Z201933833
OF-204425
zrušená
45917833
A.I.I. Technické služby s. r. o.
Panónska cesta 34/B, Bratislava, 85104, SVK
Chemický posypový materiál (NaCl - balený)
posypová soľ, chemický posypový materiál, chlorid sodný
Tovar, Služba
1. Chemický posypový materiál na báze chloridu sodného v 25 kg vreciach
|
|
---|---|
Funkcia |
Chemický posypový materiál na báze chloridu sodného určený na posyp komunikácií - kryštalická forma |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
účinnosť rozmrazovania | °C | -7 | ||
lehota dodania od doručenia objednávky (čiastkovej výzvy) | dni | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Posypová soľ musí spĺňať požiadavky uvedené v technických podmienkach na používanie posypových materiálov na báze chloridu sodného na pozemných komunikáciách - TP 09/2010 | |
balenie | 25 kg vrecia |
Názov |
1. Tovar je určený na výkon zimnej údržby pozemných komunikácii, a bude použitý za účelom zabezpečenia zjazdnosti ciest a miestnych komunikácii a za účelom zabezpečenia schodnosti priechodov pre chodcov a chodníkov v rámci Bratislavského kraja. Pre Objednávateľa je dôležité, aby bol Tovar doručený riadne, v celosti a v požadovaných lehotách. Tovar je zároveň nevyhnutný za účelom plnenia povinností Objednávateľa a riadne dodanie Tovaru je nevyhnutné za účelom koordinácie jednotlivých mechanizmov, najmä sypačov. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady |
a nebezpečenstvo zabezpečiť dodanie Tovaru do miesta dodania Tovaru riadne a včas. |
2. Dodávateľ je povinný najneskôr do troch dní odo dňa uzatvorenia Rámcovej dohody písomne (v listinnej podobe) alebo e-mailom oznámiť Objednávateľovi kontaktné osoby, v rozsahu meno a priezvisko, e mailová adresa a telefónne číslo, ktoré budú prijímať objednávky pre dodanie Tovaru. Akékoľvek zmeny týkajúce sa kontaktných osôb je Dodávateľ povinný bez zbytočného odkladu oznámiť písomne (v listinnej podobe) alebo e-mailom Objednávateľovi. Dodávateľ vyhlasuje a ručí za to, že zabezpečí, že jednotlivé zodpovedné osoby budú nepretržite minimálne v čase od 7:00 do 17:00 k dispozícii |
za účelom prijímania objednávok. Nesplnenie povinnosti Dodávateľa podľa prvej vety tohto ustanovenia, ako aj porušenie povinnosti Dodávateľa zabezpečiť nepretržitú službu na prijímanie objednávok podľa predošlej vety sa považuje za podstatné porušenie povinnosti Dodávateľa, v prípade ktorého je Objednávateľ oprávnený písomne (v listinnej podobe) odstúpiť od Rámcovej dohody. |
3. Dodávateľ bude dodávať Objednávateľovi Tovar počas doby trvania Rámcovej dohody podľa potrieb Objednávateľa a na základe objednávok Objednávateľa. Objednávky môžu byť vykonané písomne alebo e-mailom. |
4. Objednávka zadaná e-mailom sa považuje za doručenú Dodávateľovi okamihom potvrdenia e mailovým klientom (napr. Microsoft Outlook) o doručení e-mailu Objednávateľa na e mailovú adresu Dodávateľa. Pre vylúčenie pochybností, ide o potvrdenie o doručení e mailu na e-mailovú adresu Dodávateľa a nie o potvrdenie e-mailovým klientom o prečítaní samotného e-mailu. Pre účely preukázania doručenia objednávky postačuje potvrdenie e mailového klienta o doručení na e-mailovú adresu Dodávateľa. |
5. Miestom dodania Tovaru je sídlo Objednávateľa, pokiaľ Objednávateľ neurčí (písomne / e-mailom) iné miesto dodania Tovaru vrámci Mesta Bratislava. Dodanie Tovaru zabezpečuje na vlastné náklady a nebezpečenstvo Dodávateľ. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Tovar do miesta dodania Tovaru najneskôr v lehote do 5 dní od doručenia objednávky Objednávateľa Dodávateľovi. |
7. Dodávateľ spolu s Tovarom predloží Objednávateľovi aj nasledovné dokumenty: dodací list s uvedenou presnou netto váhou Tovaru. |
8. Objednávateľ alebo ním poverená osoba potvrdí Dodávateľovi dodanie Tovaru na dodacom liste, pričom sa na dodacom liste vyznačí množstvo dodaného Tovaru a čas jeho dodania. Pokiaľ Dodávateľ nedodá celý objednaný Tovar, je Dodávateľ v omeškaní so splnením povinnosti riadne dodať Tovar, a to až do doby dodania zvyšnej časti Tovaru. Objednávateľ má nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty za každú nedodanú tonu Tovaru. |
9. V prípade, ak Dodávateľ dodal Objednávateľovi len časť objednaného Tovaru, Objednávateľ je oprávnený zrušiť objednávku v časti nedodaného Tovaru, o čom je Objednávateľ povinný upovedomiť (písomne / e-mailom) Dodávateľa; toto právo má Objednávateľ len do doby, kým mu nebude zvyšná časť Tovaru Dodávateľom dodaná. Týmto ustanovením nie je dotknutý nárok Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty za omeškanie Dodávateľa s riadnym dodaním Tovaru do doby, kým Objednávateľ neoznámi Dodávateľovi, že nemá záujem o dodanie zvyšnej |
časti Tovaru a objednávku preto v zvyšnej časti Tovaru ruší; taktiež týmto ustanovením nie je dotknutý nárok Objednávateľa požadovať náhradu škody v celom rozsahu, ktorá Objednávateľovi vznikne v dôsledku toho, že Dodávateľ porušil povinnosť dodať Objednávateľovi riadne a včas celý objednaný Tovar a/alebo vznikne v súvislosti s tým, že v dôsledku nedodaného objednaného množstva Tovaru nebude Objednávateľ schopný zabezpečiť zimnú údržbu komunikácií. |
10. Ak Dodávateľ opakovane, viac ako dvakrát, poruší povinnosť dodať Objednávateľom objednaný Tovar riadne a včas, Objednávateľ je oprávnený od Rámcovej dohody písomne (v listinnej podobe) odstúpiť. |
11. Dodávateľ vystaví faktúru vždy po ukončení kalendárneho mesiaca. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom dodaní celého objednaného Tovaru, s výnimkou prípadov, ak Objednávateľ zrušil objednávku v časti Tovaru, ktorý Dodávateľ nedodal Objednávateľovi. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je dodací list (dodacie listy) preukazujúci odovzdanie Tovaru Objednávateľovi. |
12. Dodávateľ najneskôr do troch dní odo dňa uzatvorenia tejto Rámcovej dohody predloží Objednávateľovi nasledovné dokumenty: certifikát (iný dokument) potvrdzujúci, že Tovar spĺňa požiadavky uvedené v technických podmienkach TP 09/2010 vydaných Ministerstvom dopravy, pôšt a telekomunikácií SR Nepredloženie dokumentov v lehote uvedenej v predchádzajúcej vete sa považuje za podstatné porušenie povinnosti Dodávateľa, ktoré oprávňuje Objednávateľa písomne (v listinnej podobe) odstúpiť od Rámcovej dohody. |
13. Dodávateľ poskytuje na dodaný Tovar záruku v trvaní 24 mesiacov. Záručná doba plynie odo dňa doručenia Tovaru Objednávateľovi. Dodávateľ vyhlasuje a rúči za to, že dodaný Tovar si najmä, nie však výlučne, zachová počas doby trvania záruky svoje vlastnosti. |
14. Ak má Tovar vady, a Objednávateľ nezvolí iný spôsob vybavenia Objednávateľom uplatneného nároku z vád Tovaru, Dodávateľ vady Tovaru odstráni dodaním náhradného Tovaru, ktorý bude bez vád. Vzhľadom na účel, pre ktorý má byť Tovar použitý, je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi náhradný Tovar (za Tovar vadný) najneskôr do 24 hodín od uplatnenia reklamácie Objednávateľom. Objednávateľ je oprávnený uplatniť si nároky z vád tovaru písomne (v listinnej podobe) alebo e-mailom; e-mailová reklamácia sa považuje za doručenú Dodávateľovi obdobne ako je to v prípade objednávky. |
15. Objednávateľ je oprávnený vypovedať Rámcovú dohodu bez uvedenia dôvodov, vo výpovednej lehote dva mesiace; výpovedná lehota plynie odo dňa doručenia písomnej (v listinnej forme) výpovede Dodávateľovi. |
16. Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ Tovar potrebuje za účelom použitia Tovaru v rámci zimnej údržby komunikácii a za účelom zabezpečenia zjazdnosti komunikácií a schodnosti chodníkov v rámci Bratislavského kraja a vzhľadom na nevyhnutnosť vykonávania týchto prác a ich koordináciu (napr. pristavenie a napĺňanie sypačov, koordináciu pracovníkov atď.) je nevyhnutné, aby bol Tovar dodaný riadne a včas. Pre účely tejto Rámcovej dohody sa za škodu považuje aj škoda v podobe sankcie uloženej Objednávateľovi v súvislosti s nesplnením povinností zabezpečiť zimnú údržbu komunikácií, |
ak bola nemožnosť jej zabezpečenia spôsobená v dôsledku nedodania objednaného Tovaru v stanovenej lehote riadne a včas. Dodávateľ vyhlasuje, že ak v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľa dodať objednaný Tovar riadne a včas vznikne Objednávateľovi škoda, Dodávateľ túto škodu Objednávateľovi nahradí v celom rozsahu v lehote siedmich dní odo dňa doručenia písomnej (v listinnej podobe) výzvy Objednávateľa. |
17. Dodávateľ je povinný v lehote siedmich dní odo dňa uzatvorenia tejto Rámcovej dohody preukázať Objednávateľovi, že má uzatvorené poistenie pre prípad škody spôsobenej v súvislosti s plnením povinností Dodávateľa podľa tejto Rámcovej dohody, minimálne vo výške celkovej ceny Tovaru. |
18. Zánikom Rámcovej dohody nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody ani nárok Objednávateľa na zaplatenie zmluvných pokút. |
19. Dodávateľ je povinný mať počas celej doby trvania Rámcovej dohody zaregistrovaných svojich konečných užívateľov výhod v registri partnerov verejného sektora zriadeného na základe zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Porušenie povinnosti podľa predchádzajúcej vety sa považuje za podstatné porušenie povinnosti Dodávateľa, ktoré porušenie oprávňuje Objednávateľa písomne (v listinnej podobe) odstúpiť od Rámcovej dohody. |
20. Odchylné dojednania v Rámcovej dohode (najmä, nie však výlučne vyššie uvedené osobitné požiadavky na plnenie) majú prednosť pred znením Všeobecných obchodných podmienok, ktoré sa vzťahujú na túto Rámcovú dohodu, uzatvorenú v rámci Elektronického kontraktačného systému. |
21. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
22. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy |
23. Objednávateľ je oprávnený, nie však povinný doručiť počas platnosti a účinnosti zmluvy Dodávateľovi akúkoľvek objednávku. |
Panónska cesta 34/B, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
8 000,00 ks
19 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.11.2019 16:05
08.11.2019 16:00
08.11.2019 16:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: