednávateľom výhradne bezhotovostným platobným stykom, ktorý bude uskutočnený na základe prevodného príkazu na úhradu na základe doručených faktúr. |
9. ZMLUVNÉ POKUTY |
9.1 V prípade omeškania poskytovateľa s poskytnutím plnenia predmetu zmluvy, dohodnutým v zmysle tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený účtovať poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 5% z ceny s DPH schváleného a odsúhlaseného servisného výkonu za každý začatý deň omeškania. |
9.2 Zaplatenie zmluvnej pokuty nezbavuje dodávateľa povinnosti dodať príslušné omeškané plnenie v zmysle tejto zmluvy. |
9.3 V prípade omeškania s plnením peňažného záväzku podľa tejto zmluvy viac ako o 30 dní je veriteľ oprávnený fakturovať dlžníkovi úrok z omeškania vo výške 0,05% z dlžnej sumy za každý deň omeškania. |
9.4 Rozhodnutie požadovať zaplatenie zmluvnej pokuty oznámi oprávnená strana doručením penalizačnej faktúry druhej zmluvnej strane. |
9.5 Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok zmluvných strán na náhradu škody spôsobenej porušením zmluvných povinností jednej zo zmluvných strán. |
10. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
10.1 Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť zoznam tlačových zariadení, najviac 3x počas platnosti zmluvy. |
10.2 Zmluvné strany sa zaväzujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov z tejto zmluvy a navzájom si budú oznamovať všetky okolnosti a informácie, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu zmluvy. |
10.3 Objednávateľ umožní zamestnancom dodávateľa prístup do objektov a priestorov v mieste plnenia potrebných pre plnenie predmetu zmluvy. Zamestnanci dodávateľa sa v mieste plnenia budú pohybovať výhradne v sprievode poverených zamestnancov objednávateľa. O všetkých poskytnutých a získaných informáciách pri plnení predmetu zmluvy bude dodávateľ mlčať a uvedené informácie môže využiť výlučne pri plnení predmetu tejto zmluvy. |
10.4 Zamestnanci dodávateľa sú povinní pri plnení predmetu tejto zmluvy riadiť sa záväznými predpismi o ochrane zdravia a bezpečnosti pri práci. |
11. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY |
11.1 Nesplnenie akýchkoľvek povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ právo okamžite odstúpiť od zmluvy. |
11.2 Odstúpenie od tejto zmluvy musí mať písomnú formu, musí byť doručené druhej zmluvnej strane, inak je výpoveď neplatná. |
11.3 Pred uplynutím doby platnosti tejto zmluvy podľa bodu 7.1 OPNP tejto zmluvy možno túto zmluvu ukončiť : - kedykoľvek písomnou dohodou zmluvných strán, - výpoveďou ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez uvedenia dôvodu, pričom sa výpovedná lehota stanovuje na jeden mesiac, počítajúc od prvého dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej strane. |
11.4 Povinnosť doručiť odstúpenie od tejto zmluvy, resp. výpoveď tejto zmluvy podľa bodu 11. OPNP sa považuje v konkrétnom prípade za splnenú dňom prevzatia odstúpenia od tejto zmluvy, resp. výpovede tejto zmluvy alebo odmietnutím odstúpenie od tejto zmluvy, resp. výpoveď tejto zmluvy prevziať. |
Ak sa v prípade doručovania prostredníctvom poštového podniku vráti poštová zásielka s odstúpením od tejto zmluvy, resp. s výpoveďou tejto zmluvy ako nedoručená alebo nedoručiteľná, považuje sa za doručenú dňom, v ktorom poštový podnik vykonal jej doručovanie (usiloval sa o doručenie v mieste uvedenom na obálke predmetnej zásielky). Zmluvné strany sa dohodli, že pre doručovanie objednávateľovi je rozhodná adresa, ktorá je ako jej sídlo 1 tejto zmluvy a pre doručovanie dodávateľovi adresa zapísaná ako jeho sídlo v obchodnom registri, a ak nemá svoje sídlo, adresa uvedená v tejto zmluve. |
11.5 Pri odstúpení od tejto zmluvy, resp. pri ukončení platnosti tejto zmluvy nebudú zmluvné strany povinné vrátiť plnenia poskytnuté im pred odstúpením od zmluvy druhou zmluvnou stranou a nebudú oprávnené žiadať vrátenie plnení poskytnutých pred odstúpením od tejto zmluvy druhej zmluvnej strane. Nároky dodávateľa na zaplatenie ceny za plnenia už odovzdané objednávateľovi nebudú odstúpením od zmluvy, resp. pri ukončení platnosti tejto zmluvy dotknuté. |
11.6 Ukončením platnosti tejto zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti zmluvných strán v nej zakotvené, okrem nárokov na úhradu spôsobenej škody, nárokov na zmluvné, resp. zákonné sankcie a úroky, ako aj nárok objednávateľa na bezplatné odstránenie zistených vád plnenia predmetu zmluvy, na ktoré sa vzťahuje záruka. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
500,00 človekohodina
12 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.11.2019 09:43
12.11.2019 10:00
12.11.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.11.2019 09:36 - Vstupná ponuka | 12 500,00 | € | Cena bez DPH |
12.11.2019 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 490,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: