• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2019 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2019 08:53
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2019 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2019 10:10

Detail zákazky Z201933955

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2019 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2019 08:53
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2019 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2019 10:10

Základné údaje

Z201933955

OF-202953

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4304605

Objednávateľ

31256911

Vysokošpecializovaný odborný ústav geriatrický sv. Lukáša v Košiciach n.o.

Strojárenská 13, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

35743565

MAGNA ENERGIA a.s.

Nitrianska 18/7555 , Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov

elektrická energia, prenos elektriny, distribúcia elektriny

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov
Funkcia
Nákup silovej elektrickej energie v jednopásmovej tarife (1T) v predpokladanom množstve 250 MWh počas trvania zmluvy (12 mesiacov) vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie do sídla organizácie. Odchýlkou je rozdiel medzi predpokladaným množstvom dodávky elektriny (250 MWh) a skutočne odobratým množstvom elektriny na základe zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej sústavy (ďalej len „PDS“) a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (najmä zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z., Nariadenie vlády č. 211/2010 ktorým sa dopĺňa Nariadenie vlády č. 31/2007 Z.z.)
Dodávateľ je povinný dodávať el. energiu do OM objednávateľa, pričom podmienkou pre vznik tejto povinnosti je pripojenie odberného zariadenia do distribučnej sústavy a pridelenie distribučnej kapacity príslušným PDS.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba el. energie na 1 rok - produkt jednotarifný (JT), NN MWh 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Číslo OM 5100638298
EIC kód OM 24ZVS00006416722
Hodnota ističa A 120
Začiatok plnenia zmluvy 01.01.2020 od 0,00 hod
Koniec plnenia zmluvy 31.12.2020 do 24,00 hod.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony vrátane plynulej dodávky a distribúcie elektrickej energie súvisiace so zmenou dodávateľa, ak ku nej dôjde.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie, pričom celkové dohodnuté množstvo je odvodené od spotreby objednávateľa v OM za kalendárny rok predchádzajúci kalendárnemu roku, v ktorom bola uzatvorená táto zmluva.
Celková cena musí zahŕňať všetky položky za dodávku elektriny, distribučné služby, prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné položky, ako aj regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok) a poplatkov za OM.
Cena nebude navyšovaná, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby elektrickej energie.
Zúčtovacím a fakturačným obdobím OM je jeden kalendárny rok. Objednávateľ bude mesačne uhrádzať zálohové platby - preddavky na základe platobného kalendára, vypracovaného dodávateľom v rovnomernej výške stanovenej z predpokladanej ročnej platby za dodávku elektrickej energie.
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
Cena za distribúciu a systémové služby je regulovaná a schválená URSO.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči objednávateľovi sankcie v prípade neodobratia, ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej el. energie.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku el. energie aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia ďalšieho dodávateľa.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Odberateľ sa zaväzuje dodanú elektrinu odoberať a zaplatiť za dodávku elektriny a za distribučné služby cenu podľa zmluvy.
Dodaná elektrina je taká, ktorá prešla meradlami v OM v množstve, ktoré dodávateľovi poskytol PDS.
Dodávateľ je povinný vyúčtovať Odberateľovi skutočné množstvo odobratej elektriny do 15. dní od ukončenia kalendárneho mesiaca, v ktorom bola elektrina odobratá, a doručiť vyúčtovaciu faktúru Odberateľovi. Vyúčtovacia faktúra so zohľadnením pravidelných mesačných platieb je splatná do 30 dni od doručenia vyúčtovacej faktúry.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 1 rok (12 mesiacov) od 01.01.2020 do 31.12.2020.
Množstvo kWh uvedenej pri odbernom mieste vychádza z ročnej spotreby za rok 2018.
Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Ak dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu MZ SR.
Názov Upresnenie
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy:
1. Doklad o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č.251/2012 Z.z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
2. Čestné vyhlásenie uchádzača,že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
3. Podpísanú prílohu "Kalkulácia celkovej ceny" s uvedením vysúťaženej ceny silovej časti elektrickej energie a ostatné distribučné poplatky  za dodávku elektrickej energie ( distribučné služby, spotrebná daň, odvod do národného jadrového fondu, systémové služby atď...) Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Strojárenská 13, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

250,00 MWh

44 900,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.11.2019 08:56

13.11.2019 08:53

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.11.2019 09:08

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 106
 48
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2019 15:03 - Vstupná ponuka 43 632,10 € Cena s DPH
12.11.2019 18:26 - Najvýhodnejšia ponuka 43 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS