00156884
Slovenský hydrometeorologický ústav
Jeséniova 17, Bratislava, 833 15, SVK
17321450
exe, a.s.
Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
Služby Microsoft Premier Support
podporné služby v informačných systémoch na softverových produktoch spoločnosti Microsoft, proaktívne služby Workshop PLUS, reaktívne služby Sharepoint server, SQL server, active directory, Exchange server
Služba
1. Proaktívna fáza - 2020-2021
|
|
---|---|
Funkcia |
Proaktívne služby: Posudok |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Technológia: Active Directory/CS | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Active Directory Certificate Services Assessment (ADCSA) |
2. Proaktívna fáza - 2020-2021
|
|
---|---|
Funkcia |
Proaktívne služby: Recovery Execution Service |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Technológia: Active Directory | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Active Directory Recovery Execution Service On-Premieses (ADRES) |
3. Proaktívna fáza - 2020-2021
|
|
---|---|
Funkcia |
Proaktívne služby: Školenie WorkshopPLUS |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Technológia: SharePoint Server | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
WorkshopPLUS - SharePoint Server: Administration - Closed Workshop |
4. Proaktívna fáza - 2020-2021
|
|
---|---|
Funkcia |
Proaktívne služby: Remediácia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Technológia: Všetky podporované Microsoft technológie | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Remediácia - Side by Side |
5. Reaktívna fáza
|
|
---|---|
Funkcia |
Reaktívna fáza |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Technológia: Všetky podporované Microsoft technológie | hod | 35 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Reaktívna podpora pre riešenie incidentov |
6. Riadenie podpory zákazníka a plánovanie služieb
|
|
---|---|
Funkcia |
Riadenie podpory zákazníka a plánovanie služieb |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Riadenie podpory zákazníka pridelenou kontaktnou osobou TAM |
7. Proaktívna fáza - 2021-2022
|
|
---|---|
Funkcia |
Proaktívne služby: Posudok |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Technológia: SQL Server | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
RAP as a Servuce PLUS for SQL Server |
8. Proaktívna fáza - 2021-2022
|
|
---|---|
Funkcia |
Proaktívne služby: Školenie WorkshopPLUS |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Technológia: SQL Server | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
WorkshopPLUS - SQL Server: Features and Administration - Closed Workshop |
9. Proaktívna fáza - 2021-2022
|
|
---|---|
Funkcia |
Proaktívne služby: Recovery Execution Service |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Technológia: SharePoint Server | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
SharePoint: Recovery Execution Service |
10. Proaktívna fáza - 2021-2022
|
|
---|---|
Funkcia |
Proaktívne služby: Remediácia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Technológia: Všetky podporované Microsoft technológie | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Remediácia - Side by Side |
11. Reaktívna fáza
|
|
---|---|
Funkcia |
Reaktívna fáza |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Technológia: Všetky podporované Microsoft technológie | hod | 35 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Reaktívna podpora pre riešenie incidentov |
12. Riadene podpory
|
|
---|---|
Funkcia |
Riadenie podpory zákazníka a plánovanie služieb |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Riadenie podpory zákazníka pridelenou kontaktnou osobou TAM |
13. Proaktívna fáza - 2022-2023
|
|
---|---|
Funkcia |
Proaktívne služby: Posudok |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Technológia: Windows Server Security | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
RAP as a Service PLUS for Windows Server Security |
14. Proaktívna fáza - 2022-2023
|
|
---|---|
Funkcia |
Proaktívne služby: Školenie WorkshopPLUS |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Technológia: O365 Exchange Online | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
WorkshopPLUS - O365 Exchange Online: Administration and Configuration - Closed |
15. Proaktívna fáza - 2022-2023
|
|
---|---|
Funkcia |
Proaktívne služby: Recovery Execution Service |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Technológia: SQL Server | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
SQL Server Recovery Execution Service |
16. Proaktívna fáza - 2022-2023
|
|
---|---|
Funkcia |
Proaktívne služby: Remediácia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Technológia: Všetky podporované Microsoft technológie | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Remediácia - Side by Side |
17. Reaktívna fáza
|
|
---|---|
Funkcia |
Reaktívna fáza |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Technológia: Všetky podporované Microsoft technológie | hod | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Reaktívna podpora pre riešenie incidentov |
18. Riadene podpory
|
|
---|---|
Funkcia |
Riadenie podpory zákazníka a plánovanie služieb |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Riadenie podpory zákazníka pridelenou kontaktnou osobou TAM |
Názov |
I. ZMLUVA |
1. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu 36 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania rozsahu zmluvy v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
II. CENA |
1. Celková cena predmetu zmluvy zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s plnením zmluvy (doprava osôb, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy, technická podpora, licencie) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
2. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
III. SPôSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa, a ďalej telefónne číslo a web na ohlasovanie incidentov v rámci poskytovania reaktívnej podpory. |
2. Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť vlastný návrh plnenia zmluvy v zmysle čl.XIII. bod 8 OPET. Vlastný návrh musí obsahovať: platný doklad preukazujúci stupeň partnerstva so spoločnosťou Microsoft, ktorý ho oprávňuje na poskytovanie služieb Microsoft Premier Support.Dodávateľ je povinný mať účinný takýto stupeň partnerstva počas celej doby platnosti a účinnosti zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy. |
3. Dodávateľ súčasne poskytne údaje o kontaktnej osobe vrátane telefonického a e-mailového kontaktu pre potreby overenia zmluvného vzťahu v rámci spoločnosti Microsoft. V prípade, že dodávateľ v stanovenej lehote riadne nepreukáže oprávnenie poskytovať služby Microsoft v zmysle zmluvy, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
4. Dodávateľ zabezpečí pre služby Microsoft Premier Support osobu oprávnenú poskytovať technickú podporu produktov spoločnosti Microsoft, zodpovednú za riadenie podpory objednávateľa (TAM), ktorý bude úzko spolupracovať s riadiacimi a technickými zamestnancami objednávateľa a zaistí, aby služba Microsoft Premier Support pokryla špecifické potreby a požiadavky objednávateľa. TAM bude pravidelne komunikovať s určenými zamestnancami objednávateľa, bude ich informovať o priebehu riešenia problémov, poskytovať informácie o stave čerpania služieb, spolupracovať s určenými zamestnancami |
pri plánovaní čerpania proaktívnych služieb, organizovať školenia a workshopy podľa potrieb objednávateľa, doručovať proaktívne informácie a predstavovať styčný bod pre komunikáciu medzi objednávateľom a spoločnosťou Microsoft vo všetkých oblastiach popísaných v zmluve. |
5. Objednávateľ poskytne dodávateľovi do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy presnú adresu plnenia zmluvy a kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej/zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a emailová adresa. |
6. Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do dvoch dní od uzavretia zmluvy. Rozpočet musí obsahovať označenie položky, jej množstvo, počet ch hodín a cenu za položku v EUR bez DPH aj v EUR s DPH s vyčíslením celkovej ceny v EUR s DPH. V prípade, že dodávateľ v stanovenej lehote nedoloží riadne aktualizovaný rozpočet v zmysle zmluvy, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
IV.FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná štvrťročne formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru do 15 pracovných dní po uplynutí štvrťroku poskytovania služieb podpory Microsoft Premier Support . Povinnou prílohou faktúry je akceptačný protokol o poskytovaní služieb podpory Microsoft Premier Support potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje zaslať vyhotovenú listinnú faktúru poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Obsah faktúry zaslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou zaslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do dvoch pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA: |
1. Dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy. V prípade, ak objednávateľ na základe informácií z verejne dostupných registrov (obchodný register, živnostenský register a pod.) bude mať pochybnosti, či dodávateľ je oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, požiada dodávateľa v lehote určenej objednávateľom o predloženie dokladov preukazujúcich oprávnenie dodávateľa poskytovať službu zodpovedajúcu predmetu zákazky/zmluvy |
2. V prípade, že dodávateľ v stanovenej lehote riadne nepreukáže oprávnenie poskytovať službu v zmysle zmluvy, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť ,,Všeobecné zmluvné podmienky", čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a). |
3. Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať Obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
4. Dodávateľ je povinný spĺňať požiadavky na technické vlastnosti predmetu plnenia a osobitné požiadavky na plnenie počas celej doby platnosti zmluvy. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v technických vlastnostiach alebo v osobitných požiadavkách na plnenie zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré zakladá oprávnenie dodávateľa odstúpiť od zmluvy. |
5. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
6. Ostatné práva a povinnosti objednávateľa a dodávateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Jeséniova 17, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
04.01.2020 00:00 — 31.12.2022 23:59
16,00 ks
220 220,00
Objednávateľ požaduje od dodávateľa do 7 pracovných dní predložiť vlastný návrh plnenia zmluvy v zmysle čl.XIII. bod 8 OPET. Vlastný návrh musí obsahovať: platný doklad preukazujúci stupeň partnerstva so spoločnosťou Microsoft, ktorý ho oprávňuje na poskytovanie služieb Microsoft Premier Support.Dodávateľ je povinný mať účinný takýto stupeň partnerstva počas celej doby platnosti a účinnosti zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.11.2019 11:14
15.11.2019 10:00
15.11.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.11.2019 09:42 - Vstupná ponuka | 220 220,00 | € | Cena bez DPH |
15.11.2019 09:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 218 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: