Z201933448
OF-204166
zrušená
00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
Zimná údržba vnútroústavných areálov-cesty,spevnené plochy a parkoviská
Odpratávanie snehu,ľadu,námrazy, posyp posypovým materiálom, posypový materiál
Služba, Tovar
1. Zimná údržba vnútroústavných areálov-cesty,spevnené plochy a parkoviská
|
|
---|---|
Funkcia |
zimná údržba v mesiacoch november až marec /odpratávanie snehu,námrazy,poľadovice,posyp posypovým materiálom, posypový materiál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pluhovanie alebo pluhovanie a posyp chem.materiálom alebo iba posyp chem.materiálom na komunikácií | hod | 100 | ||
Chemický posypový materiál - soľ | tona | 20 | ||
Denná pohotovosť strojov a ľudí | hod. | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č.1 a č.3 zahrňuje tech.špecifikácie a náklady | všetky náklady súvisiace s výkonom, príjazdom,odjazdom a použitím techniky v kalendárnych dňoch vrátane 24 hodinovej dennej pohotovostnej služby |
Položka č.2 zahrňuje náklady na posypový materiál | Množstvo a náklady použitého posypového materiálu v sypači pri zásahu |
Vlastníctvo, alebo prenájom techniky strojového vybavenia výkon strojov 75 - 120 kW, maximálna výška strojov 3,30 m | Predloží úspešný uchádzač/dod.čestné vyhlásenie o uvedenej skutočnosti |
a)min. 1 ks sypač | S pluhom šírky 200 cm s gumovým britom s možnosťou dávkovania posypového materiálu |
b)min.1 ks sypač | Sypač cestný s pluhom šírky 260 - 290 cm s gumovým britom s možnosťou dávkovania posypového materiálu |
c)min.1 ks komunálny stroj | S pluhom 2,5 - 2,6 m s gumovým britom / napr. traktor/ |
Názov |
1. Zmluva na dobu určitú od 15.11.2019 do 15.3.2020, alebo do vyčerpania hodnoty zákazky podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
2. Objednávateľ požaduje poskytovanie zimnej údržby cestnej komunikácií samostatne v dvoch vnútro ústavných areáloch . Aktuálny časový rozsah bude určený na základe vyhlásených objednávok objednávateľa . |
3. Predpokladané množstvo zásahov zimnej údržby cca 60 x počas trvania zmluvy. Minimálny čas 1 zásahu 40 minút, maximálny čas 1 zásahu 120 minút pri strojovej techniky výkonu 75 - 120 kW. Počet zásahov závisí od poveternostných podmienok a požiadávky objednávateľa. |
4. Objednávateľ a dodávateľ si v lehote do 7 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy vzájomne predložia podklady súvisiace s plnením predmetu zmluvy a mená osôb zodpovedné pre zabezpečenie plnenia zmluvy spolu s ich kontaktmi. |
5. Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok vystavených objednávateľom a doručených dodávateľovi. Za riadnu objednávku sa považuje aj objednávka podaná telefonicky ,e-mailom a potvrdená dodávateľom. |
6. Dodávateľ a objednávateľ zriadia nepretržitý denný a nočný dispečing zimnej údržby. |
7. Určení pracovníci dispečingu zimnej údržby objednávateľa, budú priamo zadávať pokyny určeným pracovníkom dispečingu zimnej údržby dodávateľa. |
8. Dodávateľ je povinný viesť denné záznamy vykonaných prác podľa jednotlivých činností, ktoré predloží objednávateľovi týždenne na odsúhlasenie výkonov ( miesto, dátum a čas výkonu, použitá strojová technika, množstvo posypového materiálu ). |
9. Objednávateľ požaduje nástup dodávateľa na výkon zimnej údržby najneskôr do 90 min. od pokynu dispečera objednávateľa. V prípade, že dodávateľ nenastúpi v stanovenom čase na výkon služby, objednávateľ je oprávnený zabezpečiť si uvedené služby u iného dodávateľa a od za zmluvne-ného dodávateľa požadovať náhradu oprávnených nákladov spojených so zabezpečením predmetného výkonu ako aj zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z oprávnených nákladov na výkon služby. |
10. Dodávateľ zabezpečí bezpečnú zjazdnosť komunikácií, spevnených plôch a parkovísk denne 24 hodín v čase kalendárnych dní v oboch areáloch objednávateľa podľa poveternostných podmienok a požiadavok dôležitosti ktorú určí objednávateľ : |
10. a) pluhovanie komunikácií bez posypu posypovým materiálom ( odstraňovanie komunálnou technikou súvislej vrstvy snehu na okraj vozovky hrúbky min.4 cm na šírku jedného jazdného pruhu min.2.00 m na jednej strane komunikácii.) |
10. b) pluhovanie komunikácií s posypovým materiálom ( odstraňovania komunálnou technikou súvislej vrstvy snehu na okraj vozovky hrúbky min.4 cm pluhovaním a posypu vozovky chem. mat. na šírku (min.2.00 m) na jednej strane komunikácií. ) |
10. c) strojový posyp komunikácií bez pluhovania ( posyp vozovky chemickým materiálom - solenie ) používaným na zimnú údržbu na šírku jedného jazdného pruhu (min.2.00m) na jednej strane komunikácií. |
11. Obmedzenia - areál č.1 - parkovanie motorových vozidiel pozdĺž cestnej komunikácií. |
12. Obmedzenia - areál č.2 - parkovanie motorových vozidiel pozdĺž cestnej komunikácii a priechodová výška v niektorých častiach areálu 3,40 - 3,66 m. |
13. Objednávateľ poskytne dodávateľovi vstupnú elektronickú kartu na závory na obdobie trvania zmluvy. |
14. Dodávateľ zabezpečí mechanizmy na zimnú údržbu v dobrom technickom stave, aby z nich nedochádzalo k úniku ropných látok. |
15. Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za škodu, ktorú on, alebo jeho prípadný subdodávateľ spôsobí objednávateľovi pri výkone dodávanej služby a zaväzuje sa v plnom rozsahu vzniknutú škodu odstrániť, alebo uhradiť vzniknutú škodu objednávateľovi. |
16. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred začatím poskytovania služby, Objednávateľ požaduje od Dodávateľa predložiť záväzný rozpis jednotlivých cien za výkon strojov, posypový materiál a pohotovosť . Týmto rozpisom sa bude riadiť poskytovanie služby v súlade s predmetom zmluvy počas celého trvania zmluvného vzťahu založeného touto zmluvou. |
pokračovanie 16. : Štruktúrovaný rozpočet cien s uvedením - jednotková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH v % jednotková cena v EUR s DPH, celková cena v EUR bez DPH, celková cena v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy |
17. Dodávateľ vystaví súhrnnú faktúru za každé odberné miesto vždy k 15- ému a k poslednému dňu v mesiaci. Súčasťou faktúry bude protokol o denných záznamoch vykonaných prác a dodaní posypového materiálu. Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo zmluvy. Potvrdený protokol o výkone prác je prílohou vystavenej faktúry. |
18. Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
19. Zmluvné strany sa v súlade s §525 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb.OZ v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatná. V prípade porušenia vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% |
pokračovanie 19. : slovom : desať percent, z výšky postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
20. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že ak na strane Dodávateľa nedôjde k odstráneniu dôvodov podstatného porušenia zmluvného záväzku v dodatočnej lehote určenej v písomnej výzve Objednávateľa, Objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
21. Zmluvné strany sa dohodli, že odstúpenie od tejto zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strany doporučenou písomnou zásielkou alebo kuriérom. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
15.11.2019 08:00 — 15.03.2020 13:02
100,00 hod
10 074,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
31.10.2019 13:06
07.11.2019 08:00
07.11.2019 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: