30845157
Kancelária prezidenta Slovenskej republiky
Štefánikova 2, Bratislava, 81105, SVK
35505516
Peter Horňák - SHR
Františka Hečku 1872/1, Michalovce, 07101, SVK
Upratovanie, KE
upratovanie a čistenie administratívnych-vysávanie, ošetrovanie a umývanie podláh, dverí, nábytku, vnútorných parapetných dosiek, utieranie prachu, vynášanie smetí a odpadkov, čistenie zariadení osobnej hygieny
Služba
1. Upratovanie, KE
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb 2x do týždňa v administratívnych priestoroch, Košice centrum |
Administratívny priestor o celkovej výmere 179,05 m2, upratovanie vykonávané v čase medzi 6.00 hod. do 7.00 hod. (alebo v zmysle dohody) v rozsahu a v priestoroch podľa špecifikácie prác |
- vyprázdniť odpadkové koše a odpadové nádoby skartovacích zariadení, podlahu bez kobercov vrátane soklov vytrieť mokrou handrou, koberce a dverné prahy - povysávať nečistoty |
- voľné odkladacie plochy na pracovných stoloch, vedľajších stolíkoch, kontajneroch, nízkych dostupných skrinkách, policových skriniach a vnútorných parapetných doskách utrieť od prachu |
- vypnuté počítače, monitory (okrem obrazoviek), tlačiarne, chladničky, telefónne aparáty, stolové lampy utrieť od prachu |
- podľa potreby vymeniť vrecká v odpadkových nádobách (dodávka plastových vreciek do smetných nádob je zahrnutá v cene za upratovanie) |
- vyčistenie presklených plôch skriniek, vyčistenie zasklených výplní dverí, zrkadlá utrieť a preleštiť,prístupné radiátory a rozvody kúrenia utrieť vlhkou handrou, utrieť prach z rôznych rámov. tabúľ atď. suchou a vlhkou handrou |
- stoličky, kreslá - odstrániť prach a utrieť vlhkou handrou, textilné poťahy povysávať, kožené kreslá vyčistiť od viditeľných nečistôt vhodným čistiacim prostriedkom |
- hasiace prístroje a hydranty utrieť od prachu a pretrieť vlhkou handrou, vymiesť a odstrániť pavučiny, utrieť vypínače svetla, stolné lampy a ochranné lišty el. rozvodov, vyprázdniť a vyčistiť popolníky na miestach určených pre fajčiarov |
- prečistiť kľučky a kovania dverí, plochy z nehrdzavejúcich materiálov a vstavaných zariadení vyčistiť vhodným detergentom |
- podlahu (PVC, dlažba) vrátane soklov a drevených prahov pozametať a vytrieť mokrou handrou s použitím čistiaceho prostriedku s dezinfekčným účinkom |
- kuchynský nábytok utrieť vlhkou handrou s vhodným dezinfekčným a čistiacim prostriedkom na voľne dostupných miestach (do 170 cm) |
- odstrániť stopy po prstoch a fľaky z dvier, stien a obkladačiek na voľne dostupných miestach, pretrieť mokrou handrou |
- umývadlá, armatúry, konzoly, zrkadlá, držiaky na mydlo, dávkovače, držiaky na utierky, sušiče rúk a sprchy vyčistiť a vydezinfikovať (vodovodné batérie preleštiť) |
- doplniť toaletný papier, mydlo, papierové utierky, odstrániť prípadný vodný kameň z armatúr, umývadiel, obkladačiek, pisoárov, záchodových mís, spŕch, atď. |
- 2x ročne - tepovanie kobercov a umývanie otvárateľných okien a sklenených výplní okien |
- čistenie schodiska, vrátane zimnej údržby (zametanie, odhŕňanie, posyp) vrátane posypového materiálu |
- pranie uterákov a utierok |
- vynášanie hrubých nečistôt do kontajnera |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Upratovannie (2x týždenne) | mesiac | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Celková výmera plôch, ktoré sú predmetom poskytovania služieb | 179,05 m2 |
Frekvencia | týždenná periodicita upratovania (utorok, piatok) 06:00 - 07:00 |
Terminy realizácie | podľa potreby alebo v súlade s harmonogramom a reálnou dostupnosťou priestorov |
Názov |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že akceptuje dodatok, ktorým obstarávateľ môže zmeniť rozsah poskytovania služby v prípade zmeny rozsahu priestorov v rámci zmeny využívania priestorov. V nadväznosti na prípadnú zmenu rozsahu poskytovania služieb bude dodatkom upravená aj cena služby. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že akceptuje dodatok, ktorým obstarávateľ vymedzí povinnosti a obmedzenia vyplývajúce z všeobecne platných predpisov a ďalej z interných predpisov obstarávateľa pre konkrétne pracovisko bez vplyvu na cenu a rozsah predmetu obstarávania. |
Poskytovateľ je zodpovedný za včasné a riadne plnenie povinností svojich zamestnancov, za škody spôsobené na majetku obstarávateľa počas výkonu služby, zabezpečuje predmetnú službu v plnom rozsahu svojimi zamestnancami bez tretích osôb. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby dovolenka, PN alebo neprítomnosť zamestnancov z iných dôvodov neovplyvnili práce a služby dodávateľa a boli realizované v súlade s prevádzkovými potrebami obstarávateľa a nespôsobovali poruchy v jeho činnosti. |
Poskytovateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s poskytnutou vodou, elektrickou energiou, a ostatnými médiami, ktoré mu obstarávateľ poskytuje pre výkon služby. |
Poskytovateľ zodpovedá za dôsledné využitie pridelených kľúčov len na účely výkonu upratovacej činnosti a režim odomykania a zamykania miestností a že do miestností nebudú vstupovať tretie osoby. |
Poskytovateľ je najmenej tri dni pred započatím výkonu upratovacích služieb alebo pri obmene zamestnancov povinný nahlásiť obstarávateľovi zoznam svojich zamestnancov. |
Obstarávateľ bezplatne poskytne vodu a elektrickú energiu pre výkon služby, vrátane uzamykateľného priestoru na odkladanie osobných vecí zamestnancov, pracovných pomôcok a zásob nevyhnutných čistiacich a dezinfekčných materiálov pre výkon prác. |
Obstarávateľ zabezpečí poskytovateľovi vstup do priestorov v dohodnutom čase, oboznámi jeho zamestnancov s požiarnym štatútom, evakuačnými plánmi v predpísanom rozsahu. |
Cena umývania okien (2 x ročne) a tepovanie kobercov (2 x ročne) sa zahrnie do celkovej ročnej ceny upratovania. |
V cene upratovania budú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s realizáciou predmetu zmluvy t.j. mzdy,doprava,čistiace prostriedky,technické a strojové vybavenie,pracovné nástroje a pomôcky, resp.iné vybavenie. |
Poskytovateľ prehlasuje, že v jednotkových cenách za m2 služby sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady súvisiace s výkonom požadovaných prác, vrátane primeraného zisku dodávateľa. |
Hygienické potreby (toaletný papier, papierové utierky, tekuté a kusové mydlo, osviežovače vzduchu, dezinfekcie do záchodových mís, uteráky a utierky) zabezpečuje obstarávateľ. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Poskytovateľ predloží obstarávateľovi záväzný zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po uzavretí zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje poučiť personál, ktorý bude plniť predmet zákazky o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v súlade s platnými predpismi, zabezpečovať školenie personálu o známych interných predpisoch objednávateľa z oblasti bezpečnosti a zachovávania mlčanlivosti. |
Obstarávateľ predloží poskytovateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky najneskôr do 5 dní po uzavretí zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Požadované plnenie zákazky | Upratovanie 2 x do týždňa (utorok a piatok) |
Predpokladaná doba poskytovania služieb a prác | 24 mesiacov. |
Cena obsahuje | Všetky práce, služby a dodávky čistiacich potrieb a využitie techniky na celý predmet zákazky. |
Cena za poskytovanú službu bude uhrádzaná | Mesačne na základe faktúry s lehotou splatnosti do 30 dní. |
Hviezdoslavova 7/A, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.01.2020 00:00 — 31.12.2022 23:59
1,00 súbor
4 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.11.2019 09:46
11.11.2019 12:00
11.11.2019 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.11.2019 17:26 - Vstupná ponuka | 4 800,00 | € | Cena s DPH |
11.11.2019 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 798,70 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: