00166197
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK
47880775
Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO
Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK
Kancelársky nábytok
dvojdverové policové skrine
Tovar, Služba
1. dvojdverová policová skriňa
|
|
---|---|
Funkcia |
farba-buk bavaria, hrúbka dosiek 18mm, 4 vložné police, 5 odkladacích priestorov, ohranovanie dvierok ABS 2 mm |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
rozmery skrine 800x400x2005 mm (š x h x v) vr. sokla | ks | 4 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Verejný obstarávateľ požaduje špecifikovať typ tovaru pred dodaním, v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy a to za účelom overenia požadovaných vlastností |
Trieda SNP 75, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
18.11.2019 07:33 — 20.11.2019 07:33
4,00 ks
790,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.11.2019 09:03
13.11.2019 12:00
13.11.2019 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.11.2019 09:26 - Vstupná ponuka | 789,60 | € | Cena s DPH |
13.11.2019 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 786,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: