00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
36370053
SELVIT, spol. s r.o.
Tichá 15A/8560, Zilina, 01001, SVK
Zdravotnícke potreby a spotrebný materiál
zdravotnícky materiál
Tovar
1. Zdravotnícke potreby a spotrebný materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zdravotnícke potreby a spotrebný materiál do odborných učební. |
2. Nákup zdravotníckych potrieb a materiálu vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Chirurgické nožnice ostré, rovné, 14,5 cm, kovové | ks | 4 | ||
2.Lifepak 12, 11 monitor, RS100 107mm x 25m | ks | 10 | ||
3. Turniket / taktické škrtidlo SOFTT - WIDE | ks | 2 | ||
4.Tlakomer krvi SIRIO - 3 manžety : detská S, dospelá M, L, P-130 | ks | 1 | ||
5. Tlakomer krvi, Aneroid Basic s nylonovou manžetou so suchým zipsovým uzáverom.Ľahko čitateľné hodiny, Nylonová manžeta, latex pumpička s chrómovaným ventilom, v koženom puzdre so zipsom v kartónovej krabici | ks | 3 | ||
6.Deluxe Kardiologický fonendoskop, DR520, Súčasťou fonendoskopu je Floating membrána umožňujúca kvalitné počúvanie nízkych a vysokých frekvencií. | ks | 4 | ||
7.Magilové kliešte - 15cm | ks | 2 | ||
8.Magilové kliešte - 20 cm | ks | 2 | ||
9. Magillove kliešte - 25 cm | ks | 2 | ||
10. BM izraelský obväz FCP 02, škrtidlo, ktoré je možné využiť ako na krytie rán tak na zastavenie masívneho krvácania, Krycia plocha je 15cm x 18cm na 10cm x 4,5m dlhom elastickom ovínadle. | ks | 10 | ||
11.Ambu® Mark IV - ručný resuscitátor, Maximálny objem vaku je 1300 ml, Rozmery sú (dĺžka x priemer, vrátane ventilu pacienta) 275 x 135 mm, Hmotnosť resuscitátora (vrátane ventilu, bez rezervoára a masky) je 415 g | ks | 2 | ||
12. Ambuvak Ambu Spur II Vak detský, maska detska | ks | 2 | ||
13. Ambuvak Ambu Spur II Vak dospelý, maska dospela | ks | 2 | ||
14. Ambuvak Ambu Spur II Vak neo, maska neo | ks | 2 | ||
15. Zdravotnícka taška (batoh) Emerair´s kod 204, vodeodolný, rozmery: 30 x 56,5 x 23,5 cm; objem 32,96 L - červený. Taška je rozkladacia a zabezpečuje viditeľnosť celého obsahu na prvý pohľad. Má vyhradený priestor na vybavenie pre kyslíkovú terapiu a vybavenie na zabezpečenie dýchacích ciest. Jej kapacita a rozloženie poskytujú rýchly prístup k vybaveniu pri rôznych pohotovostných situáciách. | ks | 2 | ||
16. Resuscitačný set 1 - AERObag® obsahuje resuscitačný vak z PVC, 1 dýchaciu masku, rezervoár kyslíka a 2m hadičku na bezpečné pripojenie ku kyslíkovej fľaši. V 8 rôznych kombináciách, pre deti aj dospelých pacientov. PVC maska č. 5 | ks | 2 | ||
17. Fixačný golier Xcollar, oranžový. Je prispôsobiteľný pre rôzne typy pacientov od detí (od 10 kg) po dospelých (do 160 kg). Možnosť zafixovania krčnej časti chrbtice v pozícii ""Comfort"" alebo ""Found"". V prednej časti je veľký otvor pre jednoduchú manipuláciu v oblasti krku pacienta (kontrola pulzu, riešenie problémov s dýchacími cestami pacienta, jednoduché vizuálne posúdenie). | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. zoznam ponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, v prípade ekvivalentných výrobkov vzorky, |
1.2. rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), ceny sú platné ako maximálne. |
1.3. rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH, |
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
5. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
7. Objednávateľ umožňuje dodať aj ekvivalentné výrobky. Dodávateľ v prípade, že ponúka ekvivalentný výrobok, je povinný predložiť objednávateľovi bezplatne vzorku, ktorej vlastnosti a špecifikáciu objednávateľ posúdi. Dodávateľ môže dodať ekvivalentný výrobok len v prípade, že objednávateľ písomne odsúhlasí, že ponúkaný výrobok spĺňa požadované vlastnosti a špecifikáciu. |
8. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky. V objednávke bude uvedený požadovaný tovar, množstvo, termín a miesto dodania. |
9. Termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru dodávateľ vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. |
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Kraskova 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
11.11.2019 08:00 — 29.11.2019 15:00
1,00 súbor
1 830,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.10.2019 09:18
06.11.2019 13:00
06.11.2019 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.11.2019 09:20 - Vstupná ponuka | 1 830,00 | € | Cena s DPH |
04.11.2019 09:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 830,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: